Volbeat - Beyond Hell/Above Heaven

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Volbeatin tulevan levyn nimi on Beyond Hell/Above Heaven. Levyn pitäisi ilmestyä syyskuussa. Tuottajana toimii Jacob Hansen.

Kova odotus alkaa tästä. Aivan älyttömän hyvä bändi ja 3 ekaa levyä ovat silkkaa parhautta, asettaa kovat kriteerit uudelle levylle. Harmi kun ei kesäks julkaise vielä uutta levyä, täytyy fiilistellä kesä vanhojen biisien kanssa.

Loistavaa, tosin kovin pitkä aika odotella :D

Mahtava bändi, ja livenä oli uskomattoman kova. Itse näin viime kesänä Ruisrockissa, ja oli todella positiivinen kokemus.

Loistavaa, tosin kovin pitkä aika odotella :D

Mahtava bändi, ja livenä oli uskomattoman kova. Itse näin viime kesänä Ruisrockissa, ja oli todella positiivinen kokemus.

Aloin diggaamaan kyseisestä bändistä vasta kun olin nähnyt sen livenä, aivan loistavaa settiä vetivät.

Todellakin hyvä livebändi! Pari kertaa oon nähnyt ja molemmat keikat oli todella kovia. Toivottavasti jatkaa neljäskin levy samaa rataa, mitä aiemman ollu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuten jo aiemmin ketjussa sanoin, jos pääsee livenä näkemään niin aivan eeppinen.

Back
Ylös Bottom