Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.
Kävin kattomassa paljon kohua herättäneen Paranormal Activityn...:lol2:..Olen kauhun suurkuluttaja.
Voin sanoa, että parasta antia oli naispääosanesittäjän (.) (.).....Ei oikein muuta sanottavaa...

Sitten taas Ottolapsi:
sai hyvän käsikirjoituksen ja lopun ansiosta pinnat kotiin...

No komediaa siin kyl oli. Repesin melkee yhtä monta kertaa ku Transformers 2:n ensi-illassa.
Genre on GORE. Ja SAW 6 on erinomainen, menee kevyesti kärkeen Elokuvasarjoissa, joissa on ainakin viisi jatko-osaa...:D

Todellakin. Aina kun uutta ukko/akkaa kuolee niin jengi repee vaan nauruun.:D
Jep,
Niin tekee moni, joka ei ole itse RAAKA TAPPAJA...:D...Ne joita ei naurata, kannattaa pitää silmäkulmassa. Toki myös ne, joilla kuola valuu suupielistä...:lol2:
Itse toki nauran...:evil:

Jep,
Niin tekee moni, joka ei ole itse RAAKA TAPPAJA...:D...Ne joita ei naurata, kannattaa pitää silmäkulmassa. Toki myös ne, joilla kuola valuu suupielistä...:lol2:
Itse toki nauran...:evil:
Puhuu mies jolla on tämännäköinen maski kaapissa:
inset-halloween-mask.jpg

Puhuu mies jolla on tämännäköinen maski kaapissa:
inset-halloween-mask.jpg
Toki jokaiselta alan harrastajalta, muutama Michael Myers löytyy.

Itse suosin " keikoilla" tätä...:thumbs:
pinhead-1.jpg

Todellakin. Aina kun uutta ukko/akkaa kuolee niin jengi repee vaan nauruun.:D
Ei mua se helvetin lahtaaminen naurattanu, esim. siinä lopussa kun sällin kroppaan ujutetaan jotain vitun happoa. Vaan se kohta nyt tulee ekana mieleen, missä jengi istuu siinä vitun karusellissä ja huutaa toisistaan kaikkee paskaa. :lol2:

Jep,
Niin tekee moni, joka ei ole itse RAAKA TAPPAJA...:D...Ne joita ei naurata, kannattaa pitää silmäkulmassa. Toki myös ne, joilla kuola valuu suupielistä ...

Holy cunt. Näkyykö teattereissa kauhuleffoissa kuolaavia ihmisiä? Voi jeesus. :lol2:

Ötyä.

Tuuu, ku ei nukuta. Aamulla ois 8aikaa kouluun meno ja siellä iltapäivä 5teen. Sitten vielä 7aikaa pikkujouluihi, niin ois kiva nukkua kunnolla :< Tunti tuli jo sängys pyörittyä, muttei tullu mitää

Back
Ylös Bottom