Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Survot vaikkua syvemmälle, raaputtelet luisen korvakäytävän herkkää, ohutta ihoa tms. Aika turhaa tuollainen vaikun kaivelu korvasta, kyllä se sieltä itsellään ulos yleensä tulee. Korvalääkärit suosittelee korvan kaivamista lähinnä kyynärpäällä, joku rohkea on joskus suositellut myös sormea.

Itse kaivelen aina vaikut korvista pois, millätavalla olen muka voinut korviani vaurioittaa?
Kaivan esim pumpulipuikolla todella kovaa että varmasti lähtee.

Ja itselläni ei ainakaan tule ulos itsestään, korva menee tukkoon jos on helvetin pitkään puhdistamatta.

Tökkäät tärykalvoon ikävän holen. Kai sitä voi kevyesti sipasta, mutta ei tarvi sormettaa niin kuin jotain 55-vuotiasta pultsari-Riittaa.

Tällainen ajatus tuli mieleen, kun näin clear blue (vai_mikä_nyt_olikaan) raskaustesti mainoksen ja siinä testi näyttää raskaus viikon ja sen onko sitä nyt raskaana vai ei. Niin mitä se silloin näyttää kun ei ole raskaana? (ei voittoa?) tai jos olis nyt vaikka 8kk.lla raskaana ja virtsais siihen puikkoon niin näyttääkö se silloin viikkoa 32?

Originally Posted by I`am
voiko kutsuntoihin mennä ilman henkkareita?

Itse kävin syyskuussa ja piti olla. Yhdellä jätkällä siellä oli jo siinä vaiheessa asenneogelma, muttei henkkareita mukana. Sai totutella sitten siellä kutsunnoissa jo komenteluun kun alkoi jotain inistä vastaan vielä.

Itse kävin syyskuussa ja piti olla. Yhdellä jätkällä siellä oli jo siinä vaiheessa asenneogelma, muttei henkkareita mukana. Sai totutella sitten siellä kutsunnoissa jo komenteluun kun alkoi jotain inistä vastaan vielä.

No tuokin toki vaikuttaa.
Itsellä puuttui henkkarit lähinnä siitä syystä koska passi hävisi muuton aikana ja siinä iässä ei vielä ajokorttiakaan luonnollisesti ollut.

Asiallisesti syyn henkkareiden uupumiseen ilmoitin ja ei tullut sanomista.

Itse kaivelen aina vaikut korvista pois, millätavalla olen muka voinut korviani vaurioittaa?
Kaivan esim pumpulipuikolla todella kovaa että varmasti lähtee.

Ja itselläni ei ainakaan tule ulos itsestään, korva menee tukkoon jos on helvetin pitkään puhdistamatta.

No lähinnä ihon korvakäytävästä voi saada rikki. Tärykalvo on niin syvällä ja tiukan mutkan takana, ettei siihen juuri vahingossa saa tökittyä.

Useammin näkee sen, että on sörkitty pumpilipuikolla vaikut tärykalvoa vasten, kuin että sillä olisi onnistuttu korva pitämään puhtaana. Sitä on tosi helmeä alkaa imuroimaan sieltä tärykalvon vierestä..

Mut sitähän on sellasta tököttiä jota pursutetaan korvakäytävään ja sit sen mukana ne vaikut tulee ulos. käyttäkää sitä;) Ni ette riko niitä korvakäytäviänne.

Ei oo kyl kokemusta, mutta jonkun mainoksen näin joskus sellasesta.

Sekä, että? Eli kauan voi säilyttää avattuna tai suljettuna huoneenlämmössä?
Suljettuna menee varmaan aika pitkään ja avattuna säilyy ihan kivasti kunhan muistat pitää korkin tiiviisti kiinni ettei pääse haihtumaan. Alkoholi % vaikuttaa säilymiseen, eli mitä vahvempaa niin paremmin säilyy.
En nyt osaa tarkemmin sanoa, kuin pitkään. Maku saattaa muuttua, jos pullo on avattu.

Back
Ylös Bottom