Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minne kannattaisi lähteä lomalle joulukuun puolessa välissä?
Ainoat vaatimukset: päivällä OIKEASTI lämmintä ja illlalla kunnon bileitä.
Nykyäänhän lentoyhtiöt ei siirrä ruumassa olevia tavaroita eri allianssien koneiden välillä ja siksi kirjoitetaan eri lippuja vaikka olisikin yhdestä paikasta ostettu. Veikkaan, että lennoista tulee kaksi eri meiliä jos liput ovat erilliset ja tavarat pitää siirtää itse ruumasta toiseen. Itselläni oli ainakin näin, kun lensin viimeksi lensin samalla matkalla eri allianssien koneilla. Jos taas liput ovat yhdessä meilissä ja samalla numerolla niin on vain yksi lippu ja lentoyhtiö huolehtii tavaroiden siirrosta.Ei ne kyllä aina anna boarding passeja sille seuraavallekin lennolle, kokemusta on. Mutta sekään ei välttämättä tarkoita että pitää mennä turvatarkastuksen kautta, esim. jos transfer-terminaalissa on lippuluukku.
Mulla oli viimeksi varausnumero kirjoitettuna käsin jollekin ryppyiselle paperille (muistaakseni vanha kuitti tms., olin ottanut sen kiireessä) ja se oli sit mun lippu, millä sain boarding passin![]()
Aina on kyllä tullut vaan yksi meili, vaikka onkin ollut eri firmojen koneita. Mikä lie Alaska Airlines ja Finnair nätisti samalla lapulla. Ja joskus taas on joutunut hakemaan toiselle lennolle erikseen boarding passin vaikka matkalaukut on viety ruumasta toiseen. Ja jopa samoilla lennoilla on osalle porukasta annettu boarding passit perille asti ja osa joutunut hakemaan uudet konetta vaihtaessa. Ja itse joutunut tsekkaamaan laukut seuraavalle lennolle vaikka liput on tulleet samalla meilillä. Kyllä se siellä kentällä sitten selviää, ja tosiaan pelkkää passia on täälläkin tullut vilauteltua. Koodit toki olleet mukana jollain lapulla, varmuuden vuoksi.Nykyäänhän lentoyhtiöt ei siirrä ruumassa olevia tavaroita eri allianssien koneiden välillä ja siksi kirjoitetaan eri lippuja vaikka olisikin yhdestä paikasta ostettu. Veikkaan, että lennoista tulee kaksi eri meiliä jos liput ovat erilliset ja tavarat pitää siirtää itse ruumasta toiseen. Itselläni oli ainakin näin, kun lensin viimeksi lensin samalla matkalla eri allianssien koneilla. Jos taas liput ovat yhdessä meilissä ja samalla numerolla niin on vain yksi lippu ja lentoyhtiö huolehtii tavaroiden siirrosta.
Jos haluaa olla varma niin voihan lentoyhtiöiden sivuilta katsoa kenen kanssa ne tekevät yhteistyötä. Jos eivät tee yhteistyötä, niin ei tule yhtä lippua.
Okei, nyt te sekotatte mut totaalisesti noitten lentolippujen kanssa:s
Niistä tuli kaks mailia, mut varasin ne samal kertaa. Tosin kaks vaihtoo.
Saa nyt nähä pääsenkö ikinä perille: D
Onko mitään taikamyrkkyä, millä saa bensatahrat pois asfaltista?
Jos asioin Kampin kauppakeskuksessa alle 30min, ja olen liikkeellä autolla, niin täytyykö maksaa tuo 2,50€ parkkihallimaksu vai onko käynti ilmainen?
Tiedossa saattaa olla 16h työvuoro autossa. Ajattelin, että mukaan pitäisi saada läppäri ja sille tietenkin laturi.
Läppärin laturissa on merkintä Output 19V/4.74A. Pärjäänkö tällaisella? http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=142620127
Kontioranta + sissikoulutus = kesto?? 6kk?
Piti maksaa. :(Todennäköisesti tarvitsee maksaa.. En tiedä kuin lahden Trion parkkihallin, jossa ensimmäinen tunti on ilmainen.