Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa tuo Koneboxi.fi lafka, ku tilasin sieltä vahingossa pc version guitarherosta vaikka tarkoitus oli ostaa sieltä ps2 versio. Kun aloin etsä sivulta palkkia mistä vois perua/vaihtaa tilauksen nii eihän siellä mitään löytyny. Sitten soitin sinne niiden paskaan asiakas palveluun ja siellä sitten joku akka sano ett et voi perua tilausta/vaihtaa tuotetta, koska kun tuote on maksettu se menee suoraan varastolle ja sitä ei voi muuttaa prkl!! ja sitte se ämmä sano, et mun pitäs palauttaa se tuote sitte ku se tulee ja siten saada rahat takaisin(ei kuulemma postimaksuja prkl 7€) ja pitää kuulemma tilata sitten uudestaan. EI VITTU MIKS NE EI VOI VAIN NYT PERUA SITÄ SAATANAN TILAUSTA ENNENKU SE EES LÄHTEE, ja vielä ne sano et rahojen palautus voi kesttää 30 päivää saatana, eihän mulla saatana oo varaa tilata nyt pikkubroidille lahjaa. EI VITTU
Hei kreisi!

Ilahduin kuin luin ensimmäisen viestisi palstalle. Tämä antoi minulle spontaanin naurukohtauksen kun kuvittelin tuon tilanteesi. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa :)

ps. :puntti:

Kuinka vitun vaikeeta voi ollaakkaa saada yhet verhot symmetrisesti tonne saatanan seinälle Voi vittu!

Kyllä vain. Sytytyslanka on tällä hetkellä tasan 1mm ja kohta räjähtää.

Alkoihan sitte nyt jo koulusta loma, et sinänsä pitäis hymyilyttää ja reilusti. Mut sit on yks saatanan iso homma viel kesken, joka pitäs tän päivän aikana palauttaa. Kiinnostaa muuten kuin kilo paskaa...:wall:

Kyllä vain. Sytytyslanka on tällä hetkellä tasan 1mm ja kohta räjähtää.
Heitä välillä tilannepäivitystä kehiin :D

Pidättelin tänne asti viimeöistä unta... stataatananan satana. Ei voi muuta sanoo.
Heräsin aamuyöllä siihen, että jalat kastuu. Joo jalat kastu saatana. Eipä mitään, nojailin johkin pylvääseen aikani. Sit alko jo nilkat kastumaan, ihmettelin et mitähän helvettiä? Vettä sataa.
Kiva herätä selvin päin aamuyöllä.
Ja tajuta, et kusen muuten just nyt lattialle, mutta ku nukuttaa niin helvtin hyvin, etten osaa ollenkaan pidätellä. Vittuuxnoi pylväät tossa seisoo.
Onneks ne viimeset kolme pisaraa meni jo melkeen pönttöön.
En oo koskaan ennen kävelly unissani taikka tehny mitään vastaavaa. Oppia ikä kaikki vittu! Siks vedän tänään taas sen puolikkaan viskin, ja lähen kusipätemäänkylille! Ihan saatana itelleni kostoksi!
Jos mun mummu tietäis, miten huonosti mä hoidan tätä paikkaa, niin varmaan antas satikutia. Eipä haittaa, se on kuallu joskus viime vuosisadalla. Annan itelleni satikutia täpöllä.

Pidättelin tänne asti viimeöistä unta... stataatananan satana. Ei voi muuta sanoo.
Heräsin aamuyöllä siihen, että jalat kastuu. Joo jalat kastu saatana. Eipä mitään, nojailin johkin pylvääseen aikani. Sit alko jo nilkat kastumaan, ihmettelin et mitähän helvettiä? Vettä sataa.
Kiva herätä selvin päin aamuyöllä.
Ja tajuta, et kusen muuten just nyt lattialle, mutta ku nukuttaa niin helvtin hyvin, etten osaa ollenkaan pidätellä. Vittuuxnoi pylväät tossa seisoo.
Onneks ne viimeset kolme pisaraa meni jo melkeen pönttöön.
En oo koskaan ennen kävelly unissani taikka tehny mitään vastaavaa. Oppia ikä kaikki vittu! Siks vedän tänään taas sen puolikkaan viskin, ja lähen kusipätemäänkylille! Ihan saatana itelleni kostoksi!
Jos mun mummu tietäis, miten huonosti mä hoidan tätä paikkaa, niin varmaan antas satikutia. Eipä haittaa, se on kuallu joskus viime vuosisadalla. Annan itelleni satikutia täpöllä.
Mites treenit on kulkenu?

Pääsin lomille ja lähdettiin kaverin kanssa hirveällä kiireellä heti pelaamaan jääkiekkoa. Tuhatta ja sataa löin kamppeet kassiin, ja kaverin kyydillä lähdettiin ulkojäälle. Automatkalla kaveri sanoi, että sen pitää mennä reilun puolen tunnin päästä kotiin saunaan (vanhempien kanssa). Ei varmaankaan olisi sitäkään kannattanut aikaisemmin sanoa, niin en olis lähtenyt edes messiin. Siinä sitten ehdittiin lämimään kiekkoa vajaat puoli tuntia, eikä muuta kuin kengät jalkaan ja takaisin himaan. Melkein teki jo mieli puskea itkupotkuraivaria, koska kun kerrankin pääsis pelaamaan, niin omakotitalossa asuvalla ihmisellä on muka niin kiire sähkösaunaan, että heti pitää lähteä pois. Kuulostaa varmaan säälittävältä ininältä, mutta kyllä pisti vähän vituttamaan, kun ei voi toinenkaan yhtään miettiä, onko se sauna nyt niin tärkeää, että pitää jumalauta lähteä varta vasten autolla ajamaan heti kaukalolta takaisin ettei äiskä suutu.:curs:

Hommaa parempia kavereita! En tiiä meinaan montaa, kenen "täytyy" mennä vanhempiensa kaa saunaa täysi-ikäisenä :D lol.

Tuntuu että kukaan ei ole enää sinkku. Kaupassa kaikki nuoret jotka tuli vastaan oli käsi kädessä ja pusi pusi joka kulman takana. Aiemmin itsellä oli jatkuvasti naisia, ei ollut koskaan pulaa. Kaverit oli kaikki aina sinkkuina. Nyt itse sinkkuna liian pitkään ja kutakuinkin kaikki kaverit seurustelee. Wtf?

Laskin 30 min kauppareissun aikana yhteensä vähintään 9 Svea-pipon omaavaa poikaa/tyttöä, se toi pienen vahingoniloisen hymyn kasvoille, hetkeksi.

Hommaa parempia kavereita! En tiiä meinaan montaa, kenen "täytyy" mennä vanhempiensa kaa saunaa täysi-ikäisenä :D lol.
Älä muuta sano.:D Tuskin se nyt äitinsä kanssa saunomaan meni, mutta joka tapauksessa nuo saunasyyt ärsyttää itseäni, koska yleensä jätän saunan ihan huoletta väliin, jos joku mua pyytää jonnekin muualle. Näissä kaverijutuissa on kyllä aina kaksi puolta, mutta ainakaan itseltäni ei rispektiä juurikaan kaveria kohtaan heru, mikäli toinen ei voi edes uhrata saunavuoroaankaan yhteisen harrastuksen eteen.

Ihmisiä on moneen junaan, mutta mun periaate on ollut, että jos joku pyytää lähtemään, niin ennemmin sovitan menoni siten, että pääsen lähtemään kuin kieltäydyn. Voihan sähkösauna olla jollekin pyhä paikka, mutta mulle ainakin on käytännössä yksi lysti, milloin itse saunon, koska sähkösauna lämpiää vaikka keskellä yötä.

Automatkalla kaveri sanoi, että sen pitää mennä reilun puolen tunnin päästä kotiin saunaan (vanhempien kanssa).
Voi vittu! Ei minkäänlaista kunnioitusta sua kohtaan. Tekisin asian hyvin selväks ja jos ei vähän helvetin vilpitöntä pahoittelua tulis, niin vaihtaisin murehtimatta kaveria.

Kunpa aika kuluis hitaammin.. Varsinkin kaikki mukavat jutut sais kestää pitempään. Vituttaa, kun ei oikein saa otetta mistään, aika vaan viilettää ohi kuin maisemat sataakuuttakymppiä metsätiellä.

Kunpa aika kuluis hitaammin.. Varsinkin kaikki mukavat jutut sais kestää pitempään. Vituttaa, kun ei oikein saa otetta mistään, aika vaan viilettää ohi kuin maisemat sataakuuttakymppiä metsätiellä.
Hohoo... ja kun ikää tulee lisää, niin vauhti vain kiihtyy. :hyper: Vuodet menee ohi ihan huomaamatta. Nykyään viisi vuottakin on kovin lyhyt aika.

Ei tosin niin, että valittaisin. Hyvä vain kun elämä etenee nopeasti ja toiminnantäytteisesti.

Back
Ylös Bottom