Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Nuuskakairassa et pääse näpertelemään todennäköisesti muutakuin Lucky striken puntteja jäätelöaltaassa.. Kumminkin ihan suositeltava paikka(taitaapi oikeastikkin olla edullisin). Viimeksi itse kyl nappasin shelliltä, kun joku perverssio tuohon tavaran näpertelyyn on:D.

Eipä taida joo päästä. Eihän ne kyllä ole ku metrin päässä et kyllähän siitä näkee mitä siellä on. Oli muuten positiivinen yllätys ku kävin viikko sitten kairassa, skruffin stark portion oli 28e. Muistan joko ihan väärin tai sitten tuo hinta on tullu alas, joka tapauksessa siedettävässä hinnassa noin hyvästä tavarasta.

buah

onko joku nyt hetkeen käyny silja europalla (marras-joulukuu) mikä nuuska tarjouksessa?

tähän voisin 90% arvaa niin 5 neljän hinnalla etan shaisee tai kunkku generalia ei noi mihkään muutu jos on tarjouksia ja välillä ehkä raiskausta. onko sillä nyt niin väliä niistä tarjouksista daaa

Kohta on Tukholman reissu ja tiukka valinta, ostanko tax-freesta Göteborgs rapen vai Generalin löysää? Eetua ollut melkeinpä ainoastaan ennen, niin nyt tekis mieli kokeilla jotain muuta. Generalin löysä vissiin ihan ok tavaraa, mutta tuosta GR:stä on kaikenlaista juttua, joten heittäkää muutama mielipide. Varmaan kolmellakympillä saa tornin?

Rape on ihan ok tornin verran mutta ite ainaki kyllästyn siihe tornin jälkee. Ettaniin ja generaliin taas en ite ainkaa kyllästy mutta makuasioita

Kohta on Tukholman reissu ja tiukka valinta, ostanko tax-freesta Göteborgs rapen vai Generalin löysää? Eetua ollut melkeinpä ainoastaan ennen, niin nyt tekis mieli kokeilla jotain muuta. Generalin löysä vissiin ihan ok tavaraa, mutta tuosta GR:stä on kaikenlaista juttua, joten heittäkää muutama mielipide. Varmaan kolmellakympillä saa tornin?

Genun löössi on aavistuksen sitruunaista ja pysyy kasassa mukavasti. Kööttepori maistuu jostain syystä havuneulasilta ja aika white portion meininkiä muutenkin. Saman fiiliksen saa melkein, jos pistää palan kaarnaa huulen alle.

Ai Ai Joulun jälkeen saapi Skruffin Starkkia ja Göteborgin raipee kumpaakin 2 tankoa :)

ite ainakin pidän köötteporia parhaimpana nuuskana mitä lautalta löytyy mutta mielipide asiaha se o. noista pusseista en tiedä ku ei niistä tuu muutaku ylähuuli kipeeks

ite ainakin pidän köötteporia parhaimpana nuuskana mitä lautalta löytyy mutta
Ennen olin samaa mieltä, mutta tällä hetkellä rape ei sitten mene alas millään, varmaan tää mun satsi on jotain 2.laatua. Vois tehdä reklamaation Swedish Matchille, jos sitä sais vaikka hyvitykseksi pari tornia :hyper:

Rapea en ole vielä päässyt maistelemaan vähäisen käytön vuoksi mutta generalista tykkään kyllä reilusti enemmän kuin vaikka ettanista.. Oikeastaan edes röödasta en tykkää niin paljoa kuin generalista vaikka olenkin varmasti aikalailla yksin tän mielipiteen kanssa:D Semmoista olen lukenut jostain että rape olisi aika häijjyä tavaraa ikenille/huulille?

edit: tosiaan 30 noi kaikki tornit suunnilleen oli vielä pari viikkoa sitten

Samalta se Rape siellä huulessa tuntuu kuin eetu ja gene! Eipä ole suuria eroja muihin verrattuna. Tänään Europalla 28.50e kaikki tornit (paitsi Onyx). Tarjouksessa Göteborg's Rape viisi tornia neljän hinnalla. :pano:

Ennen olin samaa mieltä, mutta tällä hetkellä rape ei sitten mene alas millään, varmaan tää mun satsi on jotain 2.laatua. Vois tehdä reklamaation Swedish Matchille, jos sitä sais vaikka hyvitykseksi pari tornia :hyper:

Nyt olet varmaan ymmärtänyt väärin. Ei sitä nuuskaa ole tarkoitus niellä :)

Mutta joo... Nuuska on pelastajani. Kolme vuotta jo polttamatta. :dance2:

Nyt olet varmaan ymmärtänyt väärin. Ei sitä nuuskaa ole tarkoitus niellä :)

Mutta joo... Nuuska on pelastajani. Kolme vuotta jo polttamatta. :dance2:

kyllähän sitä niellään vai raitkö joka nurkaan 10 min välein. ja tohon edelliseen eihän ettania voi vertaa generaaliin ja göteborgiin mitenkään sen veran shittiä on siis ettan. 25v kokemus

kyllähän sitä niellään vai raitkö joka nurkaan 10 min välein. ja tohon edelliseen eihän ettania voi vertaa generaaliin ja göteborgiin mitenkään sen veran shittiä on siis ettan. 25v kokemus

luulis että 25v kokemuksen jälkee ei paljo nuuska enää valuis huulesta pois paitti sillonku sen sieltä ottaa pois :hyper:

Pakko myöntää että hyvän reenin jälkee eetu yläpesässä tekee erittäin hyvää :) Ajattelinki, että varmaa vois alkaa sekotella mukaan palkkariin?! ;)

Back
Ylös Bottom