Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

wow. kiitos ihanasta biisistä. sleepless in kallio tarvitsee tätä tänä yönä(kin)....

siis tepelle tosta shivareesta....

Olkaapa hyvä vaan. Tuohon ääneen on kiva lopettaa ilta tai tanssittaa seuralaista hitaiden merkeissä.

mäkin osaisin tehdä tollasen biisin. ostaisin vaan konekiväärin ja ampuisin sillä. nauhottaisin sen ja laulaisin hiukan päälle.

mäkin osaisin tehdä tollasen biisin. ostaisin vaan konekiväärin ja ampuisin sillä. nauhottaisin sen ja laulaisin hiukan päälle.
Jos noilla olis liekkipaidat, niin olisit jo vaihtanut pikkarit. Rokkarit ei ymmärrä hevonvittua mistään musiikista ja tämä on tieteellinen fakta.

no hei mussa ei oo muuta rokkaria ku se lento lynyrd skynyrdin kanssa viikko sitten..... mä oon nykysin kato trance!

Rokkari sä olet henkeen ja vereen. Arvaa mistä tiedän. Siitä, että ne elää musiikkimaailmassa omassa vitun pienessä ahdasmielisessä laatikossaan. Ne ei ymmärrä että musiikkia on monenlaista, täten niillä ei ole hajuakaan oikeasta musiikista, vaan ne luulee, että My only one on maailman hienoin biisi.

darling, jos joku biisi kuulostaa mun mielestä siltä kuin sen rummut tuli konekivääristä niin ei se tarkoita että olen ahdasmielinen tai "rokkari".....

toi vaan oli kamala biisi. laita jotain muuta niin kokeillaan mitä karpo sanoo.

Antaa olla, et sä ymmärrä musiikkia. Jos pistän sulle vaikka In mourningin biisin, niin sä sieltä erota yhtään soitinta edes, vaan luulet, että äärettömän taitava soitanta on jotain ihan muuta.

Sinällään ironista, että trancesta pitävä liekkipaita kommentoi tuplabassoja konekivääriksi, vaikka trance on deep housen jälkeen monotonisinta musiikkia.

Kyllä kaikki muu on paskaa.

:dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom