Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No justhan sä kuuntelet?

Miks jatkat vastailua jos et kerta kuuntele?

Heitä nyt vielä se perinteinen "minä olen vanha ja viisas, ja lopetan ajoissa" - kortti :hyvä:

Ohhoijjaa, olipahan taas, internet opettaa aina uutta :hyvä:

Vois painella nukkumaan, jos sitä saamulla heräilis 6-7 aikaan salille niin saattas keretä illalla uudestaankin.

No justhan sä kuuntelet?

Miks jatkat vastailua jos et kerta kuuntele?

Heitä nyt vielä se perinteinen "minä olen vanha ja viisas, ja lopetan ajoissa" - kortti :hyvä:

pointtini oli tuoda julki se, että sä kirjoitat mun profiiliin haluavasi hakata mua tunnin turpaan ja postaat sen jälkeen tuon kuvan. oisin voinut olla hiljaakin ja mielessäni ihmetellä. sen sijaan toivon, että mahdollisimman moni tietää ja näkee sen mitä kirjoitit. vaikka se ehkä olikin sun mielestä huumoria, niin kukin voi tahollaan miettiä oliko se ns. hauskaa huumoria. ja pointti on kuitenkin se, että minä koen sen uhkaavana koska en (onneksi) tunne sua. ja koen, että parhaiten puolustan itseäni sanomalla sulle että sä et voi toimia noin. ja jos jatkat vielä uhkailujasi niin niihin varmaankin puuttuu sitten jo joku muu.

Voi kultapieni, olette tainnut nyt käsittää kaiken aivan väärin.

Reality Check!

Olemme internetissä. Nettiin saa tulla sekoilemaan tai heruttamaan foorumille jonka väestöstä suurin osa on miehiä. Jokainen tavallaan :thumbs: en tainnut suoraan viitata sinuun mitenkään.

Robertto @ vieläkö oviduuni lyö leiville?

Voi kultapieni, olette tainnut nyt käsittää kaiken aivan väärin.

et tainnut suoraan viitata minuun mitenkään?

kävit kirjoittamassa mun profiiliin, että "tunti turpaan tommosia".

ja sen jälkeen kysyn, että mitä tarkoitat ja postaat vastaukseksi kuvan jossa nainen istuu kyykyssä nurkassa ja mies puristaa etualalla kättään nyrkkiin. naisen naama kirjavana jo edellisistä lyönneistä.

Hienosti sä yhdistelet eri asiayhteyksiä.
facepalm.jpg

Hyvää yötä !

Back
Ylös Bottom