Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Ihan näin offtopiccina. Rupee vähän vituttaa taas toi Haitin homma. Hirvee asia tottakai, mutta etusivulla taas " Uhreja jopa satatuhatta!!!". Avaat linkin "uhreja kymmeniä tuhansia". "Punaisen ristin mukaan uhreja 50 000!".

Onhan. Suomalaiset naiset eivät tunnetusti ole mitään ruusuja :D

Onhan. Suomalaiset naiset eivät tunnetusti ole mitään ruusuja :D
Puhu vaan omasta puolestas. Kyllä tuolla näkee vaikka kuin helvetisti hyvän näkösiä naisia päivittäin. Se mikä esitetään naistenlehdissä kauniina ei välttämättä vastaa enemmistön mielipidettä. Ainakaan enemmistön miehistä.

Puhu vaan omasta puolestas. Kyllä tuolla näkee vaikka kuin helvetisti hyvän näkösiä naisia päivittäin. Se mikä esitetään naistenlehdissä kauniina ei välttämättä vastaa enemmistön mielipidettä. Ainakaan enemmistön miehistä.

Niin no, mielipidekysymyshän tämä pohjimmiltaan on. Kyllähän kadulla näkee paljon sellasia ihan nättejä, mutta harva on oikeasti tyrmäävän kaunis. Essi on mun mielestä sellanen ja olisi mun suosikki varmaan vaikkei oltaisikaan frendejä.

Mikä ihmeen pottunokka? Kauniimpi kuin 80% Suomen naisista.

komppaan, ja jengi ny vetää hirveet herneet nokkaansa tosta jutusta. muija ny ketään kuitenkaa haukkunu sano vaan että suomessa ei ole vastaan tullu miestä joka olis sen makuun. se siitä nokkavaa itsekeskeistä ämmää tee.

kyllähän mäki voin sanoa vaikka että ei oo ylöjärvellä naista joka olis mun makuun. koska eipä siellä sellasta ole vastaan tullu, eikä se tee musta sen itsekeskeisempää mulkkua, jos ei kolahda ylöjärveläinen liha niin ei kolahda, minkäs mä sille mahdan?

(ylöjärvi oli sit ihan hatusta repäisty esimerkki, en oo koskaa käyny ylöjärvellä)

Niin no, mielipidekysymyshän tämä pohjimmiltaan on. Kyllähän kadulla näkee paljon sellasia ihan nättejä, mutta harva on oikeasti tyrmäävän kaunis. Essi on mun mielestä sellanen ja olisi mun suosikki varmaan vaikkei oltaisikaan frendejä.

WAU!!! SIIS WAU!!! Sä oot missin kaveri. Tämä taisi olla juuri se syy miksi lähdit tuosta keskustelemaan. Jätetään tuo kuitenkin sikseen, mutta väität sä tosissas ettei tuolla ole pottunenää. Tai no, en tiedä onko tuo nyt kirjaimellisesti pottunenä mutta helvetinmoinen nenä se joka tapauksessa on. Luulis, että olisit sen huomannut kun se kerran sun kaveriskin on, DA!

WAU!!! SIIS WAU!!! Sä oot missin kaveri. Tämä taisi olla juuri se syy miksi lähdit tuosta keskustelemaan. Jätetään tuo kuitenkin sikseen, mutta väität sä tosissas ettei tuolla ole pottunenää. Tai no, en tiedä onko tuo nyt kirjaimellisesti pottunenä mutta helvetinmoinen nenä se joka tapauksessa on. Luulis, että olisit sen huomannut kun se kerran sun kaveriskin on, DA!

Niinjust, vittu vau :jahas: En mä varmaan näin paljon puolustaisi jotain tuntematonta bimboa, mutta kaveruudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa et onko Essi kaunis vai ei. Eikä se mikään pottunenä ole. Pottunenä on sellainen, missä on iso "pallo". Essin nenä sopii kasvoihin ja ei, mun mielestä se ei ole mikään häiritsevän iso.

^uskaltaaks tulla... :D No ei pottunenää ei, essillähän on sellanen kreikkalaismallinen ylväs klyyvari!Hitto kun en löytäny mistään sivukuvaa,kai tarkotuksella.Noh mitä on seurannu niin useimmilla kauniiksi mielletyillä naisilla on isohko nenä,sellaset nöpönenäset "tytöt" ei oo oikein koskaan pärjänneet mallimarkkinoilla:eek:

Olisi ihan kiva nähdä millainen teidän mielestänne sit on kaunis nainen jos Essi on muka ruma :rolleyes:

Olisi ihan kiva nähdä millainen teidän mielestänne sit on kaunis nainen jos Essi on muka ruma :rolleyes:

No eihän kukaan ole sanonut että se ruma on mutta ei nuo missit nyt aikuisten oikeesti ole yleisesti monenkaan miehen makuun. Itekki oot varmasti paremman näköinen kuin Essi.

Ihan varmasti lähes jokainen noista misseistä "tavisnaisena" kadulla vastaan kävellessään sytyttäis ihan eri tavalla. Nimenomaan siks ettei ne ois mitään missejä tai julkkiksia eikä ois missään esillä.

No eihän kukaan ole sanonut että se ruma on mutta ei nuo missit nyt aikuisten oikeesti ole yleisesti monenkaan miehen makuun. Itekki oot varmasti paremman näköinen kuin Essi.

Doubt that.

Ihan varmasti lähes jokainen noista misseistä "tavisnaisena" kadulla vastaan kävellessään sytyttäis ihan eri tavalla. Nimenomaan siks ettei ne ois mitään missejä tai julkkiksia eikä ois missään esillä.

Nojoo, hyvä pointti. Noi missijutut ja -meikit ja -vaatteet ovat kieltämättä aika mauttomia toisinaan.

Back
Ylös Bottom