GB Gym RAW II, 13.2.2009

GB Gym RAW II

Aika Lauantai 13.2.2010, kisa alkaa klo 12:00
Paikka GB Gym, Hämeentie 153, 00560 Helsinki
Lajit Voimanosto ja penkkipunnerrus
Sarjat Yksi sarja per laji
Punnitus Klo 9:00-10:30
Punnitusmaksu Etukäteen maksettuna 30 €/voimanosto ja 25€/penkkipunnerrus – tilitiedot saa ilmoittautumisen yhteydessä

Ilmoittautuminen:

1. Sähköpostitse osoitteeseen info at rawpower.fi
2. Viestin otsikoksi kilpailun nimi ja oma nimesi (malli: Viljo Virtanen - GB Gym Raw II)
3. Laita mukaan ohjeellinen tieto sarjastasi (alle 80 kg, alle 95 kg, alle 110 kg tai yli 110 kg)

Järjestäjä ei tule panostamaan erityisen paljon puitteisiin eikä palkintoihin. Kisa on wirallinen näyttöpaikka syksyn 2010 RAW-finaalia varten. Kisan tulokset otetaan huomioon finaalin ranking-listassa, jonka perusteella jaetaan finaaliin. Kilpaillaan yhdessä sarjassa, mutta punnituspainon ja tuloksen perusteella tulokset otetaan huomioon ranking-listan teossa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.rawpower.fi . Järjestäjä ei ole vakuuttanut kilpailijoita, joten huolehdithan itse vakuutuksesta!

HUOM: Kilpailukiellossa olevat nostajat eivät voi osallistua kisoihin!

Punnitusmaksua ei palauteta, jos nostaja peruu osallistumisensa 1.2.2009 jälkeen. Sairastapauksissa vaaditaan lääkärin todistus.

TULE NOSTAMAAN JA HAASTA KAVERISIKIN KISAAN!!!

Järjestäjä pidättää oikeuden kaikenlaisiin muutoksiin.

Onko olemassa jokin takaraja mihin asti ilmoittautumisia otetaan vastaan? Entä kuinka paljon kilpailijoita otetaan ylipäätään? Ihan sen vuoksi kysyn, jos pari kolme viikkoa vielä miettisi ja katselisi kunnon edistymistä.

3. Laita mukaan ohjeellinen tieto sarjastasi (alle 80 kg, alle 95 kg, alle 110 kg tai yli 110 kg)

Järjestäjä ei tule panostamaan erityisen paljon puitteisiin eikä palkintoihin. Kisa on wirallinen näyttöpaikka syksyn 2010 RAW-finaalia varten. Kisan tulokset otetaan huomioon finaalin ranking-listassa, jonka perusteella jaetaan finaaliin. Kilpaillaan yhdessä sarjassa, mutta punnituspainon ja tuloksen perusteella tulokset otetaan huomioon ranking-listan teossa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.rawpower.fi . Järjestäjä ei ole vakuuttanut kilpailijoita, joten huolehdithan itse vakuutuksesta!

Tässä kisassa ei meinaa mitään jos kerta yhdessä sarjassa mennään, mutta RAW 2010 ränkingissä ilmeisesti laitetaan sit -110kg puolelle jos omamassa on puntarilla jotain 95-100kg välillä?? Ja voiko silti laittaa ohjeelliseksi sarjakseen -95kg? Oliko tarpeeks tyhmä(n) kysymys :)

Millään viittis pudotella vielä kun huhtikuun alussa pitäis nostaa -100kg sarjassa (ammattikunnan kisat) :D

Onko olemassa jokin takaraja mihin asti ilmoittautumisia otetaan vastaan? Entä kuinka paljon kilpailijoita otetaan ylipäätään? Ihan sen vuoksi kysyn, jos pari kolme viikkoa vielä miettisi ja katselisi kunnon edistymistä.

1. Nostajamäärää ei ole toistaiseksi rajattu.
2. Ilmoittaumisaika päättyy 1.2.2010. Paikan päällä ei enää pääse kisaan mukaan. Punnitusmaksu tulee olla suoritettuna ennen kisaa ja punnitusmaksun suorittaminen varmistaa paikan kisassa. (Fiksumpi kisajärjestäjä olisi ilmoittanut nämä jo ensimmäisessä postissa... :nolo:)

KORJAUS

Punnitusmaksua ei palauteta, jos nostaja peruu osallistumisensa 1.2.2009 jälkeen.

Päivämäärä on tietysti 1.2.2010.

Tässä kisassa ei meinaa mitään jos kerta yhdessä sarjassa mennään, mutta RAW 2010 ränkingissä ilmeisesti laitetaan sit -110kg puolelle jos omamassa on puntarilla jotain 95-100kg välillä?? Ja voiko silti laittaa ohjeelliseksi sarjakseen -95kg? Oliko tarpeeks tyhmä(n) kysymys :)

Ranking-listaukset tehdään kehonpainon perusteella. "Ohjeellinen sarja" tarkoittaa tässä kohtaa sitä painoluokkaa, jossa todennäköisesti ko. kisassa nostaa. Vuonna 2009 finaalissa oli nostajia, jotka vaihtoivat sarjaa alemmas, vaikka tulos oli tehty sarjaa ylemmäs. Jos tulos sarjassa alle 110 kg on sellainen, joka riittää alle 95 kg sarjaan, voi finaalissa vaihtaa sarjaa alemmas. Sarja pitää antaa finaali-ilmoittautumisen yhteydessä, jos kutsu finaaliin tulee.

Moi! Olen ilmoittautunut GB-Gymin RAW penkkikisaan ja mua kiinnostaa noi nostosäännöt. Eli annetaanko merkit tuomarin toimesta vai tehdäänkö stoppi oman harkinnan mukaan. Samaten olen kiinnostunut noista nostovarusteista kun jossain aiempien kisojen videoissa osalla nostajista on verkkarit sekä T-paita ja joillain nostajilla trikoot. Onko noi trikoot siis pakolliset? Sitten vielä pisteiden laskentaan liittyvä kysymys. Kun noi pisteet lasketaan niin onkos käytössä toi Reshel:in kaava kuten joskus aiemmin? Kun katselin tietoja tuosta Reshel:in kaavasta niin löysin seuraavan linkin: http://tsampa.org/training/scripts/relative_strength/ , jossa otetaan huomioon myös nostajan ikä eli onkos toi iän huomioiva kaava mahdollisesti kisoissa käytössä? t.Juha

Moi! Olen ilmoittautunut GB-Gymin RAW penkkikisaan ja mua kiinnostaa noi nostosäännöt. Eli annetaanko merkit tuomarin toimesta vai tehdäänkö stoppi oman harkinnan mukaan. Samaten olen kiinnostunut noista nostovarusteista kun jossain aiempien kisojen videoissa osalla nostajista on verkkarit sekä T-paita ja joillain nostajilla trikoot. Onko noi trikoot siis pakolliset? Sitten vielä pisteiden laskentaan liittyvä kysymys. Kun noi pisteet lasketaan niin onkos käytössä toi Reshel:in kaava kuten joskus aiemmin? Kun katselin tietoja tuosta Reshel:in kaavasta niin löysin seuraavan linkin: http://tsampa.org/training/scripts/relative_strength/ , jossa otetaan huomioon myös nostajan ikä eli onkos toi iän huomioiva kaava mahdollisesti kisoissa käytössä? t.Juha

1. Päätuomari antaa kaikki kolme merkkiä (start-press-rack).
2. Trikoo on pakollinen kaikilla miesnostajilla.
3. Otetaan selvää ikäasiasta ja infotaan viimeistään punnituksessa.

Onko mitää nimilistaa ketä on nostamassa?

penkkipunnerrus

Böckerman, Matias
Hinkkanen, Jarkko
Kiuru, Jaana
Koivisto, Juha
Krogberg, Jony
Laine, Akulauri
Leskinen, Mikko
Niskanen, Juhani
Turtiainen, Jani
Vesterinen, Severi

voimanosto