Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
:kippis1:Lupaus v.2010: Alkoholia vain päivinä, jotka alkavat t:llä! Eli tiistaina, torstaina, tänään, toissapäivänä, työpäivänä, tulevina päivinä sekä tunnuntaina

Huhhuh. Oltiin Bakersissä tappiin asti. Vapautin itseni tanssilattial, olis pitäny olla sykemittari mukana. :lol2: Rahaa meni varmaan satanen. Huhhuh.

:kippis1:Lupaus v.2010: Alkoholia vain päivinä, jotka alkavat t:llä! Eli tiistaina, torstaina, tänään, toissapäivänä, työpäivänä, tulevina päivinä sekä tunnuntaina

HAHAHA toi oli hyvä :D

Oli hyvät bileet. Pitjään ollut alkoholinkäyttö vähäistä, ja yllättävän hyvä olo tänään oli vaikka illalla kiitettävä määrä upposi:) Uudet vuodet Pakkislaisille!

risus,ny ei maistu ees saunaolut.
Kaverilla 04 asti,onneksi emäntä oli sanomassa taksiikuskille osoitteen,
itse en ehkä olis siihen kyenny. ;)

Oli kova humala eilen ja vähintään kova krapula tänään. :D
Kaveri tuli yöksi niin hän nukkui sitten meidän sängyssä eli nukuin tyttöystäväni ja kaverin välissä.

Ihan kohtuu humala oli eilen. Johonki neljään asti pystyssä. Kavereiden kanssa Lahdessa ja baariin päädyttiin. Oli mulle ensimmäinen uudenvuoden aatto baarissa. Ja onneks ei ole tänään mitään kuolemadarraa ollu, vaan on selvinny väsymyksellä ja pienellä päänsäryllä :rolleyes:

Jahas pari päivää rankempaa keitotusta takana. Kohta juhlimaan frendien synttäreitä. Olo on erittääin kummallinen, mutta kai se tästä taas lähtee kun korkin saa tallottua. Huomenna voi olla vielä jännempi olo, =)

Koko joululoma ja uudenvuoden aika pientä tissuttelua vähän väliä. Vielä paripäivää kun jaksaisi niin sitten voisi aloittaa dietin ja alkoholittoman ajanjakson...

Jaa jos sitä jois lonkun joka jäi uudeltavuodelta, sen verta pistää vituttamaan intti. Enpä ois puolivuotta sitten uskonu kavereita:D Melkolailla tullu pämppäiltyä nytten kun koulu loppu mutta eiköhän sitä kohta siihenkin tule jonkinlainen roti kun alkaa intti ja pääsee takas kiinni säännölliseen rytmiin:jahas:

tipaton tammikuu on ja pysyy :D näillä näkymin yli viikon. oon aika ylpee itsestäni, oon pelkästään ansainnu muutaman ens viikonloppuna

Tipaton loppuu kun kotiudun intistä. 8. päivä vedetään pahimmat kuosit mies muistiin!

Back
Ylös Bottom