Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noi kämppikset alkaa yleensä sitten nauraa lähinnä sille mun naurulle, eikä enää sille asialle, mille alunperin naurettiin... Onhan se toki kiva :D

Eilen oli synttärit, viikonloppuna ilmeisesti kämppikset haluaisi juhlistaa, eli varmaankin pohojammaalle suunnittelemani reissu viivähtää viikolla etiäppäin. Lähe sprit vkoloppuna höntsälle?

hehe mikä ettei! alkanukin vähän kyllästyttämään normiseura :) ja onnea synttäreiden johdosta! :)

hehe mikä ettei! alkanukin vähän kyllästyttämään normiseura :) ja onnea synttäreiden johdosta! :)

Nonih! Jos mä saan tän selkäni kondikseen ennen vkoloppua niin sit vois ponnahtaa jonneki danssaamaan :D Ja kiitos onnitteluista!! Nyt sitten uni korjaa Kairan parempaan talteen... Hyvää yötä, hirvet ja porot!!

pari tuntia pyörinyt jo sängyssä ja kuunnellu traktoreita auraamassa pihoja... ei väsytä

Ötyä.

Olenko ainoa joka jättää vähän väliä viime tippaan hommien suoritukset?

Tässä oli nyt koko hiihtolomaviikko aikaa tehdä koulujuttuja.

Pitäisi olla huomenna aamulla(tänään) klo 08 valmiina ja minähän sain juuri äsken valmiiksi. :D

Nyt hieman nääntynyt olotila.

Kuullostaa tutulta. "Ihan just" kuuluu myös päivittäiseen sanavarastoon ja siitäkös tuo vaimoke tykkää :)

Eipä oo enää, eikä toistaseks tiedossakaan koulujuttuja onneksi. Aina niitä piti vääntää vikana iltana, tai mahdollisesti jopa selittelyjen jälkeen päivän myöhässä.

Tässä oli nyt koko hiihtolomaviikko aikaa tehdä koulujuttuja.

Pitäisi olla huomenna aamulla(tänään) klo 08 valmiina ja minähän sain juuri äsken valmiiksi. :D

Nyt hieman nääntynyt olotila.

Et oo ainoa :D
Otin kyllä juuri itseäni niskasta kiinni ja siivosin vähän kämppää. Oho klo 03.49. Paras aika siivota.

Et oo ainoa :D
Otin kyllä juuri itseäni niskasta kiinni ja siivosin vähän kämppää. Oho klo 03.49. Paras aika siivota.

Joo mäki varmaan 12h täs koneen ääres möllötelly ku pitäis tenttiin lukee. Nojoo kyllä mä nyt oon parikymmentä slaidii kattonu jes. Paras aika tosiaan. Ok myönnän oon mä välissä käyny jopa kaupassa, puntilla ja kokkaillutkin, joka tapauksessa.

Tää on vähän tällasta pakkovalvomista nyt, väsyttää kyllä, mutta ei vaan huvittais mennä nukkumaan.

Yhyy, miks loman pitaa loppua? :( Huomen takas Suomeen ja kylmaan, voi itku ja parku...

Back
Ylös Bottom