Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin tos Icetoolin, niin kuuluuko sen olla tollanen saatanan löysä? Tiivis on, mutta löysä.
Ostin tos Icetoolin, niin kuuluuko sen olla tollanen saatanan löysä? Tiivis on, mutta löysä.
tarjous on aika erikoinen. Eli tarjous nuuskia saa viedä ainoastaan 3 tornia suomeen. Eli voit vaikka hyttikaverin kanssa ostaa puoliksi 5 tornia 4:n hinnalla ja jakaa nuuskat keskenään. Myyjä vielä erikseen merkkaa maihinnousukorttiin ostokset. Mulla kävi vaan aika erikoisesti että sain sen 10 tornia ostettua mutta myyjä merkkasi vain hyttikaverin ja minun maihinnousukortteihin leimat. Sanoin myyjälle että kolmas kaveri on hytissä ja osa nuuskista menee hänelle.
Ja tavallisen hintaista nuuskaa 30€ torni saa kantaa suomeen omiin käyttötarkoitukseen niin paljon ku jaksaa.

Onko tuolla Haaparannassa muuten mitään muita kauppoja mistä kannattaa käydä nuuskaa hakemassa? Tukun ja Shellin tiedän, mutta onko muita? Onko ruokakaupoissa minkälaiset valikoimat tai onko jotain kioskia tms. ?
On. Netto on tietääkseni Ikean lähellä, tien toisella puolen. En ole käynyt. Coop on Shellin lähellä, mutta kalliita ovat tuolla nuuskat.
Ei siis mitään muuta noiden lisäksi? Netossa olen kyllä käynyt ja coopissa. Niin löytyyköhän tukusta mitä tahansa merkkiä?
Sori jos oon tyhmä mut mitä meinaatte tolla icetoolin öljyämisellä? Tajuun kyl pointin mut mitä öljyy ja minne :D
Tohon icetool-keskusteluun liittyen: vaikka sitä itsellänikin icetool on (oli), niin kyllä se 5mm once-ruiskusta sorvattu vaan jotenkin skulaa parhaiten.