Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei juurikaan. Enkä ole vielä kuollut. Olisko keskimäärin semmoinen 2-5h yössä ja hyvin menee.

07:00 olis taas herätys.

Tiedän muutamia sellaisia sällejä (eri yhteyksistä, eivät keskenään tuttuja) muutaman
tunnin nukkujia, jolla se jatku pitkään. Oon vaan huomannu samanlaisia suraamuksia.
Sit jos alkaa olemaan niin et ei saa unta ellei oo joku toosa taustalla päällä ja
alkaa olla sellanen levoton olo jossa joskus huomaa et on saatan vaikee vaan olla
rauhassa ja olla, ja levottomuus korostuu kun pitäis alkaa nukkumaan niin stop..herätys.
Kun aikaa kulu vuos pari sälleistä parilla oli verenpainetta ja yhdellä rupes kilot tarttumaan vaikka
yrittäis kuinka järkevästi syödä ja liikkua.
Kai se unettomuus varmaan hermoston jotenkin sekottaa, en tiedä...

Hyvä Mike! Arvashan sen että siulla on joku tipu kiikarissa, kun alko tulla niin paljon kuvia missä on neidon käsi yhdessä siun käden kanssa jne. Hieno homma =)

Kyllä täältä pohojosestakin näkee että ei miken tumput ole alle 45cm!! onnea mikelle:pano:

Hyvä Mike! Arvashan sen että siulla on joku tipu kiikarissa, kun alko tulla niin paljon kuvia missä on neidon käsi yhdessä siun käden kanssa jne. Hieno homma =)
Kyllä meikällä on nyt käynyt hävytön tuuri. Enpä ikinä uskonut että edellisen ihanan liiton jälkeen koskaan löytäisin edes sinnepäin ihmistä, joka olisi sopiva. Mutta voi kuin vähän ihminen tietää kun se oikea eteen sattuu. Kliseeltä kuulostaa, mutta näin se nyt vain on.

attachment.php

Liitteet

• 11161_178828597240_670657240_2722746_3158047_n.webp
    11161_178828597240_670657240_2722746_3158047_n.webp
    10,3 KB · Katsottu: 4 437
hemmetin siisti toi fleda ja tosi omaperänen en muista tollaseen ees törmänneeni ja hienoo et nainen löyty itse tosin luulin sun viihtyvän vähän pitempään poikamiehenä ku oot vähä tommone hulttio :D

No kyllähän mä tossa kerkesin menemään oikein urakalla ja piti jatkaakin, mutta nyt pysäytti ekan kerran elämässä oikein huolella, niin ei siinä auta. Eikä tämän ole tarkoitus millään tavalla vähätellä aikaisempaa ihanaa seitsemää vuotta, jolloin olin onnellinen ihanan naisen kanssa.

Onnea! Kyllä sen tosiaan tietää, kun oikea kohdille osuu ja turha siinä sitten on sen enempää enää venkoilla :D

Onnea! Kyllä sen tosiaan tietää, kun oikea kohdille osuu ja turha siinä sitten on sen enempää enää venkoilla :D
Näin on, tullut semmoisia tunteita esiin, joita en tiennyt edes olevan olemassa ja olen aikas kokenut kuitenkin. Kerran naimisissa ja sitten perään pitkä onnellinen liitto jonka perään makuuhuoneesta toiseen ja sieltä toiseen ja sieltä toiseen jne. Jos tässä vaiheessa iskee joku näin kovaa, niin ei se voi olla enää mitään hetken huumaa, koska oli senverran korkealle vetästy rima edellisen suhteen jälkeen. Vaikka tämä väliaika toikin mukanaan mukavia mimmejä, niin ne kiksit, joita meikä tunnepuolella kaipaa, jäivät kaikkien kanssa tuntematta. Mä tartten naisen, joka pistää mut sekaisin.

Eikös sulla jossain noissa fitnessexpo kuvissa ollut joku lonkerotölkki kädessä vai muistanko mä väärin? :D Onko käynyt mielessä kasvattaa kunnon ruuhkatukkaa kun kerran tykkäät hiuksia laitella?

Back
Ylös Bottom