Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa. Mulla on ollut oppimishäiriö naperosta asti ja oon aina saanut tehdä vähän ylimääräistä duunia, että opin kunnolla yhtään mitään.
Vituttaa mun autokoulun ylihuominen teoriakoe, oon nähnyt ihan naurettavasti vaivaa että päähän on jäänyt yhtään mitään, kiva saada osakseen sitten naureskelua ja päänaukomista siitä kuinka vitun helppo se koe on ja mä oon ihan perseestä kun stressaan siitä.

Sitäpaitsi suurin osa on se kuitenkin käynyt heti 18v alta pois, varmaan helpompaa omaksua tietoa sillon.. Mulla on viimesistä opiskeluistakin 5v aikaa.

Ärsyttää mun kohta alkavat opinnotkin, kun se on "vaan ammattitutkinto ja ihan helppoa semmonen opiskelu ja ihan turhaan vaivaan päätäni silläkään". On joo tosi helppoa työn ohella yrittää opiskella kun pää on tämmönen että mitään ei opi :(

Vituttaa kuittailutkin että kaikilla on nykyään jotain häiriöitä ja se on trendikästä, en mä silleen niinkun itse valinnut ala-asteella että hei nyt aletaan vaikeaksi kun se on niin siistiä sit aikuisena :jahas:

Hämmentää niin ankarasti

Aamulla olin kouluun vaihtelun vuoksi lähössä autolla, mutta parkkipaikalta ei mun Nissukkaa löytynykään :(. Joku oli sen mennyt varastamaan.

Myöhemmin tänään poliisisetä soitti, että auto löyty, mutta muutapa en asiasta vielä tiedäkään. Jostain isosta rikosvyyhdistä puhu? Saa nyt nähä, että mihin kuntoon se on laitettu ja millon sen saa takas.

Jepu, ei se haittaa vaikka et pääsisi teoriakokeesta ekalla tai tokallakaan läpi. Mä olen nopea oppimaan ja aina ollut hyvä koulussa, mutta teoriakokeen feilasin ensimmäisellä yrittämällä :D Koitat vaan ottaa ihan rauhassa ja katsot kuvat ja luet kysymykset tarkkaan, niin kyllä se siitä. Jos mä olen saanut ajokortin, saat säkin ihan varmasti ;)

Mua vituttaa myöhäinen herääminen ja nukkumisvaikeudet. Olin hereillä vielä siinä 7 maissa, kuulin kun kämppiksen herätyskello soi. Jonkun 5 päivän ajan olen aamuisin kuullut kun Hesari tulee luukusta, vaikka olen mennyt ihan ajoissa nukkumaan. Mut kai tää tästä, enköhän mä sit nuku kun tarpeeksi väsyttää :jahas:

Jepu, ei se haittaa vaikka et pääsisi teoriakokeesta ekalla tai tokallakaan läpi. Mä olen nopea oppimaan ja aina ollut hyvä koulussa, mutta teoriakokeen feilasin ensimmäisellä yrittämällä :D Koitat vaan ottaa ihan rauhassa ja katsot kuvat ja luet kysymykset tarkkaan, niin kyllä se siitä. Jos mä olen saanut ajokortin, saat säkin ihan varmasti ;)

No mua nyt enemmän vituttaa se jengin kuittailu tosta asiasta ja oppimisesta ylipäätään. En todellakaan ymmärrä, mikä siinä on niin hauskaa että jopa mä olen huono jossain :jahas:

No pistät huumoriksi ja naurat itekki sille kuittailulle nii loppuu se kuittailu. Monesti se on vaa semmosta että halutaan vaa vittuilla ku sua ärsyttää se asia, mutta jos naurat itekki nii se vittuilun pohja lähtee tavallaan pois. :)

Mut mua ei naurata paskaakaan se asia.

Jepu, ei se haittaa vaikka et pääsisi teoriakokeesta ekalla tai tokallakaan läpi. Mä olen nopea oppimaan ja aina ollut hyvä koulussa..

Miksiköhän mulle tulee mieleeni tuosta kommentista, ettei Jepua just nyt välttämättä ihan hirveästi kiinnosta, että Alyssa on nopea oppimaan ja aina ollut hyvä koulussa....:jahas: Tuli vain mieleen.

E: Alyssa, toivottavasti olet nopea oppimaan myös tilannetajua.

Miksiköhän mulle tulee mieleeni tuosta kommentista, ettei Jepua just nyt välttämättä ihan hirveästi kiinnosta, että Alyssa on nopea oppimaan ja aina ollut hyvä koulussa....:jahas: Tuli vain mieleen.

E: Alyssa, toivottavasti olet nopea oppimaan myös tilannetajua.

Kiva jos olisit viitsinyt quotata lauseeni loppuun :jahas: Tarkoitin sitä että vaikka Jepulla on oppimisvaikeuksia, ei se haittaa, koska myös nopeasti ja helposti oppivat voivat olla ihan paskoja autokoulun teoriakokeessa. Mä tosiaan feilasin sen kokeen ekalla yrittämällä (ja vieläpä aika kirkkaasti).

Kiva jos olisit viitsinyt quotata lauseeni loppuun :jahas:
Kyllä sen kaikki näkee, missä yhteydessä tuo kommenttisi on. Pointtini oli, että vaikka se nyt olikin tarkoitettu helpottamaan Jepun mieltä, silti ei minusta ole kaikkein fiksuinta tulla ilmoittamaan oma kyvykkyytensä siihen, jos toinen harmittelee oppimisvaikeuksiaan. Olipa se sitten vain asiayhteyteen liittyvä sivumaininta.

Kyllä sen kaikki näkee, missä yhteydessä tuo kommenttisi on. Pointtini oli, että vaikka se nyt olikin tarkoitettu helpottamaan Jepun mieltä, silti ei minusta ole kaikkein fiksuinta tulla ilmoittamaan oma kyvykkyytensä siihen, jos toinen harmittelee oppimisvaikeuksiaan. Olipa se sitten vain asiayhteyteen liittyvä sivumaininta.
älä nyt oikeesti viitsi vetää mitään herneitä tollasesta, kyllä nyt tyhmäkin tajuaa ton alyssan kommentin.

älä nyt oikeesti viitsi vetää mitään herneitä tollasesta, kyllä nyt tyhmäkin tajuaa ton alyssan kommentin.

No eipä Jepun kommenteista ihan hirveästi paista se, että se Alyssan kommentti ois niin kovasti auttanut. Mutta ehkä mä tiukkapipo siirryn nyt taka-alalle ;)

Mitä vittua oikeesti? :lol2: Sori, kaikesta kyvykkyydestäni huolimatta en tajua sun pointtia enkä näe mitään järkeä tossa vikinässä.

Melko tyhmä saa olla jos ei tajua Alyssan viestin pointtia. Tästä tuliki mieleen, että tyhmät ihmiset vituttaa, enkä tarkota, että ihmisen pitää olla ydinfyysikko ollakseen ei-tyhmä.

miks kaikki valittaa tänää joka ketjussa ja moneen kertaan et tyhmät ihmiset vituttaa`? :hyvä: mikä niis vituttaa? ja onko tänää tapahtunu jotai erityisen tyhmää? :D

No kyllä ne tyhmät ihmiset vaan vituttaa, ei sillä että kaikki ihmiset eivät olisi enemmän tai vähemmän tyhmiä tai että itse olisi niin täydellinen.

Kyllä sä waretus tiedät vaikkapa ne kaverit jotka kysyy että paljon tarvitaan vettä, kun keitetään makaronia tai muuta vastaavaa ja mitään maalaisjärkeä ei omisteta.

Back
Ylös Bottom