Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää yöntynkää taas ja siitä vähän piristysruisketta ja rennon leppoisaa meininkiä tälle yölle!

http://www.youtube.com/watch?v=T1q9xD7of_Y

Synkkää ja hyvempää yötä täältäkin...Jos ei tällä lähe:rock:, niin ei lähe..

Behemoth -Ov Fire And The Void-
[video]http://revolverblips.dailyradar.com/video/vimeo_behemoth_ov_fire_and_the_void_video/[/video]

Iltaa. Aapelia toistaiseksi. Dimangi koukuttaa. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jees vuorotyötä parhaimmillaan :D Asiaa ei helpota se et oon niin yöihminen, etten pysty edes kunnolla kääntämään rytmiä. Täl viikol 52,5h ens viikolla sitte jo vähemmän... Ärsyttää ku ei oo säännöllistä määrää tunteja viikossa, joten kaikki otetaan mitä saadaan :) Parhaimmillaan tehty 60-72,5h viikossa. Siin ei kyll enää muuta ehdi ku kääntää kylkeä kotona :D

Vuorotyön parhaimpia hetkiä on vapaapäivänä herätä klo 10. Illalla. Ei ole jokaisesta tuollaiseen "henkilökohtaiseen maailmansotaan", siis vuorotöihin.

Kyllä se on muiden hyvä neuvoa, että nuku yövuoron jälkeen 4 tuntia ja herää klo 10. Ja sitten illalla unta palloon. Saattaa onnistua, mutta vitutuskäyrä koko päivän maksimissa.

raskaasti tatuoitu bandidos-kannattaja, huumediileri, velkojenperijä whatthefuck ever kusi just sammuneena alleen ja likas mun sohvan ja lattian:jahas:

Jos nyt otetaan huomioon, että minä ja sänky jos ketkä kuulutaan yhteen, kaikin tavoin. Minä sängyssä, sängyllä, välillä jopa sängynalla, aina toimii. Hyvin nukkumatin kans on menny. Ei o ollu ongelmaa. Mut sit taas, tätä öistä puurtamista on jatkunut nyt mitä, kaksi kuukautta, sillä tavoin, et aamu 5-6 menee sänkyyn ja 9-12 ylös. Ihan jännä testapa paljon potta kestää.
Ei sillä, näinä öinä kun ihmisiä on vaivannut liskot mä olen kai liskoillut itse. Suunnitellut, kyräillyt, ajatellut. Editoinut 10 tuntia päivässä, eilen vain kahdeksan. Mut ei, sitäkään ei voi tehdä päivällä. Sillon kun ihmiset elää, ei. Pakko tehdä yöllä, jos jotain menee vituiks, siirtyypähän pakosti huomiselle. Ihan hyvä näin, ei tule tehtyä mitään turhan tehokkaasti. Ikävä ettei parturit ja kynsiteknikot tee töitä öisin. Tai aamuöisin. Lauantai-iltakin, klo 20.00 sopis mulle hyvin.

Nojoo, maailma vois hyvin toimia öisin ja päivisin. Johonkin verotoimistoonkin olis snadisti hilpeempi mennä suoraan baarista. Tai kulkea pelkillä yöjunilla kun öisin ne neekerit asemalta on nukkumassa, riittää pelkkä mutka itsepuoliustukseksi, ei tarvii ak:ta tai muuta. Just a thought. En yhtään tykkää kun blackmetallista, mut en tajua, hetken kuulosti billy jeanista tehty koverikin hyvältä.

Joku viihdyttää mua öisinkin. <3

Saatana sentään. Nukahdin joskus seitsemän maissa sohvalle ja heräsin siitä joskus kahdeltatoista. Kömmin saman tien sänkyyn jatkamaan unia, mutta paskat siitä enää mitään tullu. Nyt sitten kolmen tunnin tuloksettoman pyörimisen jälkeen napsautin tietokoneen auki. Kyllä vituttaa tällanen, varsinkin kun pitäis aamulla olla skarppina.

Back
Ylös Bottom