Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä ollut kaksinen ottelu ...
Pinkki Vinkkinä Jim:iltä tulee 00.50 Hurjat poliisivideot (k18) nimellä pieleen menneet kilpailut. Pitää kait piruutta kattoa :P

.
mm95.gif

Vittu että on outo olo. Silmä mustana ja se jotenkin heijastuu fiilikseen. Vituttaa katsoa peiliin ja on sellanen yliaktiivinen fiilis.

Ukko pelaa ja mie valvon...ei oo muutenkaan tullut uni silmään viime aikoina. Taas tämä kausi meneillään. Sitten aamulla ja klo 17-19 väsyttää ihan perkeleesti.

Meni tuo matsikin ihan persiilleen...lievästi sanottuna. Koko päivän ootin ja oikein tein kisaevästä, ja tapojeni vastaisesti pari karpalolonkeroa. Samantien olisi voinut vetästä pullon salmaria.

matsi meni persiilleen kyllä. mä kuuntelin ihanaa leijonat ihanaa eile ja mä olin siinä fiiiliksis et kyl ny Suomi yhe jenki voittaa. voi vittu minkä teit suami perrkele. alkoholi on silti paras naiset ainoastaaa edellä

vitun lomat, kello on puol viis ja mitähän vittua, juon palkkaria koneen ääressä ja tulin just dokaamasta... vitu n suomi, hirvee känni ekaan erään ku pitää ottaa kalja maalista. herraisä, onneks on palkkaria nyt naaman edessä, jos palautuis huomiseen, vois riipasta uusiks kännit päälle :kippis1: :kakka:

Ötyä.

Back
Ylös Bottom