Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tilasin Yooxilta Italiasta vaatteita ja ne on nyt tullissa ja verot pitäisi maksaa ?!? Onko asiat muuttunu jotenkin? Ei oo ikinä ennen mitää tulleja/veroja pitäny maksaa EU alueelta tilattaessa :(

Joo selvis tää tilanne :D UPS:llä mokailtu ja ne oli kirjannu sen päin vittua, eli se oli kuriirilla, ei tullissa.

PS: Mitäköhän porukkaa ne sinne palkkailee? Kaveri kyseli ajo-ohjeita ja sanoi jo eilen eksyneensä väärään osotteeseen, mut oli jättäny sinne postilaatikkoon lapun jos vaikka sattus oleen oikea osoite :D :david:.

Kysyin siltä, että eikö sulla oo GPS ? Mihin kaveri vastas, että joo voinhan mä siihenkin ton osotteen näpytellä :david: :wall:

Milloin tulee housen seuraava jakso (e10)? Yhdeksäs jakso tuli jo 16 päivää sitte...

Ulkona pakkasta 15-20 astetta ja auton ovet ei meinaa aukee. Miten hemmetis ne sais auki helposti? :D

Ps. lämppäri pamahti pari päivää sitten, joten pari viikkoa pitää viel kitua ilman.
Kaikista nopein keino on ottaa muovikassi kaapista, laittaa siihen kuumaa vettä ja sillä lämmittää lukon/oven... n.10s ja olet autossa ;)

No vaikka se että sä viet mun lompakon, etkä suostu antamaan sitä takaisin. Tai tulet pyytämään tupakkia ja sitten käyt kraiveleihin kiinni. Onhan näitä. En ymmärrä miten joku tuomari ja kehä liittyvät tappeluun. Silloin kyse on jostain kamppailulajista, ei riidasta missä pannaan pihviä tummaksi.

Nuo sovitut "reilunpelin" nahinat ei ole mitään tappeluita. Ne on teini-ikään kuuluvia miehistymisriittejä tai primitiivisiä soidintansseja. Vieläpä aika tuloksettomia.

Jos joku varastaa sun lompakon tai hyökkää sun kimppuun sulla on lupa käyttää voimakeinoja, ei silloin "sovita" mitään herrasmiessääntöjä.

Miehistymisriitteinä tappelut ovat aina tietynlaisten nuorten miesten juttuja, ei esim. mun kaltaisten, näin kiltisti sanottu.
Mun miehistymisriitteihin ei kuulunut toisia poikia vaan enemminkin tyttöjä.

Yleensä tuotteen hintaan sisältyy tuotantokustannukset..
Niin, ja juuri siksi se tulee maksamaan meille enemmän. Ei tuota "ilmastolaskua" tulla lähettämään kotiin laskun muodossa vaan se mitä luultavammin sisältyy niiden tuotteiden hintaan. Esim. energian kohdalla sähkön hinta tulee nousemaan.

Mistäköhän johtuu tämmönen juttu: jos kuulen jonkun "mukavan" äänen (vaikkapa korttien "pläräys" :D), niin SILMISSÄ tuntuu semmonen erikoinen "hyvänolon" tunne :lol2: ei osaa selittää sitä oikeen kunnolla :david:

Mullon kaapeli-tv ja kuva pätkii välillä hemmetist, koittanu johtoa käännellä ja väännellä mut ei jelppaa..aikasemminki tehny samaa mut kääntely ja vääntely auttannu..mikä nyt avuks?

Mullon kaapeli-tv ja kuva pätkii välillä hemmetist, koittanu johtoa käännellä ja väännellä mut ei jelppaa..aikasemminki tehny samaa mut kääntely ja vääntely auttannu..mikä nyt avuks?
Osta uusi välijohto rasian ja tv:n/digiboksin välille. Jos ei auta niin seinästä antennirasia vaihtoon.

Kaikista nopein keino on ottaa muovikassi kaapista, laittaa siihen kuumaa vettä ja sillä lämmittää lukon/oven... n.10s ja olet autossa ;)

Joo siis kyseessä on oven tiivisteet, ei lukko. Pakko kokeilla tänää kaikkea, jopa tota jos se onnistuis :D en kyllä tajua miten tiivisteet lämpenis ulkopuolelta, mutta onneks tää onki tyhmien kysymysten kerho.

Onko sul muute haarottimella kiinni? Jos on kokeile ottaa pois, mulla meni haarotin paskaks niin kuva rupes pätkii. Sen pois ottaminen autto. Scarttikin saattaa olla löysällä?

Back
Ylös Bottom