Oma valinta, onhan minullakin siihen oikeus? Sitä paitsi ryypiskely parhaimmillaan vie ihmistä hienolla tavalla eteenpäin, saattaa vaikka törmätä kohtuulliseen neekeriin. Koneen äärellä hinkatessa -täysin valkoisten, olen varma - naisten kuvia maailma saattaa helposti alkaa näyttää hyvin mustalta ja valkoiselta.
Tuosta H-a:n kirjoituksesta ja sen typeryydestä voisin sen verran kommentoida, että mielestäni se on täynnä kärjistysten kärjistyksiä, sotaretoriikkaa ja väitteitä joita ilmeisesti "toinen puoli" esittää jotka Jussi sitten kovana jätkänä tyrmää surutta. On se kova. Eipä siinä mitään, voi olla että olen vain älyllisesti jälkeenjäänyt kaikkiin neekerin vihaajiin nähden, ehkä mä en vaan tajua.
Katsokaa nyt jumalauta noita omia sisällissodan julistuksianne ja miettikää. Asioita pitäisi pystyä käsittelemään niiden vaatimassa perspektiivissä. Maahanmuutossa on ongelmia, aivan varmasti, valtiovalta liikkuu tällaisissakin asioissa hitaasti, mutta toimiii kuitenkin. Todella helppoa on huudella etukäteen että valtio ei tee mitään, kapina! Ja sitten kun se tekee, se on pelkkää kosiskelua ja perseen nuolentaa? Muutenkin kaikki selvitykset jotka eivät tue suurimpien luulosairaiden agendaa, ovat pelkkää panettelua ja valetta.
Suurin pelko omalla kohdallani liittyy siihen, että mikäli pahimmat ilmastoskenaariot käyvät toteen, silloin on todellakin mamua liikkeellä, vähän joka suunnalla. Ok, silloin voidaan jo aika perustellusti puhua myöskin sisällissodista.