Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ostin netin kautta liput huomiseen Avatariin Finnkinossa ja tulostin liput itse (Olen siis jo maksanut ne). Joudunko silti mennä jonottamaan paikan päälle jotta saisin vaihdettua tulostamani lipun semmoseen "oikeeseen" leffalippuun?

Ostin netin kautta liput huomiseen Avatariin Finnkinossa ja tulostin liput itse (Olen siis jo maksanut ne). Joudunko silti mennä jonottamaan paikan päälle jotta saisin vaihdettua tulostamani lipun semmoseen "oikeeseen" leffalippuun?

Et. Viivakoodi tekee lipusta "oikean".

Unohdin neljä III bisseä autoon noin 3h kun ulkona on -22, kaikki kiinni samassa sixpäkissä. Nyt kun hain ne, niin kaks oli aivan umpijäässä ja kaks vielä juoksevassa muodossa. Miten voi olla mahdollista, onko alkoholiprosentissa tosiaankin noin isoja eroja??

Unohdin neljä III bisseä autoon noin 3h kun ulkona on -22, kaikki kiinni samassa sixpäkissä. Nyt kun hain ne, niin kaks oli aivan umpijäässä ja kaks vielä juoksevassa muodossa. Miten voi olla mahdollista, onko alkoholiprosentissa tosiaankin noin isoja eroja??
Tuskinpa siinä alkoholiprosentissa mitään eroja on. Samassa siksarissa olevat pullot on varmaan samasta erästä, eli ei kai niiden sisältämässä aineessa mitään eroja voi olla.

Noi erot jäätymisessä voi johtua vaikka mistä pikkujutuista, esim. siitä missä asennossa se siksari on autossa ollut (jos vaikka osa pulloista koskee penkkiin ja osa ei tms.).

Tää asia on vaivannut mua koko päivän, eikä Äitikään tiennyt vastausta :wtf:
Eli miten luomet syntyvät, ja mistä johtuu että toisilla ihmisillä on paljon luomia ja toisilla ei melkein yhtäkään?

:D

Tää asia on vaivannut mua koko päivän, eikä Äitikään tiennyt vastausta :wtf:
Eli miten luomet syntyvät, ja mistä johtuu että toisilla ihmisillä on paljon luomia ja toisilla ei melkein yhtäkään?

:D

Joskus muinoin olin omia luomiani poistamassa, ja kysyin itekin samaa lääkäriltä. Ei sekään osannut oikein yksiselitteistä vastausta antaa. Sanoi vaan, että toisilla niitä on ja tulee paljon helpommin kuin muille. Nimim.

Voi helvetti! Jenkkityylisen jääkaapin pakastelokero ei tunnu enää toimivan... kaikki pakasteet veteliä. Jääkaapin puolella tavarat normaalin viileitä. Jotain mennyt paskaksi vai onko tässä joku juttu mitä en tajua?

Pitäis huomenna käydä mittauttamassa kilpirauhasarvot ja sen verran muistan lääkärin sanoneen että aamulla pitää käydä, mutta liittyyks siihen mitään semmosta ettei aamulla sais syödä mitään ennen näytteenottoa?

Saako pankeista vielä säästöpossuja? Muistaakseni kun olin pieni niin ainakin sai, mutta mites on nykyään?
Ainakin säästöpossuja oli esillä Nordeassa kun viime viikolla kävin. Tosin Nordealla on noita nalleja, joiden selästä tungetaan massit sisään.

Back
Ylös Bottom