PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Perjantaina ostin 40" telkun ja ps3 slimin. Mukaan tarttui NHL 2k10, GTA4 ja quantum of solace. Pelasin 18h putkeen GTA4 kunnes silmiin alkoi sattumaan ja oli pakko nukkua vähän :hyper:
2k10:lle suosittelen lataamaan sieltä 2k-sharesta sliderit nimeltä Cava v6. On aivan pirun hyvät. Sit olis just yks online-liiga alkamassa mutta taitaa olla täynnä jo.. Tule ircciin quakenetin puolelle #konsolifin2k10 jos peliseura kiinnostaa :)

Millanen takuu on PS3 ohjaimella? Äsken änäriä pelatessa viritin semmosen rannarin, että oikea tatti jäi sojottamaan yläkulmaan.:D
Toisesta ohjaimesta on R2 jäänyt jumiin, ja ohjain helisee kuin mikäkin marakassi.

Kai sillä joku vuoden takuu on. Ite oon pariin otteeseen joutunut avaamaan ohjaimen itse kun R2-napin palautusjousi on katkennut. Tavallisen kuukakärkikynän jousesta saa näppärästi paskarteltua uuden jousen. Aika simppeliä puuhaa, mutta mulla onkin gynekologin sormet. Makkarasormilla voi olla vähän työläämpää laittaa ohjain kasaan taas.. Jos on takuu mennyt niin kantsii ehdottomasti avata ja kattoo mikä siellä hölskyy :) En kyllä muista pääseekö tattiin käsiksi.

Kai sillä joku vuoden takuu on. Ite oon pariin otteeseen joutunut avaamaan ohjaimen itse kun R2-napin palautusjousi on katkennut. Tavallisen kuukakärkikynän jousesta saa näppärästi paskarteltua uuden jousen. Aika simppeliä puuhaa, mutta mulla onkin gynekologin sormet. Makkarasormilla voi olla vähän työläämpää laittaa ohjain kasaan taas.. Jos on takuu mennyt niin kantsii ehdottomasti avata ja kattoo mikä siellä hölskyy :) En kyllä muista pääseekö tattiin käsiksi.
Pitää toinen ohjain kiikuttaa kauppaan ja kysyy saisko uuden.
Toisen ohjaimen purin ja yritin tota jousitemppua, mutta eihän siitä tullu lasta eikä paskaa.:D Siitä oli muutenkin halkeillu sisältä kaiken maailman jutskia ja molemmilta puolilta 1 ja 2 näppäinten välit oli halennut ym.

Konsolifiniltä luin että dualshock 3 on kestävämpi ku sixaxis, mut mul on dualshock 3 - sixaxis, eli onko mulla toi "kestävämpi" versio eli dualshock 3, vai mikä mulla on? Vai onko noita Sonyn omia dualshockeja muitakin? Eli siis mikä ohjain kannattaa ostaa?:D

Just, pitää ilmeisesti teettää valuraudasta että kestäisi mun maskuliinisissa hyppysissä.:D

Jenkeistä sais ohjaimia reilulla 30€ sis toimituksen. Pitääkö jenkeistä tilatut pelit ja tarvikkeet noutaa aina tullista vai onko mahdollista että kolahtaa postilaatikkoon?

Just, pitää ilmeisesti teettää valuraudasta että kestäisi mun maskuliinisissa hyppysissä.:D

Jenkeistä sais ohjaimia reilulla 30€ sis toimituksen. Pitääkö jenkeistä tilatut pelit ja tarvikkeet noutaa aina tullista vai onko mahdollista että kolahtaa postilaatikkoon?

Kyllä ne postina tulee. Riippuu tietenkin ylittääkö ostokset tullirajan vai ei. Tosin itsellä tullirajankin ylittävät ostokset eivät ole koskaan tulliin jääneet. Tuokin riippuu tietysti paikasta mistä ostaa. Esim. videogamesplus.ca puljusta ei koskaan ole jääneet itsellä, kun kiertävät hieman omalla tavallaan tuota tullia, joka taitaa olla muutenkin aika yleistä. 45€ taitaa olla se raja.

Koskaan ei kuitenkaan voi olla täysin satavarma...

Huhhuh, miten se afrolicious oikein käsittelee niitä ohjaimia? :)
Ihan normaalilla pelailulla noi on hajonnut, ikinä en oo hakannu tai heitellyt niitä.:( Pelityyli tosin saattaa olla tiukoissa paikoissa suht agressiivinen, välillä tuntuu että ohjain menisi keskeltä poikki. Aika leluja noi nykyajan kapulat.:D

H. E. Pennypacker sanoi:
Mitäs muijas tykkää?
Ei oo uskaltanu valittaa.

Perjantaina tulee tappelupelien kuninkaan, Tekkenin uusin elikkäs peli numero kuusi. Itellä ennakkotilattuna cdon.comista, mitenkäs aikooko muut ko. peliä hankkia? Tota on odotettu kuin kuuta nousevaa.:puntti:

Perjantaina tulee tappelupelien kuninkaan, Tekkenin uusin elikkäs peli numero kuusi. Itellä ennakkotilattuna cdon.comista, mitenkäs aikooko muut ko. peliä hankkia? Tota on odotettu kuin kuuta nousevaa.:puntti:
Verkkokaupasta ennakkotilattu 45 eskolla. Toinen ohjain tuli jo, nyt pääsee mättämään kaksinpelinä.

Tänään kilahti postiluukusta toi Tekken 6, ja ensivaikutelma on helvetin hyvä:rock: Vaikkakin joutuu vielä about viikon pelaamaan 32" kuvaputkitelkkarilla, kun 42" lcd toshiba on huollossa. Siltä osin meinaa kyllä tulla tippa linssiin, tota peliä ei todellakaan oo tarkotettu pienelle kuvaputkitelkkarille:D Paljon parjattu grafiikkakin on mun mielestä varsin passeli, ei tappelupelin tartte näyttää miltään mgs neloselta. Hahmoja ainakin on ihan kunnioitettavat 40 kappaletta.

Ens alkuun soul caliburiin tottuneelle tuntu kyllä hassulta kun joka jannulla ei olekaan aseita:lol2:

Tänään kilahti postiluukusta toi Tekken 6, ja ensivaikutelma on helvetin hyvä:rock: Vaikkakin joutuu vielä about viikon pelaamaan 32" kuvaputkitelkkarilla, kun 42" lcd toshiba on huollossa. Siltä osin meinaa kyllä tulla tippa linssiin, tota peliä ei todellakaan oo tarkotettu pienelle kuvaputkitelkkarille:D Paljon parjattu grafiikkakin on mun mielestä varsin passeli, ei tappelupelin tartte näyttää miltään mgs neloselta. Hahmoja ainakin on ihan kunnioitettavat 40 kappaletta.

Ens alkuun soul caliburiin tottuneelle tuntu kyllä hassulta kun joka jannulla ei olekaan aseita:lol2:
Mulle ei kilahtanukkaan luukusta ja sekös harmittaakin:curs:
Mites tekkenin online,tökkiikö?

laitan tänne, kun en viitti uutta trediä perustaa.

mikähän on kun langaton headset ei toimi. kyseessä sonyn oma. puhelimen kanssa no problem ja ps3:kin tunnistaa ja saa yhteyden mutta esim cod4:ssä ei toimi. ei pysty puhumaan eikä tule sitä "ikonia" näytön yläreunaan?

Mulle ei kilahtanukkaan luukusta ja sekös harmittaakin:curs:
Mites tekkenin online,tökkiikö?
V****t mäkään mitään saanut. Verkkokauppa kyllä ilmoitti tuon jo lähettäneensä Affenanmaalta ajat sitten.

Back
Ylös Bottom