Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tosta ei oo sit kovin pitkä matka siihen, et alat vittuilemaan ihkubeibille puhelimessa viimeistään jos taustalta kuuluu mikä tahansa rasahdus tai jos puhelimeen ei oo vastattu kahdessa sekunnissa.

Tuskin se edes tulee pettämään. Ja jos tulee niin tuskin salaa sitä. Ja jos salaa ni tuskin sillä on kovin hyvä olla ja sitä ei ainakaan voi salata. Luottamusta kehiin ja vähän relausta, on niin paljon parempi olla ittelläskin. Ei oo mitään syytä miksei suhde kestäis vaihtovuotta (?), ellet itse tuu pilamaan sitä oman pään kehitelmillä.

Pahoittelen jos tämä sisältää liikaa olettamuksia.

No ei kai se siellä vuotta ole. Miten se vois ainakaan mua pettää. Ei mulla ole sen kanssa mitään liikesuhteita tai muitakaan suhteita. Enk ämä soita sille.

Joku tumma pano-ori sitä varmaan panee. Sama, joka on ottanut ton Feisbookkikuvan.

Pitäsköhän lähteä luennolle. Niitä on kyllä kaks ja pitäs kirjottaa esseetä. Jos lintasis ekan kun ei oo nkkunukaa.

Ranteet kipeet...on kiva elää jossain vitunnatsipoliisisosialismipaskasuomessa.

Älä, on se nyt ihme kun ei saa omaa naistaan hakata rauhassa. Holhoojat!

Vituttaa... hmm... no ainakin tämä vitun paska keli ulkona:/

No ei kai se siellä vuotta ole. Miten se vois ainakaan mua pettää. Ei mulla ole sen kanssa mitään liikesuhteita tai muitakaan suhteita.

Piti ihan käydä kattomassa sun aikaisempia viestejä.. pöh, kaveri kiusaa täällä hyväuskoisia pakkislaisia :)

Ihkubeibe on siis joku samassa opinahjossa käyvä nainen (tai mies)

Viikko saikkua ens alkuun. Vittu onko mitään tolkkua täällä suomessa enää viranomaisilla.

Noi pojat pääsee vielä pitkälle! Ja oon ihan tossisani. Röyhkeydellä on tässä elämässä hyvin eteenpäin vievä vaikutus. Vaikka tuollainen röyhkeys ei välttämättä mitaleita kaulaan tuo, niin pakko on silti nostaa hattua :D. Pojat on liikkeellä sellaisella mentaliteetilla kuin "muut tekee mitä uskaltaa, me tehdään mitä halutaan".

Jalkaprässiä tekevällä miehellä oli jalassa semmoset lyhyet shortsit mitä esim. maratoonareilla näkee, ja kelkan käydessä alhaalla vilahteli tietysti nyytit näkösälle!

Hirveesti ei naurattanut kun satuin siihen suuntaan katsomaan, mutta kaipa tuo salikomediasta silti menee :rolleyes:

Taas lensi :urjo: maven jälkeen.. 3 kerta jo peräkkäin :rolleyes:

Back
Ylös Bottom