Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinä verkkoaitakuvioisessa takissa Kaisaniemen metroasemalla varjonyrkkeilyä vedellyt idiootti!!!
Näytit ihan vitun idiootilta!!! Kuin TYHMÄ ihmisen pitää olla, että vetää varjoa jossain vitun metroasemalla?!?!? Keskellä päivää!! :wall: :wall: .Wall:
Yhtä tyhmiä kuin ne, jotka harrastavat sitä salilla samalla niskojaan pyöritelle ja huvittavasti hytkyen.
.
. Anteeksi etten jaksa ajaa viittä kilometriä harjoitussalille aina kun tulee kerrattua asioita urheilun lomassa. Vituttaa.Yhtä tyhmiä kuin ne, jotka harrastavat sitä salilla samalla niskojaan pyöritelle ja huvittavasti hytkyen.
Näin harrastajana täytyy sanoa että se on ihan helvetin sama vaikka vetäisit sitä yhdeltätoista yöllä pimeällä lenkkipolulla matsia edeltävällä viikolla, olet silti pelle.
Metroasema nyt on melko räikeä, mutta itse helposti esimerkiksi salilla sarjojen välissä tulee kerrattua jotain valmentajan opastamaa sarjaa ja samalla mielikuvaharjoituksen omaisesti kevyesti lyön esim. varjoa ilmaan. Senkin yritän tehdä aina hyvin katseilta piilossa ettei sitten päätyisi pakkikselta lueskelemaan kuinka dorka sitä onkaan. Anteeksi etten jaksa ajaa viittä kilometriä harjoitussalille aina kun tulee kerrattua asioita urheilun lomassa. Vituttaa.
Auto ei käynnisty, ei muuta ku uuden akun hankintaan.:jahas:
Pari päivää ehdin suunnitella, että tänä aamuna kaupoille ja kruunataan kylmä aamu lämpösellä lörtsyllä, mutta tais jäädä kaupat ja lörtsyt väliin..:(
Kuka tyhmä menee norjaan jouluksi ja uudeksi vuodeksi kun samalla voisi mennä johonkin lämpöseen. Täytyy olla täysidiootti :wall:
Onko niin kamalaa kuunnella puolen vuorokauden ajan vuodesta pommien paukuttelua? Mua ei ilotulitteet kyllä nappaa, enkä niitä aio ostaa, mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään, että ne alkaisi vituttaa.IMO hyvä juttu vaan ettei tartte kuunnella niitä saakelin pommeja joka sekunti uutena vuotena. Niin turha asia koko ilotulitus muutenkin.
Ei se ääni, vaan kun 12-vuotiaat kakarat kulkee tuolla kylällä papatit ja ties mitkä hajupommit mukana ja heittelee niitä ihmisten jalkoihin. Noista halvoista pikkuraketeista varmaankin 80% myydään alaikäisten käyttöön.Onko niin kamalaa kuunnella puolen vuorokauden ajan vuodesta pommien paukuttelua? Mua ei ilotulitteet kyllä nappaa, enkä niitä aio ostaa, mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään, että ne alkaisi vituttaa.
Johtuukos se sitten itse ilotulitteista vai vanhemmista...Ei se ääni, vaan kun 12-vuotiaat kakarat kulkee tuolla kylällä papatit ja ties mitkä hajupommit mukana ja heittelee niitä ihmisten jalkoihin. Noista halvoista pikkuraketeista varmaankin 80% myydään alaikäisten käyttöön.