Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Sain joululahjaksi xbox 360 live kortin. Siis mihin vittuun se kortti pitää tökätä siihen boksiin:confused: Oon ettiny varmaan tunnin sitä reikää et mihin se kortti työnnetään:itku:

Heh heh:D

En tiedä, mutta veikkaan et siinä on joku koodi tms. mikä pitää syöttää jonnekkin sinne?

Nimim. pari kertaa poksilla pelannut.

Sain joululahjaksi xbox 360 live kortin. Siis mihin vittuun se kortti pitää tökätä siihen boksiin:confused: Oon ettiny varmaan tunnin sitä reikää et mihin se kortti työnnetään:itku:

Kiitos, sain vihdoinkin jotain täytettä tuonne <3

Ensimmäinen tässä tredissäni näkemäni, oikeasti otsikon mukainen kysymys.

Siis vaikka, se ei siihen kiekkoon osoiskaan, tai edes sohis siinä aloituksessa?
Kyllä, aloittaja olisi maalintekijä silti. Perustelut siihen vois olla että mitä se pelaaja lie teki siinä alotuksessa, niin se johti siihen että vastustaja teki oman maalin. Oli se sitte mailalla sohimista tai kädet munissa seisomista.

Täytän 31. pv 18, niin saanko mennä 30. pv klo 12 yöllä, eli 31 päivä aamuyöllä baariin? :D

On muuten siisti syntymäpäivä. Meitsillä vaan pari päivää ennen. Oon kade.

meitä on näköjään moneen junaan, itse olen todella kiitollinen, etten ole syntynyt joulukuussa, tai loppuvuodesta yleensäkkään :)

Mitä voi tehä kun joku juntti on jättänyt autonsa mun maksulliseen lämmitystolpalliselle paikalle!? Eteen en voi ajaa, koska haittaisi naapureita. Haltija nimi löytyi, mutta ei puhelinnumeroa ja laskua en jaksa kerätä jonkun idiootin sähellyksen takia. Lapun jätin pyyhkijöiden alle, mutta sillä ei se auto liiku. Saako tuollasen lain mukaan hinata helvettiin kun lumellahan se pikku yaris lähtis siitä ku telkkä pöntöstä!?

Julkaisuvuosi tekstiin. Eihän muistakaan kirjoista merkitä lukemisajankohtaa, vaan se vuosi jolloin ko. tieto on alunperin julkaistu. Lähdeluetteloon sitten toki "viitattu 24.12.2009" tms.
Samaa mieltä. Lisäksi toisen käden tiedoissa viitataan alkuperäiseen teokseen ja mainitaan lähdeluettelon viitteessä myös se varsinainen lähde, jonka mukaisesti alkuperäisteosta on käytetty, koska alkuperäistä tekstiä ei ole käytettävissä.

Kävin luistelemassa ja kaveri väitti, että kun kenttää jäädytetään, niin jos käytetään kuumaa vettä, niin se jäätyy nopeammin. Totesin tietenkin heti maalaisjärjellä sen paskapuheeksi. Sen vielä sulatan että kuumaa vettä käytettäessä vanha pinta sulaa enemmän ja pinnasta tulisi (luultavasti?) tasaisempi ja parempi, mutta että jäätyis nopeammin..

Ei tässä mitään, myöhemmin samana päivänä toinen kaveri väitti että kuuma vesi pullossa jäätyy nopeammin kuin kylmä vesi??! Kuulemma olivat intissä koittaneet. En oo vielä ite ehtiny empiirisesti testaamaan, mut eihän tuossa oo mitään järkeä. Jäähtyessään ja jäätyessäänhän se vesi vain luovuttaa lämpöenergiansa ympäristöön, ja mitä enemmän sitä on, sitä kauemmin jäätyminen kestää, eikö?

Mut onks tää joku yleinenki juttu ja eihän tää millään voi pitää paikkaansa?

Back
Ylös Bottom