Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmisenä joka harvoin pyytää palveluksia keneltäkään ärsyttää jatkuva palvelusten pyytäminen multa. Ei siinä, voin mä kyydin tarjota jos on sama suunta jne. mutta en mä vittu mikään taksi oo :curs:

Joo itteä vituttaa sama homma.. Ja ku yleensä pyytäjät ei tajua sitä että saattas olla vähän muutaki hommaa ku heitellä porukkaa paikasta a paikkaan b...

http://www.youtube.com/watch?v=dWO81j2EyYo&feature=player_embedded

Omalla salilla kerran näin erään vanhemman henkilön treenaavan vatsoja täysin samanlaisella tyylillä kuin ylläolevassa videossa. Hilpeyttä kyllä herätti paikallisissa treenaajissa :D
Tää video on Porin stadionin salilta kuvattu. En oo ketään nähny siel noin treenaavan mut tunnistin salin heti, kun käyn siellä ite. Ainakin on äijällä meininki kohillaan tossa videossa...:rock:

vituttaa kun tää yhteiskunta pyörii työn ympärillä. kokoajan kysytään vaan mitä haluu tehä työkseen ja ainoa asia mihin pitää tähdätä on "hyvä" työpaikka. siis voi vitun vittu

Ja toinen mikä minua myös vituttaa on tää rahan perässä juokseminen.
Toivottavasti tämä on vain tämän ajan ilmiö.
Ihan kuin siivojia ja jäteauton kuljettajat eivät tekisi helvetin tärkeää ja usein näkymätöntä työtä.
Hyvä pointti ja liittyykin oleellisesti tähän. nyt vituttaa vielä enemmän!

vituttaa kun tää yhteiskunta pyörii työn ympärillä. kokoajan kysytään vaan mitä haluu tehä työkseen ja ainoa asia mihin pitää tähdätä on "hyvä" työpaikka. siis voi vitun vittu

Ja toinen mikä minua myös vituttaa on tää rahan perässä juokseminen.
Toivottavasti tämä on vain tämän ajan ilmiö.
Ihan kuin siivojia ja jäteauton kuljettajat eivät tekisi helvetin tärkeää ja usein näkymätöntä työtä.

Kustessa kirvelee.. Kurkkuun koskee.. ja vatsaan. Urheilun jälkeen pientä lämpöilyä. Kolmeen viikkoon ei ole päässyt salille. Verikokeet ok samoin nieluviljely. Tänään otettu klamydia ja jokutoinen testi homma.. Tuloksia odotellessa..Alkaa ahdistaa kun ei salille pysty menemään.

Terveyskeskuksen Hammaslääkärissä kävin. Alkava reijänalku hampaassa, ei sitä tarttee paikata kuin sitten myöhemmin. Hampaita lohjennut, pitäs näihin pinta laittaa.. No mitään ei kuitenkaan tehny, kun ei ollut mitään niin kiireellistä kuulemma. Sain sentään vinkkejä miten estää vihlontaa, kun sattuu aikalailla vihlomaan. On kuulemma ikenet tulehtuneet, vaikka aamuin illoin harjaan hampaat. Vielä pitäs ruveta hammaslankaa usein käyttämään.. Taitaa olla parasta käydä yksityisellä, jos haluaa että hampaille jotain tehdään.:(

Ihmisenä joka harvoin pyytää palveluksia keneltäkään ärsyttää jatkuva palvelusten pyytäminen multa. Ei siinä, voin mä kyydin tarjota jos on sama suunta jne. mutta en mä vittu mikään taksi oo :curs:
Joo itteä vituttaa sama homma.. Ja ku yleensä pyytäjät ei tajua sitä että saattas olla vähän muutaki hommaa ku heitellä porukkaa paikasta a paikkaan b...

Tai sitten vaan täällä nillittämisen sijasta hankitte senverran selkärankaa, että uskallatte sanoa ei?
"Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa."

Terveyskeskuksen Hammaslääkärissä kävin. Alkava reijänalku hampaassa, ei sitä tarttee paikata kuin sitten myöhemmin. Hampaita lohjennut, pitäs näihin pinta laittaa.. No mitään ei kuitenkaan tehny, kun ei ollut mitään niin kiireellistä kuulemma. Sain sentään vinkkejä miten estää vihlontaa, kun sattuu aikalailla vihlomaan. On kuulemma ikenet tulehtuneet, vaikka aamuin illoin harjaan hampaat. Vielä pitäs ruveta hammaslankaa usein käyttämään.. Taitaa olla parasta käydä yksityisellä, jos haluaa että hampaille jotain tehdään.:(
Juu ne odottaa et reikä suurenee niin paljon että vaatii juurihoidon jossa on noi 2-3 hoitokertaa. En tajua mikä siin on ideana kun pienen reijän ammattilainen paikkaa 5min. Ite olen käyny nyt yksityisel ja olen tyytyväinen :)

Eläimiin, Karhuun tai Leijonaan ;)

Noi viinahommat toimii hetkellisesti. Eli kantsii jutella jonkun kans mieluummin. Sellasen kans, joka kuuntelee. Vaikka kuvitteellisen näkymättömän ystävän.

Mua pikkasen vituttaa jotkut naapurit, joilla on tapana keskustella huutamalla. Onneks eivät oo seinänaapureita eivätkä ilmeisesti edes ylä-/alakerroksessa. Kuulostaa todella onnistuneelta parisuhteelta. Välillä huutaa äijä ja välillä akka. Vakka kantensa valitsee, mutta lähtö tulee ennemmin tai myöhemmin. Voivat sitten yksissätuumin valita, jatkavatko keskusteluansa samassa asunnossa.
Veikkaan pirinarkkeja, koska toi älämölö on alkanu yleensä vkonloppuisin aamuyöllä.
Ihan vittuillessani meinaan mennä kysymään joku kerta, et onks teillä joku hätä? Esim. kakittaa, ja siittä tuli taasen älämölöriita?

Että näin. Totuus iski vasten kasvoja rankasti, kokeilin sitten maksimit kun viimekerrasta on jo puolitoista vuotta... ei muutosta missään! Olevinaan oli ohjelmat ja ruokailut kunnossa. Toki olin 10 viikkoa dieetillä, joka loppui 5 viikkoa sitten, mutta kun sarjapainot pysyivät samana tai jopa nousivat hitusen dieetin aikana. 8 kiloa tuli tiputettua, en usko että tämä olisi voinut vaikuttaa asiaan. Kyrsii hyvin lahjakkaasti. :wall:

Piti laskuja maksaa mutta eihän se tietenkään onnistu. Lakon takia kaiketi.

Jotain positiivista sentään, saldo alkoi isommalla numerolla kuin luulin.

Että näin. Totuus iski vasten kasvoja rankasti, kokeilin sitten maksimit kun viimekerrasta on jo puolitoista vuotta... ei muutosta missään! Olevinaan oli ohjelmat ja ruokailut kunnossa. Toki olin 10 viikkoa dieetillä, joka loppui 5 viikkoa sitten, mutta kun sarjapainot pysyivät samana tai jopa nousivat hitusen dieetin aikana. 8 kiloa tuli tiputettua, en usko että tämä olisi voinut vaikuttaa asiaan. Kyrsii hyvin lahjakkaasti. :wall:

Ei kannattais vituttaa. Oot kuitenki dietannu ja yleisesti paremmassa kunnossa.
Ja jos et oo maksimiin yhtään panostanu ja nyt päätit sit koittaa, niin ei oo ihmekään. Reenaa pari viikkoo pikkasen lyhempää sarjaa, tsemppaat ja vot varmaan nousee enempi kuin aiemmin.

Ei kannattais vituttaa. Oot kuitenki dietannu ja yleisesti paremmassa kunnossa.
Ja jos et oo maksimiin yhtään panostanu ja nyt päätit sit koittaa, niin ei oo ihmekään. Reenaa pari viikkoo pikkasen lyhempää sarjaa, tsemppaat ja vot varmaan nousee enempi kuin aiemmin.

En ole maksimiin panostanut ollenkaan, koko treenin ajan toistot ollu 8-12 luokilla, ihan paria kertaa lukuunottamatta. Toivottavasti olet oikeassa. Tuli vaan ekana mieleen että hukkaan meni tuokin 1,5 vuotta.

jumalauta vittu kun dietannu perseruvella ainakin omasta mielestä vittu saatana ja lupasin jouluks alle 100kg nii homo vaaka näyttää 101.9kg vittu. pitäis olla varmaa tyytyväinen jo alespäi tulleseen 7kg mut vittu silti

Tää video on Porin stadionin salilta kuvattu. En oo ketään nähny siel noin treenaavan mut tunnistin salin heti, kun käyn siellä ite. Ainakin on äijällä meininki kohillaan tossa videossa...:rock:
Olen ollut samaan aikaan treenaamassa :worship:. Ja kahdesti! Täytyy vaan varoa ettei itse loukkaa, kun yrittää keskittyä omaan treeniinsä sen ryminän keskellä.

Back
Ylös Bottom