Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei tollanen joku Kuunkuiskaaja erotu muista maista sitten mitenkään. Noloo Suomelta, vaihteeks.

Vähän harmittaa nyt kun tuli eilen rinteessä kaaduttua olkapään päälle joka vähän rajottaa treenejä. Tänään luisti sisällä jalat alta ja kaaduin uudestaan saman olkapään päälle. Nyt siihen sattuu enemmän.:(

Se on paljon siistimpää lotota sillä tavalla, että täyttää kupongin, muttei vie sitä veikkauspisteeseen. Sitten vaan jännää, että älä saatana tule 7 oikein.

Se on paljon siistimpää lotota sillä tavalla, että täyttää kupongin, muttei vie sitä veikkauspisteeseen. Sitten vaan jännää, että älä saatana tule 7 oikein.

Se on myös turvallisempi tapa. Siinähän tulis todella isot elämänmuutokset eteen jos oikeesti napsahtais se 7 oikein. Stressipisteet nousis kattoon ja saattas olla mielenterveys vaarassa. Sitäpaitsi joku naapuri tai sukulainen saattas tuikata puukon kylkeen ihan silkasta kateudesta. On se vaan parempi olla lottoamatta ettei vaan vahingossa voita!

Viikonloppu menny nii perseellee, laiskottaa nii helvetisti, että ei edes rautoja jaksa lähteä nostelemaan ja se jos joku iskee vitutuksen päälle.

ens jaksossa (siinä jaksossa missä on kirjotukset) koulussa nelisen kurssia koulua ja kolme itsenäisesti. ja kirjotuksiin pitäs lukea. kiitos tästä mukavasta paskasta kuuluu opolle joka ohjas mun opinnot vituilleen.

Tein autokaupat liikkeen kanssa ja luovutus on ensviikolla, nyt kuitenkin tästä vanhasta pamahti termeri jumiin. Pitääkö mun nyt saatana vaihtaa toi termari vai oonko hiljaa. Onko mulla jotain vastuuta tosta autoliikkeelle? Vittu että vituttaa, ei kiinnostais tehä tohon paskaan enää yhtään remppaa.

Sitä en tajua miksi suomessa pidetään niin matalaa profiilia isoista lottovoitoista? Hyvä kun muksuille kerrotaan, niin kuin tää yks joka voitti 5 miljoonaa. Ite jos osuis miljoonavoitto kohilleen niin ensimmäisenä teippaisin helvetinmoisin kirjaimin autonkylkeen "TÄSSÄ AUTOSSA MATKUSTAA LOTTOMILJONÄÄRI!!" Ja ne harvat jotka suostuvat nimettöminä haastatteluun ovat usein kovin vaatimattomia. " No aateltiin ostaa uuvet karaokelaitteet kotiin ja ehkä maalata tuota ulkohuussia." Ite vastaisin todennäköisesti että: "Kuule, ajattelin aloittaa heroiininkäytön, nyt kun on aikaa ja rahaa".

Mun puhelin on kateissa taas tuhannen miljoonannen kerran. Huoh. Miksei sitä koskaan opi?! Ja vituttavaa kun en voi vastata mun viesteihin, ku ne olis just nyt tärkeitä >: (

Sitä en tajua miksi suomessa pidetään niin matalaa profiilia isoista lottovoitoista? Hyvä kun muksuille kerrotaan, niin kuin tää yks joka voitti 5 miljoonaa. Ite jos osuis miljoonavoitto kohilleen niin ensimmäisenä teippaisin helvetinmoisin kirjaimin autonkylkeen "TÄSSÄ AUTOSSA MATKUSTAA LOTTOMILJONÄÄRI!!" Ja ne harvat jotka suostuvat nimettöminä haastatteluun ovat usein kovin vaatimattomia. " No aateltiin ostaa uuvet karaokelaitteet kotiin ja ehkä maalata tuota ulkohuussia." Ite vastaisin todennäköisesti että: "Kuule, ajattelin aloittaa heroiininkäytön, nyt kun on aikaa ja rahaa".

Sitä täs itekki miettiny... Kun ite voitan seuraavan ison potin niin tän kylän taivaalla lentää lentokone ainaki viikon, jossa on semmonen lakana peräs että " 'Jamesbond' 7 OIKEIN! "

Flunssa jatkuu jo kolmatta viikkoa, kannattipa ottaa sika- ja influenssapiikit. Ei liity toisiinsa mitenkään, eipä joo-o. Niska ja hartiat aivan paskana ja kipeät. sama ranteet ja kyynärvarret. Duunissa suunnitellaan työntekijöiden lomauttamista, pomot varmaan jää päivystää. Väsyttää ja vituttaa. Ai niin joku prkl peruutteli parkkipaikalla edes katsomatta minne menee ja osu mun autoon tietysti...

Katoin eilen parhaan kaurismäen vanhan leffan ekaa kertaa: Zombie ja kummitusjuna, ns. kolahti jotenkin...

Tuli tänään reikä salihousujen perseeseen. Vinopenkkiä tehdessä tarttui kiinni siihen istuinosan ja selkänojan välissä olevaan saranaan ja repes. Pitäis yrittää korjailla, mutta ei vaan innostais ruveta neulan ja langan kanssa soheltamaan..

Back
Ylös Bottom