Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo-o. Se alkais torstaina koulu, pitäs varmaan lähtiä nukkumaan että sais ittensä taas unirytmiin. Oon tehny itelle sellasen lupauksen että kun koulut alakavat niin yritän nukkua 9-8h yössä. Saas nähdä mitenkä onnistuu :D

Jospa se paremmin nukuttu yö tois tulosta salillakin!

E. Avaudun teille, kaikki kaverit sanoo että mun pitäs hankkia elämä. Ku en muuta tee ku treenaa ja kun en nykysin syö enää mitään roskaruokaa, karkkia tms. :D

Mutta on tää treenaaminen sen arvoista! :)

Noh, aikasemmasta uhoilusta huolimatta; kai se on pakko ottaa pari tuntia unta, että pystyy lukemaan aamusta työsähköpostit! :)

Öitä:

too-cute-kitten.jpg

Voi vittu, hokasin just että mulla on huomenna kokeetki koulussa. Alampa sitten lukemaan. Neljässä tunnissa 30 sivua tekstiä ja jotain pitäis oppiakki. Ei paha :lol2:

Täällähän on taas väkeä hereillä enemmän ku laki sallii. Aamusella hakemaan saikkua, tää päivä ja huominen ois ollu duunia, mutta en kyllä flunssassa oo kylmävarastolle menos palelee

Taas täällä, pienen tauon jälkeen

+1
Kipeänä kotosalla. Ötyä kaikille.

Edit: Eikä sitten taas urpoilla ja postailla milloin sattuu..On useampana päivänä ollut posteja 06.00 jälkeen ja ketjuhan oli ihan lukittu...Eihän tästä yökukkumisesta mitään tule, ilman YÖTHREDIÄ SAATANA....

Tässäpä kaikille, pahaa yötä. !!!

Venom - nightmare
http://www.youtube.com/watch?v=wRXpSSU-IoY

+1
Kipeänä kotosalla. Ötyä kaikille.

Edit: Eikä sitten taas urpoilla ja postailla milloin sattuu..On useampana päivänä ollut posteja 06.00 jälkeen ja ketjuhan oli ihan lukittu...Eihän tästä yökukkumisesta mitään tule ilman YÖTHREDIÄ SAATANA....

My bad tuo lukitseminen ;) Muistin, että tapana oli lukita ketju aina klo 6:00, mutta ilmeisesti on käynyt ennenkin, ettei kukaan mode muista avata ketjua seuraavana yönä. Noh, pistin sen lukkoon ja niin se sai lukossa olla pari päivää.

Poistellaan sitten viestit jotka on ylimenevänä aikana ja pidetään ketju koko ajan auki, niin ei tule onkelmia. :)

Back
Ylös Bottom