Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Nainen menee ventovieraan ulkomaalaisen luo "nukkumaan"? Ehkä sitä vaan vitutti, kun sai parrua alkuasukasoloissa jäisellä maaperällä eikä odottamallaan tavalla vällyjen välissä? Ja vieläpä 2½ vuotta linnaa kylmästä bildestä? Suomiko oikeusvaltio? Kuluttaja-asiamiehelle reklamaatiota moisesta palvelusta.

Mä en ole ikinä nähnyt missään ilta-paskassa tms, että mies olisi saanut rahaa avioerosta?
Ja toi tiikerin muija kummiski vaan elänyt siivellä ja saa miehen rahoista puolet, kun ei ole enää avioliitossa :david:.

Nainen menee ventovieraan ulkomaalaisen luo "nukkumaan"? Ehkä sitä vaan vitutti, kun sai parrua alkuasukasoloissa jäisellä maaperällä eikä odottamallaan tavalla vällyjen välissä? Ja vieläpä 2½ vuotta linnaa kylmästä bildestä? Suomiko oikeusvaltio? Kuluttaja-asiamiehelle reklamaatiota moisesta palvelusta.

Olen samaa mieltä! Jos nainen on niin hemmetin tyhmä, että lähtee tuollaisen matkaan "nukkumaan" niin ei voi kuin peiliin katsoa.

Hotellihuoneessa taiottiin rahaa Iisalmessa

Iisalmelaiselle hotellinomistajalle esitettiin viime kesänä näytös, jossa valkoiset paperit muuttuivat seteleiksi kemikaalien avulla. Tarkoitus oli ostaa hotelli ja maksaa osa kauppasummasta näin valmistetulla rahalla.

Torstaina Iisalmen käräjäoikeudessa kolme nigerialaista miestä sai syytteen törkeän petoksen yrityksestä. Syyttäjän mukaan he yrittivät huijata hotelliyrittäjältä ainakin 500 000 euroa.

Viime kesänä yrittäjään otti yhteyttä hollantilaiseksi esittäytynyt mies, joka kertoi olevansa Maailmanpankin palveluksessa. Hän halusi ostaa pitkään myynnissä olleen hotellin.

Lokakuussa Ruotsista tuli Suomeen kolme nigerialaismiestä. Iisalmessa kaksi heistä majoittui myytävään hotelliin, yksi toiseen hotelliin.

Hollantilaisena esiintynyt 44-vuotias mies hieroi kauppoja. Yrittäjä pyysi reilua kahta miljoonaa euroa, ja ostaja halusi maksaa käteisellä. Yrittäjän mukaan ostaja tarjoutui maksamaan osan "pimeällä rahalla". Sitä seurasi rahantekonäytös.

Miehillä oli setelin kokoisia valkoisia papereita. Kun niitä käsiteltiin kemikaaleilla, pestiin ja kuivattiin pumpulilla, ne muuttuivat aidon näköisiksi seteleiksi.

Hotellinomistaja sai kaksi muka vastavalmistunutta seteliä, jotka hän vaihtoi pankissa pienemmiksi.

Sitten 44-vuotias pyysi, että yrittäjä hankkisi 500 000–700 000 euroa aitoina seteleinä, koska siten voitaisiin valmistaa iso erä rahaa nopeasti. Yrittäjä sanoi, että se ei onnistu.

44-vuotias kertoi sitten, että hän hakee Sveitsistä lisää setelinaihioita. Toinen mies jäi hotelliin. Kun 44-vuotias oli lähtenyt, yrittäjä soitti poliisille. Koko kolmikko otettiin kiinni.

Esitutkinnassa ja oikeudessa syytetyt kiistivät kaiken. Poliisi selvitti, että 44-vuotias oli esiintynyt väärällä nimellä.

Hän väitti, että Suomessa oli samaan aikaan ollut hänen identtinen kaksoisveljensä eikä hän ollut tekemisissä hotellikauppojen kanssa.

Kaksi muutakin olivat tietämättömiä, miksi heitä syytetään. Toisessa hotellissa asuneen miehen huoneesta löytyi kemikaaleja, joista hän oli täysin tietämätön.

Käräjäoikeus pui juttua myöhään iltaan.

--

Seuraavaksi varmaan sanotaan, että he saapuivat Suomeen Fäärsaarilta kurpitsataksilla ja passi on kadonnut?

"Hän väitti, että Suomessa oli samaan aikaan ollut hänen identtinen kaksoisveljensä eikä hän ollut tekemisissä hotellikauppojen kanssa."
Miten jollain on edes pokkaa sanoa tuollaista. :lol2:

"Hän väitti, että Suomessa oli samaan aikaan ollut hänen identtinen kaksoisveljensä eikä hän ollut tekemisissä hotellikauppojen kanssa."
Miten jollain on edes pokkaa sanoa tuollaista. :lol2:
Mitä voi odottaa henkilöltä, joka saa päähänsä tehdä tuollaisen huijauksen? Eivät sitten mitään hölmömpää enää keksineet? Miten tyhmänä täytyy ihmisiä pitää, että tuollaista edes yrittää?

Mitä voi odottaa henkilöltä, joka saa päähänsä tehdä tuollaisen huijauksen? Eivät sitten mitään hölmömpää enää keksineet? Miten tyhmänä täytyy ihmisiä pitää, että tuollaista edes yrittää?

Kyllä vaan monet nigerialaishuijarit ovat onnistuneet huijauksissaan..

Mä en ole ikinä nähnyt missään ilta-paskassa tms, että mies olisi saanut rahaa avioerosta?
Ja toi tiikerin muija kummiski vaan elänyt siivellä ja saa miehen rahoista puolet, kun ei ole enää avioliitossa :david:.
Samalla tavalla ne lait pätee miehiin ja naisiin. Avioliitto on kahden ihmisen välinen juridisesti sitova sopimus, ja yksi siinä sovittavista asioista on tuo omaisuuden puolittaminen eron tullessa. Avioehdolla voi sopia muunlaisesta omaisuuden jaosta. Kun Tiikeri on tuollaisen sopimuksen (avioliitto ilman avioehtoa) tehnyt omasta vapaasta tahdostaan, niin ei voi kyllä syyttää ketään muuta kuin itseään.

Ihan tälläinen kadunmiehen hunch kyllä sanoo mulle, että lait ei päde yhtä lailla miehiin ja naisiin... Sopimukset on yhtä ja tuomioistuimet toista.

tää mua tässä huvittaakin, ei sillä että pettäminen ois millään lailla hyväksyttävää, mut et just tollanen nainen, joka ei varmaa kauhee mont vuotta oo pahemmi töitä tehny, ni ei tulevaisuudes tarviikkaa ku vaa ollu rikkaissa naimisissa. (ei ollu ensimmäinen tytteli :) )

Ei Tiikerin toiminta mun mielestä kerro ainakaan meidän miesten viisaudesta. Ei toi nainen mun mielestä kovin pahaa ole tehnyt. Naimisiin menon syyt nyt on oma juttunsa, mutta omiin muroihin poika kusi. Jos mulla olis merkittävää omaisuutta, niin kyllä suojaisin itse hankitun omaisuuteni.

Back
Ylös Bottom