Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

no kun pointti on siinä että mikä asia on niin monimutkainen ettei se selviä ilman tappelua.

No vaikka se että sä viet mun lompakon, etkä suostu antamaan sitä takaisin. Tai tulet pyytämään tupakkia ja sitten käyt kraiveleihin kiinni. Onhan näitä. En ymmärrä miten joku tuomari ja kehä liittyvät tappeluun. Silloin kyse on jostain kamppailulajista, ei riidasta missä pannaan pihviä tummaksi.

Nuo sovitut "reilunpelin" nahinat ei ole mitään tappeluita. Ne on teini-ikään kuuluvia miehistymisriittejä tai primitiivisiä soidintansseja. Vieläpä aika tuloksettomia.

Trough out the RPM range?

Through. En tiedä mikä on kierrosalue (edes suomeksi :D), mutta jos se on toi RPM range, niin lause kokonaisuudessaan olisi "Through the RPM range".

Through. En tiedä mikä on kierrosalue (edes suomeksi :D), mutta jos se on toi RPM range, niin lause kokonaisuudessaan olisi "Through the RPM range".

tuollain mä sen kirjoitinkin. kun katsot auton kierroslukumittaria niin siellä on on lukuja nollan ja yleensä 7000 väliin. sitä aluetta nimitetään kierroslukualueeksi. ;)

Paljonko astronautit saavat palkkaa avaruuskeikoista?

Avaruuskeikoista maksetaan ekstraa ruhtinaalliset 2 dollaria/päivä. Muuten vuosipalkka on liikkuu 50k$- 110k$ välillä. Lisäksi astronautit voivat hakea korvausta matkasta aiheutuneisiin kustannuksiin, mutta koska NASA tarjoaa liikkumisen, majoituksen ja ateriat niin kustannuksia avaruudessa harvemmin syntyy. Kosmonauttien kuukausipalkka on noin 800$.

Kosmonauttien kuukausipalkka on noin 800$.

Taikonauteista ei uskalla edes kysyä. Eikö sen MIRin kanssa meinannut käydä kosmonauteille muutenkin heikosti? Ei ollut rahaa/kiinnostusta palauttaa kavereita takaisin maahan. Voi vähän kyrsiä kun katso maapalloa huuruisen ikkunan läpi.

tuollain mä sen kirjoitinkin. kun katsot auton kierroslukumittaria niin siellä on on lukuja nollan ja yleensä 7000 väliin. sitä aluetta nimitetään kierroslukualueeksi. ;)
Amerikan joet käyttää yleensä nimitystä "rev range", mutta samapa kai tuo kummin kirjoittaa, eiköhän asia selviä.

En nyt keksiny minnekä muuallekaan olisin laittanu :D Huomenna olis äikän aine kirjotettavana. Aihe: "Miksi jalkapallo on maailman kaunein laji?" Laittakaahan muutamia vinkkejä :D nyt on inspis kadoksissa. Urheilevalta kansalta pitäs muutama vinkki löytyy :)
En tiedä tuleeko vähän myöhässä mutta futista seuraavalle tuo olisi ehkä helpoin aine keksiä sisältöä. Voit kirjottaa vaikkapa sen kansainvälisyydestä ja miten sopii myös köyhille. Fanikulttuurista ilman niitä varjopuolia. Miten laji yhdistää ihmisiä, esimerkiksi se että tuhannet ihmiset laulaa oman joukkueen kannatuslauluja katsomossa, voitonjuhlat jne.. Rasisminvastaiset kampanjat.. Sitten itse lajista jotain hienouksia, aina sä jotain positiivista sanottavaa siitä keksit vaikka et itse seuraiskaan varsinaisesti :)

Nuo sovitut "reilunpelin" nahinat ei ole mitään tappeluita. Ne on teini-ikään kuuluvia miehistymisriittejä tai primitiivisiä soidintansseja. Vieläpä aika tuloksettomia.
Huh. Mä aina luulin, että hävisin oikeita tappeluita mutta ne olikin tuloksettomia soidintansseja :D

Ulkona pakkasta 15-20 astetta ja auton ovet ei meinaa aukee. Miten hemmetis ne sais auki helposti? :D

Ps. lämppäri pamahti pari päivää sitten, joten pari viikkoa pitää viel kitua ilman.

Tottuuko maha jossain vaiheessa kananmuniin vai tuleeko pierut haisemaan aina ihan saatanan pahalta?

Ulkona pakkasta 15-20 astetta ja auton ovet ei meinaa aukee. Miten hemmetis ne sais auki helposti? :D

Ps. lämppäri pamahti pari päivää sitten, joten pari viikkoa pitää viel kitua ilman.

Jos lukot on jäässä niin spray-lukkoöljy jäädyttää todennäköisesti lisää. Aseöljy on todettu toimivaksi ja se ei sisällä vettä.. Jos sitten tiivisteet jäätyy niin tavarataloista saa silikoonipuikkoja mitkä on tarkoitettu tiivisteisiin. Ne pitää ensin kuivattaa huolellisesti..

Jos lukot on jäässä niin spray-lukkoöljy jäädyttää todennäköisesti lisää. Aseöljy on todettu toimivaksi ja se ei sisällä vettä.. Jos sitten tiivisteet jäätyy niin tavarataloista saa silikoonipuikkoja mitkä on tarkoitettu tiivisteisiin. Ne pitää ensin kuivattaa huolellisesti..
Eikös se ole näissä "lukkosula"-tuotteissa se alkoholi joka sulattaa ja haihtuessaan lukko jäätyy uudestaan. On kai niissä muutakin kuin alkoholia, mutta noin se menee. Lukkoöljyssä ja aseöljyssä jäätymispisteet yli -50°C.

Iltalehdestä lainattua:

"VTT:n arvion mukaan Kööpenhaminan suurkokous tuottaa sopimuksen, joka maksaa 200 euroa henkeä kohti. Suomalaisista 70 prosenttia on valmis maksamaan tämän, kertoo Aamulehden Taloustutkimuksella teettämä tutkimus."

JOS maksaisin tämän ilmastolaskun, niin kenelle raha menee??? Obaman pussiin, vai Vanhasen Matin lautakasaan..? Vai mihin se menee?!?!? Ja en vieläkään ymmärrä miten rahalla yleensä estetään ilmastonmuutos? Kertokaa minulle.

Iltalehdestä lainattua:

"VTT:n arvion mukaan Kööpenhaminan suurkokous tuottaa sopimuksen, joka maksaa 200 euroa henkeä kohti. Suomalaisista 70 prosenttia on valmis maksamaan tämän, kertoo Aamulehden Taloustutkimuksella teettämä tutkimus."

JOS maksaisin tämän ilmastolaskun, niin kenelle raha menee??? Obaman pussiin, vai Vanhasen Matin lautakasaan..? Vai mihin se menee?!?!? Ja en vieläkään ymmärrä miten rahalla yleensä estetään ilmastonmuutos? Kertokaa minulle.
Sen enempää asiaan perehtymättä mutta yksi vaihtoehto voisi olla esim. että energian puhtaasti tuottaminen maksaa enemmän... tällöin raha voisi mennä vaikkapa tuotantokustannuksiin. En tiedä, mutta tuo oli tuollaista spekulointia.

Sen enempää asiaan perehtymättä mutta yksi vaihtoehto voisi olla esim. että energian puhtaasti tuottaminen maksaa enemmän... tällöin raha voisi mennä vaikkapa tuotantokustannuksiin. En tiedä, mutta tuo oli tuollaista spekulointia.

Yleensä tuotteen hintaan sisältyy tuotantokustannukset..

Tässä on vaan kyse nykyaikaisesta anekaupasta. Sanokaa minun sanoneen..

Anekauppa: "Keskiajalla aneita myytiin rahaa vastaan helpotuksiksi katumusharjoituksiin ja lyhentämään kiirastulessa vietettävää aikaa." -Wikipedia-

Tilasin Yooxilta Italiasta vaatteita ja ne on nyt tullissa ja verot pitäisi maksaa ?!? Onko asiat muuttunu jotenkin? Ei oo ikinä ennen mitää tulleja/veroja pitäny maksaa EU alueelta tilattaessa :(
EU:n sisäpuolella tilattessa ei pitäisi kyllä mennä tulleja. Ite oon monta kertaa menny tekemään tulliselvityksen, ja todistanut ettei tarvitse maksaa tulleja. Asia on ollut aina sillä selvä.

Itellä oli oikeasti vaikeuksia päästä autoon sisälle toissapäivänä. Lukkosulakaan ei jeesannut. Lopuksi otin käyttöön hiustenkuivaajan ja johan pelitti :D. Tämä toki onnistuu vain, jos on sähköä saatavilla. Onneksi jäätyminen oli tapahtunut omalle parkkipaikalle.

En muista ikinä kuulleni että mikä merkitys sillä puolustusvoimien pyörällä sini/valkoisella "maalitaulu" symbolilla on?

Back
Ylös Bottom