Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mun mielestä ilotulitteet sais kieltää yksityishenkilöiltä kokonaan. Kunnat järjestää ilotulituksen, vaikka klo 23.45-00.05. Siinä ois kaikille sitte.
Kauhee roska ja paljon kiirettä sairaaloihin yms tulee pommeista. Mä en oo koskaan ostanu yhtään rakettia.
Mua on tosin ammuttu raketilla, josta ruma arpi muistona.

Ei se ääni, vaan kun 12-vuotiaat kakarat kulkee tuolla kylällä papatit ja ties mitkä hajupommit mukana ja heittelee niitä ihmisten jalkoihin. Noista halvoista pikkuraketeista varmaankin 80% myydään alaikäisten käyttöön.

Niin paitsi että nyt nuo kielletään ja alaikäisille ei myydä nykyisin edes tähtisadetikkuja.

Onko niin kamalaa kuunnella puolen vuorokauden ajan vuodesta pommien paukuttelua? Mua ei ilotulitteet kyllä nappaa, enkä niitä aio ostaa, mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään, että ne alkaisi vituttaa.

Kuten joku jo aiemmin sanoikin, kaupungin järjestämä ilotulitus olisi ihan ok. Onhan ne ihan nättejä.

Mutta en tosiaankaan jaksa kuunnella kuinka pikkupojat alkaa pamauttelemaan hamstrattuja thunder kingejään muutama päivä etukäteen ja jälkeen uudenvuoden. Ja se saakelin paska mikä tuolla kaduilla on sen jälkeen.

Voisi parempaankin rahat tuhlata, mutta ihan sama se mulle, voin muuttaa etelään loppuvuodeksi :D.

Jep, vitun siistiä kattoo taivaalle ku jotain värikuvioita vilkkuu. Ymmärrän hyvin, että katsominen on parempaa kuin itse heitetyt/tehdyt raketit.

...not

Ihmiset vaan ovat niin typeriä, että kaikki pitää asteittain kieltää. Samaa mieltä kuin Qan, että kunnille monopoli ruutiohjusten suhteen. Säästytään jokavuotiselta paskanjauhamiselta, kuinka Saku-Petterin terska kärähti viallisen ammuksen tai väärinkäytön seurauksena.

Ja kun sitä ei kerran kielletä tasapuolisesti jokaisella taajama-alueella, millä oikeudella joku vatipää ampuu esimerkiksi vanhan puutaloni lähettyvillä muttei tietyillä keskustan asuinalueilla?

olihan se ilotulitteilla leikkiminen pienenä (10-14v) ihan kivaa ja sen ymmärtääkin että ne kiinnostaa pikkupoikia, mutta että aikuiset ihmiset viittii työntää rahansa johonkin tollaseen. Se vituttaa tai pikemmin ihmetyttää

Joku rotta oli pölliny muksujen potkukelkan viimeyönä ikkuna alta. Myös naapureiden pihoilla oli hiippailtu ja roplattu fillareita yms. (rivitalo)
Naapurin muksu löys kelkan 200m päästä metsästä . Oli heitetty pusikkoon.
Vittu kyllä on ihmisillä hauskat huvit.

Lukee näitä marinoita niin ei ainakaan ite jaksa valittaa mistään. Valittajia mahtuu tähän maahan aivan liikaa.
Vituttaa lähinnä nämä valittajat siis:D

Lukee näitä marinoita niin ei ainakaan ite jaksa valittaa mistään. Valittajia mahtuu tähän maahan aivan liikaa.
Vituttaa lähinnä nämä valittajat siis:D

Nii, kyllä mä ainakin olen senverran suomalainen paska, että mä nautin kun muilla menee huonosti ja itsellä kohtalaisesti. Eli päivittäin tulee omaa mielialaa kohotettua muiden vitutuksella. :D

Edit: Helvetti kun tää suomalainen paska ei osaa enää ees kirjottaa.. Tarkotin että päivittäin tulee omaa mielialaa kohotettua lukemalla tästä säikeestä muiden vitutusta.

Vituttaa tää lihominen jouluna ja motivaation puute salille lähtöön. Dieettiinkään ei ole aikaa ku armeija kutsuu tammikuus. Siel lähtee sit viimesetki lihat.

Vitun bussikuskit!

Eräs mulkero ei sitten päästänyt busaan sisälle, ja toinen kenopää ei voinu pysähtyä pysäkille. Stoppia oli painettu perkele! Lähin sitten takaosasta päättäväisesti kohti kuljettajan boksia, niin ukko pysäyttää auton ja avaa ovet. Ei muuta kun lumihangen läpitte sitten vaan saatana.

Helvetin hyvät joulut kaikille bussikuskeille! Toivottavasti huomenna toimii paremmin, jos ei niin tulee vitullisia jouluterveisiä!

Pitäkää tunkkinne.

Back
Ylös Bottom