Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä olen niinkin perverssi, että tykkään työstäni sikana, mutta aina välillä tulee niitä hetkiä jolloin kelaan lähinnä että miksi mä vaivaudun tekemään tätä.
Iltavuoro alkoi ihanasti, kun heti ensimmäisellä asiakkaalla omainen alkoi haukkua aika reippaasti henkilökohtaisuuksiin menevillä asioilla. Tyypillä on kotona laitoshoitoa vaativa, täysin vuoteenomana oleva mamma jota meidän pitäis muka pystyä laitosmaisella tasolla hoitamaan kotona. Mä en nyt millään ymmärrä miten mikään tästä olisi mun syytäni, tai mistä mä ansaitsen haukut, varsinkin kun se haukkuminen alkoi heti kun astuin ovesta sisään.

Kaikenlaista omaista on tullut vastaan, mutta kertaakaan ei ole kyllä kukaan saanut noin pahaa mieltä mulle, se oli meinaan todella törkeä akka :(

Vituttaa, kun pitää olla kotona. Kipeänä siis. No onneksi ei ole keuhkokuume.

Prkl tyttöystävä kuka onnistu pistämään MUN auton lunariin ja tietenki syy ei ollu hänenen milestä oma vaan että oli niin liukasta että se vaan lähti ojaan. Joutuu ensimmäistä kertaa 5 vuoteen nousemaan bussiin kyytiin huomena. :curs:

Vituttaa niin suunnattomasti kun olis pitäny alottaa opinnäytetyön tekeminen jo viime syksynä, mut koko projekti on jumissa vaan sen takia ettei sopivaa aihetta meinaa löytyä ei sitten vittu millään!! Paska ala! :curs: ja opinnoista on kaikki muu jo suoritettu, eli oppari vaan puuttuu. Mutku on vaan niin fucking interesting...

Erilaisia hauis kääntöjä: Kultainen sääntö, Ei tyyli, vaan PAINO!! ( paitsi punpatessa pieni paino )

-Kun tehdään keskitetysti polvelta 30kg kässäreillä, niin on hyväksyttävää tehdä liike alaselälle!

-Käsiä ei saa koukistaa missään nimessä yli vaakatason kun tehdään tangolla, saattaisi paikat mennä rikki..

-Kyynärpäiden on hyvä "elää", että tangon liike on mahd. pystysuora.

-Kun punpataan, niin sitten punpataan! Scott taljasta 5kg vastuksella 20 asteen liikeradalla n. 3X70-100, haba kasvaa aivan käsittämätöntä vauhtia!

Tää voi olla väärä ketju julkistaa suurien hauksien salaisuudet, mutta kun hanskan ympärys alkaa olla lähellä 70 cm, niin se on kyllä jo aika koomisen näköistä!

Tosi ahdistavaa kun ihminen ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin moneen päivään. Tänään kävin oven takana mutta kun on joku prkl pyhäpäivä niin alaovi oli lukossa enkä päässyt siitä pitemmälle. Nyt pitäs vaan kotona istua pyörittelemässä peukaloita. Toivottavasti tää on vain jotain mykkäkoulua eikä mitään ole sattunut.

Lara Croft - Anniversary. Siinä on vitutusta jokaiselle, jolla on elämä liian tasaista. :curs:

eDit: Art: Joo koettu on tommonenkin. Tuo on paskinta mitä toinen voi toiselle tehä. Perkeleen mykkäkoulut... Menkää hullut teinit sinne ammuskelee.

Flunssa päätti iskeä juurin kun otin muokatun G6 käyttöön, pientä lämpöä löytyy :( On se kumma juttu kun ei pysy juurikaan yli kuukautta terveenä, viimeksi sairastin H1N1 -.-

Vituttaa ku oon mokannu opiskeluni ihan kokonaan. Vituttaa myös ku nukun ihan miten sattuu, mahdotonta nukahtaa ja mahotonta päästä sängystä ylös. Vituttaa ku mistään ei tuu mitään, en vaan pysty keskittymään mihinkään. En saa mitään aikaseks, en edes tajua että mihin aika vaan katoaa.

"Ei signaalia" Siis miten niin ei signaalia? Lappeenrannan laulukisat jumankauta näköradiossa, kyllä se on oltava sen signaalin kulussa. Perkele! Mä tulen kohta itse vetämään ton "Si, mi chiamano Mimin" sen erään nimeltämainitsemattoman urpon kotiin joka keksi tuon digiperseilyn tännekin tuoda.

Nikolskaja-Heikkilä on kyllä kova....

Back
Ylös Bottom