Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäskö mennä taas tutimaan, että jaksaa nautiskella vapaapäivästä huomenna? ;)

Jumalauta jos mä taas kerran bubletan ni syön kyllä housuni! Tällä kertaa kyseessä aussie million satelliitti!

edit. huh pääsin läpi :dance2:

En uskalla mennä nukkumaan. Pelkään nukkuvani pommiin. Pitäisi herätä seiskalta viimeistää lukemaan tenttiin. Jos nyt taas luen ja valvon, en jaksa varmasti mitään, mutta en ainakaan nukkuisi pommiin. Hmmm. perkele.

Syön nakin.

Jo on perkele...joku sankari käveli autotiellä tonttulakki päässä. On se hienoo:kippis1:

Asutkohan Länsi-Vantaalla? Viime viikon perjantaista eteenpäin olen nähnyt jonkun +40v ei-niin-naistenmiehen näköisen miehen kävelemässä karvainen tonttulakki päässä autoteillä.. :D

Asutkohan Länsi-Vantaalla? Viime viikon perjantaista eteenpäin olen nähnyt jonkun +40v ei-niin-naistenmiehen näköisen miehen kävelemässä karvainen tonttulakki päässä autoteillä.. :D

Lännenmiehiä hyvinkin olen, mutta kaupunki on vaan Hellsinki;)

Ja tuo tonttu oli sitten naispuolinen, ja nopeasti katottuna näytti muuten erittäin virkeältä tonterolta:D

Ei ollut nainen. Se olin minä!

Jumalauta:eek:

Nyt saa avata ekan luukun dumlekalenterista!!! Ootte vaa kateellisii ku teil ei oo.

Haista sie...

BTW. Kaikkia varmaan kiinnostaa mitä äsken tuli tehtyä:

Valmistin peilimunamunakkaan ja kastelin ainoan huonekasvini. Ja kiinalainen broileri valmistui samaan aikaan mikrossa. Ei kun syömään.

Herätys klo 6.30. Normipäivä.

Back
Ylös Bottom