Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltoja :) Kyllä onnistuin hyvän päivän valitsemaan ostamamaan kinkkua hesasta. Siel oli ihan hirvee keli ajella ja kitkat vielä alla :jahas: eipä paljoo auttanu..

Minä heräsin hetki sitten. Kurkku ollut kipeä koko sunnuntain joten menin samantien päivällä sänkyyn ja ajattelin että herään sitten maanantaina klo 7. Noh heräsin sitten nyt ja hieman pihalla kaikesta. Lunta satanut älyttömästi ja vieläkin pyryttää. Koko päivä mennyt ohi kätevästi.

Kello on 2 yöllä, telkusta ei tule mitään, mesessä ei ole ketään, kaapit ovat tyhjät ja kaupat aukeavat vasta 5 tunnin kuluttua. Jokseenkin mautonta.

On kyllä nyt niin kelamaista tekstiä, ettei tosikaan. Suoraan ku lakikirjasta kopsittua tuon linkin selitykset.:D
En mä osais sitä selittää senkään vertaa... :D

Eli lyhyt selitys mitä sä duunaat? Meet armeijan leivissä tekemään presidentilla saattotehtävää? Saata presidentti helikopteriin ilman, että terroristit snipaavat häntä. Aikaa 20 minuuttia. :D
No vähän niinkun noin. :D

Edit. Ei, kyllä mä nyt meen nukkuun, öitä!

Ei ole valkosen miehen hommaa tämä intin päivystäjän homma. Lomilta ku palas niin joku kyrpänaama kokelas oli päivystäjänpöydällä nakittamassa uusia päivystäjiä. Ja meikäläisellehän se tuli. Vittu ku hävisin ihan tarpeeks rahaa pokeriinki äsken niin ei yhtään paranna vitutusta. :dance2:

Back
Ylös Bottom