Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Varattiin Tallinkin sivuilta matka Super starilla ja maksettuamme laskun verkkopankissa Tallinkin sivut kaatuvat ilmoittaen "System error". Ja en omaa käyttäjätunnuksia tuolle sivulle, sain tosin verkkopankista tulostettua tiliottteen. Eli mitä nyt pitää tehdä?

Soittaa aamulla tallinkille ja kysyä että onko varaus voimassa?

Varattiin Tallinkin sivuilta matka Super starilla ja maksettuamme laskun verkkopankissa Tallinkin sivut kaatuvat ilmoittaen "System error". Ja en omaa käyttäjätunnuksia tuolle sivulle, sain tosin verkkopankista tulostettua tiliottteen. Eli mitä nyt pitää tehdä?
Jos et saanut tilausvahvistusta, niin puhelua huomenna tallinkille.

Viimeksi muokattu:
Miksi monet hyvät leffat telkkarista tulee liian myöhään normaalille työssäkäyvälle ihmiselle?

esim alkaa klo 22, 22.40 tai vast. ja sitäpaitsi jopa klo 21 on liian myöhäinen aloitusaika jos leffa kestää sen 2 tuntia tai enemmän. No eipähän tule katottua telkkaria...hyvä!!!

Miksi monet hyvät leffat telkkarista tulee liian myöhään normaalille työssäkäyvälle ihmiselle?

esim alkaa klo 22, 22.40 tai vast. ja sitäpaitsi jopa klo 21 on liian myöhäinen aloitusaika jos leffa kestää sen 2 tuntia tai enemmän. No eipähän tule katottua telkkaria...hyvä!!!

Koska töissä kuuluu valittaa ja haukotella ja marmattaa, että oli "pakko" katsoa joku ohjelma. Ei töissä saa olla pirteä ja hyvinvoiva.

Oma kysymys:

Miksi jotkut tuntuvat aristelevan bussin pysäyttämistä? Seistään pimeässä liikkumatta ja sitten noin 15 cm ranteenheilautuksella, joka kestää 0,3 sekuntia, odotetaan että kuski huomaa pysähtyä. Toinen ääripää sitten ei usko, että kenenkään muun pysäytysmerkillä on mitään vaikutusta, vaan se käsi pitää ojentaa vaikka edessä seisovalla henkilöllä olisi tassu ojossa kuin parhaassakin paraatissa. Pysähtyykö se bussi jotenkin nopeammin, jos mahdollisimman moni näyttää siltä että haluaa kyytiin?

Korvaako vakuutus jos asuntoon yksin käyntiin jätetty pyykinpesukone syttyy palamaan, roiskii vedet pitkin seiniä tai räjähtää? Vesivahinkoahan ei ihan helpolla synny kun on tuola kylppärissä kone missä on lattiakaivo jne. ja palamaan voi vaikka telkkarikin syttyä mutta ei noista ikinä ota selvää... Kirjopesu kestää kumminkin varmaan 3h ja harvoin tulee kolmea tuntia kotona oleskeltua viikolla putkeen muuten kuin nukkuessa.

jamppax: riippuu sinun vakuutuksesi ehdoista. Esim. omassa kotivakuutuksessani on kohta "Pyykinpesukone ja astianpesukone tulee liittää johtoverkkoon valmistajan antamien ohjeiden mukaan.Niiden toimintaa on valvottava ja sulkuventtiilien on oltava suljettuina, kun koneita ei käytetä."

Minä tulkitsisin tuon niin, että kotona on oltava kun koneet ovat päällä.

voi paska. onko sit olemassa nopeampia. oon nuubi näis.

Mokkulat on perseestä. Netti ei oo ainakaan mulla ollu lähelläkään yhtä toimiva/nopea kuin vastaavanopeuksisessa adsl/cable-liittymässä. Omien kokemuksine perusteella siinä on aina pieni viive ennen kuin lataus alkaa.

Oma kysymys:
Onko osakkeenomistajalla mahdollisuutta vaikuttaa siihen mikä firma hoitaa taloyhtiössä putkihommia? Vai tuleeko ne firmat aina sen perusteella minkä kanssa isännöitsijä tekee yhteistyötä?

Mokkulat on perseestä. Netti ei oo ainakaan mulla ollu lähelläkään yhtä toimiva/nopea kuin vastaavanopeuksisessa adsl/cable-liittymässä. Omien kokemuksine perusteella siinä on aina pieni viive ennen kuin lataus alkaa.

Oma kysymys:
Onko osakkeenomistajalla mahdollisuutta vaikuttaa siihen mikä firma hoitaa taloyhtiössä putkihommia? Vai tuleeko ne firmat aina sen perusteella minkä kanssa isännöitsijä tekee yhteistyötä?

Totta kai on, osakkeen omistajana voit vaatia myös isännöitsijän kilpailutusta jos sikseen.

Onko kuumeesta jotain hyötyä ihmisruumiille (siis ihan elävälle sellaiselle)? Mulla on hämärä muistikuva, että se uudistaisi solukkoa? Pitääkö paikkansa? Ja jos pitää, niin mitä solukkoa se uudistaa? Koko kroppaa?

Onko kuumeesta jotain hyötyä ihmisruumiille (siis ihan elävälle sellaiselle)? Mulla on hämärä muistikuva, että se uudistaisi solukkoa? Pitääkö paikkansa? Ja jos pitää, niin mitä solukkoa se uudistaa? Koko kroppaa?

Eikös kuume ole immuunireaktio? eli kun on pöpöjä kehossa niin kroppa lyö lämmöt täysille -> haittaa virusten ja muitten pöpöjen elämää...

Eihän isännöitsijä päätä mistään, vaan osakkaat tai hallitus. Isännöitsijä vaan hoitaa apurina kaikki nakkihommat kuten kilpailutukset yms.

Yritin käyttää hakua, mut oon siinä ilmeisen huono. Mistä löytäis hyvän naiselle suunnatun 2-jakoisen treeniohjelman? Tarkoitus olis siis tehdä 2x viikossa se treeni eli miksei 1-jakoinenkin kelpais. Kiitos!

Back
Ylös Bottom