Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Siis onko Ressulta tulossa tai tullut uusi levy tms, kun sen iän vanhoja biisejä on alettu soittamaan radiossa ja nyt (taas) äijä oli Salkkareissakin?

Siis ihan tosi te kaikki salkkari fanit eikö kukaan muka huomannut kun bella tanssi tämän cindyn vai mikä ritva se nyt onki ja stuba astu sisään, ritvan ote petti bella lensi perseelleen niin eikö kukaan huomannut mitä isobellan hameen alta näky?? jos joku löytäis kuvan nii vois vähä zuumailla näkykö jotain muutakin ku valkoset pikkarit... ainaki millanen viidakko siel on pystyis tarkistaa epäilen.

Vai oonko nähny jotain ihan omiani. ihmettelen kyllä suuresti jos ei kukaan muu huomannut

:hyper::hyper:

Siis ihan tosi te kaikki salkkari fanit eikö kukaan muka huomannut kun bella tanssi tämän cindyn vai mikä ritva se nyt onki ja stuba astu sisään, ritvan ote petti bella lensi perseelleen niin eikö kukaan huomannut mitä isobellan hameen alta näky?? jos joku löytäis kuvan nii vois vähä zuumailla näkykö jotain muutakin ku valkoset pikkarit... ainaki millanen viidakko siel on pystyis tarkistaa epäilen.

Vai oonko nähny jotain ihan omiani. ihmettelen kyllä suuresti jos ei kukaan muu huomannut

:hyper::hyper:
Minä huomasin! Ja samalla ajattelin, että tästähän ne pakkiksen salkkarifanit hullaantuu. I'm disappoint.

Ei jumalauta, Ressu salkkareissa. Tää oli jo ihan uus pohjanoteeraus:D

Ei jumalauta, Ressu salkkareissa. Tää oli jo ihan uus pohjanoteeraus:D

Onhan ressu ollu ennenkin. Sillon Sallan polttareissa.

Minä huomasin! Ja samalla ajattelin, että tästähän ne pakkiksen salkkarifanit hullaantuu. I'm disappoint.

Mä oon nyt kyllä hyvin hyvin pettynyt teihin:)

Nyt varmaan alkaa salkkareista uus spin-off: "Ressu ja Salla Nakkilassa" tai sit Ressu ja Salla tekee levyn yhdessä..

Sallallahan on jo kokemusta musiikkialalta, levytti aikanaan taiteilijanimellä Hanna B. Musa oli aika paskaa.

Hyvä se lehti siellä puistossa: Citykanit hyökkäsivät vanhuksen kimppuun:lol2:

Back
Ylös Bottom