Hei kreisi!Vituttaa tuo Koneboxi.fi lafka, ku tilasin sieltä vahingossa pc version guitarherosta vaikka tarkoitus oli ostaa sieltä ps2 versio. Kun aloin etsä sivulta palkkia mistä vois perua/vaihtaa tilauksen nii eihän siellä mitään löytyny. Sitten soitin sinne niiden paskaan asiakas palveluun ja siellä sitten joku akka sano ett et voi perua tilausta/vaihtaa tuotetta, koska kun tuote on maksettu se menee suoraan varastolle ja sitä ei voi muuttaa prkl!! ja sitte se ämmä sano, et mun pitäs palauttaa se tuote sitte ku se tulee ja siten saada rahat takaisin(ei kuulemma postimaksuja prkl 7€) ja pitää kuulemma tilata sitten uudestaan. EI VITTU MIKS NE EI VOI VAIN NYT PERUA SITÄ SAATANAN TILAUSTA ENNENKU SE EES LÄHTEE, ja vielä ne sano et rahojen palautus voi kesttää 30 päivää saatana, eihän mulla saatana oo varaa tilata nyt pikkubroidille lahjaa. EI VITTU
Ilahduin kuin luin ensimmäisen viestisi palstalle. Tämä antoi minulle spontaanin naurukohtauksen kun kuvittelin tuon tilanteesi. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa

ps.