MULTI Call Of Duty: Modern Warfare 2

no mut kyllähän tolla saa jo ihan oikeesti piparii :pano:

Kyl muija anto kakkosta tosta hyvästä.

Mut näin se vaa on. Jotkut on luonnonlahjakkuuksia, jotkut ei. Jotkut pelaa 24/7 mut ei silti pärjää yhtään ku meikä käy 30 min näyttämäs miten atleetin reflekseil viedää.

Ei vittu mikä jätkä :D

Kyl muija anto kakkosta tosta hyvästä.

Mut näin se vaa on. Jotkut on luonnonlahjakkuuksia, jotkut ei. Jotkut pelaa 24/7 mut ei silti pärjää yhtään ku meikä käy 30 min näyttämäs miten atleetin reflekseil viedää.

Hei ollaan pari kertaa törmätty pelissä, vittuilinki jo sulle ku ownasit. :thumbs: hihii

Lisää Kaljuperkele kaveriksi nii otetaan peliä joskus. :)

Mulla on 10. Ärsyttää ihan hulluna kun mä saan aina UAV:n tosta dropista. Ei tuu ikinä mitään hyvää hyvää, esim machine gunneria :)

Mites tämän mättö onnistuu PS3-ohjaimella? Vaikuttaa homosiistiltä peliltä, mut epäilyttää tattiohjaus.

Mites tämän mättö onnistuu PS3-ohjaimella? Vaikuttaa homosiistiltä peliltä, mut epäilyttää tattiohjaus.

Alkuun ainakin helvetin vaikeeta osua jos on FPS:sää tottunu näppis/hiirellä vetää. Mä oon ainakin tykänny, vaikka alkuun meinaski mennä hermot :curs:.
Eka codi konsolilla.

Käy ihmees cccp ostamas tää niin saadaan viä enempi jengiä peleille:)

Alkuun ainakin helvetin vaikeeta osua jos on FPS:sää tottunu näppis/hiirellä vetää. Mä oon ainakin tykänny, vaikka alkuun meinaski mennä hermot :curs:.
Eka codi konsolilla.

Käy ihmees cccp ostamas tää niin saadaan viä enempi jengiä peleille:)
Ehkäpä tämän voisi käydä hakemassa. Killzone2:sta jaksoin pelata noin minuutin juurikin tattiohjauksen takia. Vuosikaudet kun hakkasi hiiri/näppiksellä ET:tä niin kontrasti tatteihin on aika suuri.

Mulla muuten hajoo kohta jo toinen ohjain :D Eka hajos änärissä ja nyt toinen codissa. Vasen tatti siis ihan romuna taas.

Mulla on 10. Ärsyttää ihan hulluna kun mä saan aina UAV:n tosta dropista. Ei tuu ikinä mitään hyvää hyvää, esim machine gunneria :)

UAV on ihan pirun hyvä näyttää missä vihut on koska niin harva käyttää naamiointi perkkejä joten voit porata heti seinän läpi jonku kun näät tutkasta että se on siinä.

itellä tulee aika usein kyllä kohdalleen gunnerit ja lentokoneet mutta se on vaan säkää :D

Mitä killstreak rewardei porukat käyttää?

Mulla on ollu käytös Predator Missile, Harrier Strike ja sitten Chopper Gunner. Nähny ihan toimivaks kun yleensä toi 5 kill streak on helppo saada ja sitten ton Chopper Gunnerin sit saa helposti Predator missilel ja harrier strikel niin saa sen 25killstreakin helppoon.

Ja nuken saa kun vaihtaa predator missilen nukeen nii helposti mut aika turha se on : p

Mitä killstreak rewardei porukat käyttää?

Mulla on ollu käytös Predator Missile, Harrier Strike ja sitten Chopper Gunner. Nähny ihan toimivaks kun yleensä toi 5 kill streak on helppo saada ja sitten ton Chopper Gunnerin sit saa helposti Predator missilel ja harrier strikel niin saa sen 25killstreakin helppoon.

Ja nuken saa kun vaihtaa predator missilen nukeen nii helposti mut aika turha se on : p

Carrier Package / Sentry / Chopper Gunner

Back
Ylös Bottom