Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

jonku netistä löytyvän. :david:

no mulla menee kans W32 housut jalkaa ja vyötärön ympärysmitta on 92cm, mutta voin sanoa että tota vararengasta on kertyny toho vatsalle ja vyötärölle juhlimisen takia. mutta tarkotus on kummiski saaha sitä rengasta pois ja saaha taas vähä pienemmät farkut istuvannäkösiksi päällä.

kysymys vielä niille, jotka käyttää W31 farkkuja, että mikä on vyötärönmittanne ?

Toi W31 tarkoittaa tietääkseni 31 tuumaa eli 78.74cm. Kaiken järjen mukaan vyötarö pitäis olla alle sen jos haluu farkkujen mahtuvan jalkaan?

Ite oon 178/75, vyötärö 76-77 ja W31 menee jalkaan. Olen kuitenkin huomannut, että eri merkkien välillä saattaa olla aika paljon heittoa vaikka molemmissa lukisi esim. W31.:david:

Toi W31 tarkoittaa tietääkseni 31 tuumaa eli 78.74cm. Kaiken järjen mukaan vyötarö pitäis olla alle sen jos haluu farkkujen mahtuvan jalkaan?

Ite oon 178/75, vyötärö 76-77 ja W31 menee jalkaan. Olen kuitenkin huomannut, että eri merkkien välillä saattaa olla aika paljon heittoa vaikka molemmissa lukisi esim. W31.:david:

No itse kokeilin just omia vanhoja W31 farkkuja, ja menevät jalkaan ja tuo ympärysmitta 92cm on siis vyönkohalta mitattuna. tosin on aika kireän tuntuset :D
mutta onko mahdollista, että nuo istuvat kumminki hyvin jos vyötärönmitta olisi esim. 85cm, koska menevät kumminki jalkaan. ja farkuthan venyvät vähäsen käytössä.

Oisit voinu tarkentaa kysymystäs. Tarkotitko oikeeta väärennystä, vai sellasta millä porukka hakee kaljaa alaikäsenä. Osa käyttää Aku Ankan numeroita ajokortissa, osa photoshoppaa koneel ja tulostaa hyväl tulostimella ja iskee ajokorttitaskuun lompakkoon. Ennen porukka tilas myös Englannista väärennettyjä henkkareita, erinäkösiä opiskelijakortteja. Ne ei oo vaan tainnu toimia enää moneen vuoteen.

Juurikin tätä :D Jos ei ole photoshoppia/skanneria/tulostinta niin toimisko jos leikkais mattoveitsellä aku ankan kannesta sen numeron ja liimais oikeen tarkasti sen alkuperäsen päälle ? Olen kuullut menestys tarinoita joistain sankareista jotka näin ovat tehneet, mutta liekö sitten totta.

Selittäkää sana farmersville.

Muutaman tuhannen asukkaan pikkupaikka - voidaan käyttää sanottaessa et joku on landelta -> "from farmersville"

Mikäli haet sanan etymologiaa, kuvittelisin sen tulevan 1800-luvun agrikulttuurista, jonkin plantaasin omistajan kartano laajentunut kyläkeskukseksi ja lopulta kyläksi.

No itse kokeilin just omia vanhoja W31 farkkuja, ja menevät jalkaan ja tuo ympärysmitta 92cm on siis vyönkohalta mitattuna. tosin on aika kireän tuntuset :D
mutta onko mahdollista, että nuo istuvat kumminki hyvin jos vyötärönmitta olisi esim. 85cm, koska menevät kumminki jalkaan. ja farkuthan venyvät vähäsen käytössä.
Ei kukaan voi sanoa näyttävätkö jotkut farkut hyvältä sun päällä mittojen perusteella.
Toi vyötärönmitan kyseleminen on aika tuhoon tuomittu ajatus, niitä mittoja on niin monta kuin on mittaajia ja ihmisiä.

Oisit voinu tarkentaa kysymystäs. Tarkotitko oikeeta väärennystä, vai sellasta millä porukka hakee kaljaa alaikäsenä. Osa käyttää Aku Ankan numeroita ajokortissa, osa photoshoppaa koneel ja tulostaa hyväl tulostimella ja iskee ajokorttitaskuun lompakkoon. Ennen porukka tilas myös Englannista väärennettyjä henkkareita, erinäkösiä opiskelijakortteja. Ne ei oo vaan tainnu toimia enää moneen vuoteen.

Muistakaa ihmiset myös ostaa se 20 € hintanen laminointi kone että saatte muovit päälle!

Mitä vähempi älykkäät ajattelevat? Tai oikeastaan, että kuinka paljon? Ei tämä kyllä vähä-älyisyyteen luultavasti liity, mutta niin olen itse asian ymmärtänyt.

Itse en ole vähä-älyinen vaikken aivan täyspäinenkään, mutta ajattelen koko ajan kaikkea mahollista, siis aina, ja koko ajan.

Jos ekaan kysymykseen yleispätevä vastaus on: "Ei mitään", niin haluaisin olla tosi tyhmä.

Corollan tuunausta.

Ois se elämä sillon helppoo.

Itsehän en autoja tuunaa.. ai, niin; ne uudet lattiamatot ovat kaksi viikkoa odottaneet, että joku vaihtaisi ne vanhojen tilalle.... (ja nekin matot isäni antoi, kun en kolme viikon ahkeran yrityksen jälkeen ollut päässyt aurotarvikekauppaan).

Onko täällä ketään Corollan tuunajaa? Käviskö, että vaihettas päitä?

Voiko V-PEN Mega penisiliini kuurin aikana juoda alkoholia? Jos kuitenkin muistaa ottaa ne pillerit eikä oksentele veke :D
Ei ohjeissa ainakaan kielletty, mutta kysytään vielä täältä viisaammilta ;)

Voiko V-PEN Mega penisiliini kuurin aikana juoda alkoholia? Jos kuitenkin muistaa ottaa ne pillerit eikä oksentele veke :D
Ei ohjeissa ainakaan kielletty, mutta kysytään vielä täältä viisaammilta ;)

Voi tinata. Itelläkin on ollu tuo kuuri monesti ja kunnon kännejä on joutunu joskus ottamaan. Kait siinä suurin vaara on just tuo, että kännipäissään unohtaa ottaa tai oksentaa lääkkeet ulos.

Jos otan itelleni uuden kytkypuhelinkauppa-2v naimisissa operaattorin kanssa liittymän ja perustan jossain vaiheessa matkaa Ky:n, voinko siirtää liittymäkytköksen tuosta vaan yrityksen nimiin puhelineduksi tahi ylipäätään nyt sen Ky:n nimiin?

Back
Ylös Bottom