Guidot, eli keijot, eli hinaajan näköiset jätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs trollaamista tossa oli? Ite oon ainakin ihan samaa mieltä asiasta.

Kyseessä oli varmaan vain väärinkäsitys.

Ja voisihan sitä joku halutessaan perustaa vaikka ketjun nimeltä Hinaajan näköiset jätkät, jos on kovasti haluja sellaiseen. Nämä guidojen kuvat ovat minun mielestäni kuitenkin jotenkin hauskempia.

951792.jpg

Noi purkkirusketukset on kyl naurettavuude huippu. Ja kuka helvetti toi Allister on? Täst ketjust saa kyl hyvät naurut! :D

Allister on Ibiza -sarjasta (tottakai nyt jokainen lauantai -iltaisin seuraa ko sarjaa) tuttu "menestyvä" ja "maailmankuulu" yökerhon pitäjä.

ps. tossa yläpuolella olevassa videossa on muuten vähän Mikellekkin oppia miten kuvaukset hoidetaan suuren maailman tyyliin ;)

Tässä vielä Allisterin stailia...
allister9.jpg

Mitäs trollaamista tossa oli? Ite oon ainakin ihan samaa mieltä asiasta.

Aattelin kommentoida ennenku ton touhu menee samaks niuhoomiseks ja pilkunnussimiseks ku mamu-ketjussa.

Minusta tulee guidokuva heti kun saan hankittua purkkirusketuksen ja pidemmät hiukset! Haluan niiiiin kovasti voittaa ja olla virallinen guido :)

On väärin, että gidoilla - hinaajan näköisillä jätkillä - on 11 noin hyvän näköistä muijaa, yks joka sormelle, kun taas minun kaljuna läskinä pitää tyytymän yhteen vähemmän mairittelevaan kumppaniin. :(

Mun mielestä toi tatska-muscle mies o melko tyylikkään näköne..

edit tää siis, on viidessä kuvassa.

028.jpg

Pakko yhtyä tähän. Eihä toi edes ole mikää fägärin näkönen eikä guido. Jos teidän mielestä on tyylikästä gazokses 67 eri taskulla olevat farkut ja gaspin windbreaker takki niin GLHF. Ei mulla muuta. Aika kateellisten panettelua koko ketju.

Pakko yhtyä tähän. Eihä toi edes ole mikää fägärin näkönen eikä guido. Jos teidän mielestä on tyylikästä gazokses 67 eri taskulla olevat farkut ja gaspin windbreaker takki niin GLHF. Ei mulla muuta. Aika kateellisten panettelua koko ketju.

Tosta ko. kuvasta en nyt mitään kommentoi, mutta kyllä suurin osa noista on melkosen fägärin näköstä sakkii!!!:D:D Eli en nyt tiiä onko tää mitenkää kateellisten panettelua, ku ei kuulu kuvioihin maalata naamaa plankilla..:david::david::david::david::david:

Nää guidot ja wannabee guidot on niin noloa sakkia, että kynäniska homppelikin piekseis käsilaukulla tän porukan. Voiko olla maailmassa eukkoja jotka tuollaisia hinaajien hinaajia haluaisi?

Tosta ko. kuvasta en nyt mitään kommentoi, mutta kyllä suurin osa noista on melkosen fägärin näköstä sakkii!!!:D:D Eli en nyt tiiä onko tää mitenkää kateellisten panettelua, ku ei kuulu kuvioihin maalata naamaa plankilla..:david::david::david::david::david:

mixuda sanoi:
Nää guidot ja wannabee guidot on niin noloa sakkia, että kynäniska homppelikin piekseis käsilaukulla tän porukan. Voiko olla maailmassa eukkoja jotka tuollaisia hinaajien hinaajia haluaisi?

Teillä kun näkyy olevan äärimmäisen tarkkaan tiedossa millaista miestä mimmien ei tulisi jörniä niin ihan puhtaasta mielenkiinnosta heittäkää nyt ihmeessä muutama kuva niistä ukoista jotka ansaitsevat kaikki naiset?

Teillä kun näkyy olevan äärimmäisen tarkkaan tiedossa millaista miestä mimmien ei tulisi jörniä niin ihan puhtaasta mielenkiinnosta heittäkää nyt ihmeessä muutama kuva niistä ukoista jotka ansaitsevat kaikki naiset?

Minä EN nimenomaan puhunut edellisessä postauksessani siitä tatskaheebosta, mutta esim: http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/271727/951792.jpg :D

Jos tuollaiset "miehet" jotakuta kiinnostaa niin siitä vaan.. Kertoo ehkä jotain myös siitä naisesta..:rolleyes:

Ehkä noissa guidoissa on samaa kuin pissiksissä. Kaikki niille nauraa mutta kukapa niitä ei panis...

(ja tarkoitan nyt siis täysi-ikäisiä pissiksiä enkä mitään originaaleja 13 v)

Back
Ylös Bottom