Mohammad Mustafa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Mustafa Mohammad - 3 weeks out of the Arnold

Mustafa Mohammad - 3 weeks out of the Arnold

We taped Olympia Top Ten finialist Mustafa Mohammad in Vienna for a new DVD. Mustafa is preparing for the 2006 Arnold Classic! He is right on track for the big show at 120 kgs - bigger than ever with great conditioning! Watch out for Mustafa in Columbus! Stay tuned to MT.com!

musti01.jpg

musti03.jpg

musti02.jpg

Lähde: Muscletime

Pohkeisiin on ilmeisesti tullut lisää massaa, ainakin viimeisin kuvan perusteella.

Minä olin kilpailemassa 1998 MM-kisoissa Turkissa.
Mustafa Mohammed voitti silloin raskaansarjan, minä olin kuudes.
Timo Vilponen oli 15 ja Timo Honkala ei päässy 15 joukkoon.
Matkat oli yleensä raskaita, kun kaikki piti itse etsiä mm. vesi ja ruoka mitä siellä nyt pystyi syömään.
Avustajat huiteli omilla teillään, vaikka heidät oli meidän takia hommattu?! Homma toimi mahtavasti kun Johnny Kankala oli mukana.:worship: :worship: :worship:
Johnnyn kanssa meillä meni matkat rattoisasti.:lol2: :lol2:

JP Fux sanoi:
toivottavasti tullee kireessä kunnossa niin saattaa jopa hätyytellä kärki sijoja.

Toivotaan näin. Kuuluu mun suosikkeihin.

Viimeisinä aktiivivuosinaan Mustafallahan oli enemmänkin sääntö, että ennen kisaa/kisan aikana tulee tipahduksia/karmeita oloja/sisäisiä verenvuotoja jne jne -- ja näihin liittyviä sairaalareissuja.

Reisissä roikkuu varmasti nahkapussit , oli meinaan aktiivi aikoina melkoset etureidet. Ei voi ymmärtää että noin tavikseksi voi kuihtua vaikka ei mitään tekis, luulisi että väkiselläkin sen verran tulee rasitusta että jonkumoiset lihat säilyy.

Jännää, miten sitä (omakin) treenaavan mieli toimii. Kovasti sitä haluaa uskoa jollain tasolla, että kun on joskus ollut todella iso, sitä on aina enemmän tai vähemmän iso :)

Mutta onhan noita esimerkkejä vaikka muille jakaa kun alkaa muistelemaan / katselemaan ympärilleen. Rojutus loppuu - kuihtuu helvetisti. Jos siihen vielä päälle treeni loppuu - kuihtuu vielä enemmän. Mustafalla on kyllä sieltä parhaasta päästä tuo ilmapalloefekti toteutunut.

Tuskin siinä sen kummempaa jaksaa reenata. Eikö nää tän luokan kaverit oo vähän niitä kaikki tai ei mitään tyyppei. Treenataan kun treenataan vaikka sairaalaan ja kuolemaan asti ja sitte kun ei treenata niin sitte ei tehdä mitään treeniä. Dillettikin oli melkomoisen kuihtunu uusimmissa haastatteluissa. Innolla vaan odottaa koska se Ronskan kunto sieltä vielä hiipuu. Kuten myös Platz, joka nyt onkin jo melkomoisen vanha muutenkin koko hommaan.

Ja niin ne reidet...
body_builder_24sfw.gif

1802_2.jpg

Kuten myös Platz, joka nyt onkin jo melkomoisen vanha muutenkin koko hommaan.

:offtopic: Meinasitko että Platzin kunto hiipuu? Onkos se jo sitten ittensä takasin kuntoon vetänyt? Kun puhui ainakin viime vuonna comebackista.

En vaan liittyi tuohon, että ei kukaan iso voi olla ikuisesti. Oli sitten syyt terveydelliset, ikääntyminen tai jotkut muut. Jokatapauksessa aina ihmettelee kun uudet/vanhat promiehet kuihtuu olemattomiin (S225T jutut) ja varmaan ihan muunkin elämän kannalta parempi. Varsinkin kun ikää tulee, niin ei ole järkeä pitää mitään järkyttävää lihasmassaa yllä.

Super: Ei ole kunnossa ollut aikoihin. Hiipunut se on aikoja sitten kun lopetti bodausuran. Platzin ketjussa tai siten bodyvideo-osiolla linkitin kohtuu uusia pukumiesvideoita missä Tomppa turisee juttua, niin aika kaponenhan se on. Syystäkin. Youtubesta löytyy videota ja ne on tältä tai viimevuodelta haastaatelu. Kolmiosainen haastis siis.

Back
Ylös Bottom