🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

UFC kuitenkin pitää huolen että kaikki kortille merkatut ottelijat pääsevät sentään matsaamaan, eikä heille tulla sanomaan kesken iltaa että sorry teil ei ookkaan tänään matsia.. :P
Toi oli kyl tosi paskamaisesti tehty homma Strikeforcelta. Kaikki se duuni ja odotus mitä jätkät tohon on pistänut hetkessä hukkaan... Tai kyllähän ne massit sai, mutta silti.

Toi oli kyl tosi paskamaisesti tehty homma Strikeforcelta. Kaikki se duuni ja odotus mitä jätkät tohon on pistänut hetkessä hukkaan... Tai kyllähän ne massit sai, mutta silti.

ei ole vielä varmuutta onko ne ees saanu massit, ja voittoboonuksetkin saattaa jäädä pois vaikka normimaksun saisikin.. :P

Saattaa mennä melkoseksi nujuamiseksi matossa, on ihme jos Cain saa Nogin tyrmättyä.

Tosi sääli tuo jampan halvaantuminen, onneksi tommosia ei satu kovin usein.

Cain Velasques on mun mielestä todellakin yliarvostettu ottelija. Kova kunto sillä on ja osaa painia ihan ok mutta siinä se sitten onkin.

Ihmettelen kyllä jos Nogin voittaa. Oletetaan että Nogi on yhtä kovassa kunnossa ku Couturea vastaan.

Kumpikohan saa Aronan itselleen UFC vai Strikeforce? En kyllä tiedä että paljonko Aronalle tulee taukoa polvileikkauksen takia, mutta olis mukava nähdä mies taas kehässä

Edit. Sainkin itse jo vastauksen eli Strikeforcen suuntaan ja polvileikkaus riippuu mitä mieltä lääkäri on polvesta.

Cain Velasques on mun mielestä todellakin yliarvostettu ottelija. Kova kunto sillä on ja osaa painia ihan ok mutta siinä se sitten onkin.

Ihmettelen kyllä jos Nogin voittaa. Oletetaan että Nogi on yhtä kovassa kunnossa ku Couturea vastaan.

Niinku Rogankin puhunu nii isoin puute varmaa ettei oo kunno KO poweria! En nää miten vois pärjätä esim.näitä isompia painijoita vastaan (Carwin, Lesnar). Jos ei sitte oo niin paljo parempi painimaan (epäilen syvästi) että vois kontrolloida niitä matossa ja heittää niitä "kevyehköjä" lyöntejä. Mutta musta tää Nog-Cain on erittäin mielenkiintonen matchuppi.

Ennemmin näkisin että Dos Santosilla on mahiksia vallottaa UFC:n HW division mitä Cainillä.

Tuo matsin ottaminen on mun mielestäni aika riskisijoitus Natelta. Sillä on tuossa enemmän hävittävää ku voitettavaa. Mitä jos se vaikkapa ottaakin turpaan? Siinä valuu taas kova työ pöntöstä alas, ja mestaruushaaveet ottaa pari askelta takapakkia. Nogin ja Cainin matsista tulee mielenkiintoinen. Pakko uskoa, että Nogi voittaa tuon. Ottaa uskolliseen tapaansa kaks ekaa erää turpaan ja kolmannessa vääntää kaverin johonkin ihmesolmuun :D

Kyllä se paljon isokokoisemman Rothwellin sai näyttämään ihan lapselta. Mun mielestä ei yhtään yliarvostettu.

Kyllähän tää Nog vs Cain on helmi match-uppi urheilullisesti. Cainin paini on tällä hetkellä koko HW-sarjassa täysin omaa luokkaansa ja raju fysiikkaa mahdollistaa jatkuvan aggressiivisuuden. Nog on vaarallinen sekä pystyssä että matossa, toisin kuin Cainin aikaisemmat vastustajat. Kuuma nousukas vs elävä legenda, näitä matsejahan meidän juuri tulisi nähdä jatkuvien rematchien sijaan.
Ja mitä yliarvostukseen tulee, niin jos vertaa esimerkiksi Cain vs Rothwell ja Arlovski vs Rothwell niin huomattavasti helpompaan tyyliin Cain murskasi Rothwellin kuin AA.

Sonnen vs Marquardt on tosiaan merkityksetön ottelu. Sonnenilla on nyt alla pitkän uran kaksi parasta esitystä ja saa siinä Natekin töitä tehdä, että nykykuntoisen Chaelin pieksää.

Stephan Bonnar vs. Krzysztof Soszynski in the works for UFC 110 in February

Tästä voi tulla mielenkiintoinen matsi, mikäli Krzysztof malttaa otella maltillisesti voi Bonnarin naama olla matsin jälkeen melko murjottu. Bonnarhan ei ihan helpolla periksi anna joten veikkaisin lopputulokseksi että Krzysztof vie kaikin tuomariäänin ellei jopa tko. Ei tule Bonnarin aseet riittämän vaikka sydän on suuri, koska hänen pysty ei ole tarpeeksi kova.

Back
Ylös Bottom