Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä sä sitä nukkumista pelkäät ... ?

En pelkääkään, ei vaan huvita nukkua. Pitäisi kyllä, sillä huomenna olisi tiedossa töitä, asioiden hoitoa ja kahvittelua kaverin kanssa.

Onneksi huomenna on torstai, joten töissä tuskin on kiirettä.

itse todennäkösesti taas herään aamulla todella "iloisena" rakennusmiesten mekkalointiin :) ihanaa hakkaamista, naulapyssyn rätkintää sekä ennenkaikkea rämisevät alumiinitikkaat.
Voi tätä iloa!:curs:

Miks sitä tajuaa, että oma mimmi oli se maailman parhain vasta siinä vaiheessa, kun kaikki on jo menetetty... Luulin, että tää pikku hiljaa helpottais, kun ollaan nykyään eri osotteissakin, mutta pahempaan suuntaan vaan tuntuu menevän. Ja olin vielä itse se, kuka teki eroalotteen. No, kai tästä jotain sitten oppii.

Ostakaa joku mulle uus läppäri. Tää ylikuumenee aina kun yritän katsoa Gossip Girliä :( Jossain 20min kohdalla yleensä menee virta pois.

Se oli pöydällä. Frendi teki omaansa sellaset pienet jalat, pitäis varmaan itsekin. Tämä on tosin muutenkin ihan paska, akku kestää about 45min ja ylikuumenee vähän väliä.

Vieläkö täällä on elämää? Olenko yksin tässä kylmässä yössä? Ulkona sataa lunta, toivottavasti pysyis jouluun asti, sit voiskin sulaa.

Se oli pöydällä. Frendi teki omaansa sellaset pienet jalat, pitäis varmaan itsekin. Tämä on tosin muutenkin ihan paska, akku kestää about 45min ja ylikuumenee vähän väliä.
On varmaan täynnä pölyä. Vie se jollekin herrasmiehelle puhdistettavaksi.

On varmaan täynnä pölyä. Vie se jollekin herrasmiehelle puhdistettavaksi.

Tulisko joku puhdistamaan mun läppärin? :rolleyes:

Nyt sain sentään katottua ton yhden jakson loppuun. Siinä harrastettiin kolmen kimppaa.

Back
Ylös Bottom