Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kovasti kiinnostaa, mikä tuosta Ice Toolista tekee niin hyvän?
Siis itse harvemmin tullut tykiteltyä, tykkään ennemmin pyöritellä omin pienin kätösin soppelin biitin.

- Katu-uskottavuus lisääntyy kun heiluttelet toolia koulussa
- En tiedä oonko liian kovakouranen vai mitä, mutta apteekin ruiskut ei kestä mulla päivää pidempään. Sama Ice Tool ollut nyt 1,5v käytössä ilman mitään ongelmia :)
- Ei repeä ikenet kun tykität toolilla, toisinkuin apteekin ruitilla
- Ice Tool juuuuuri sopivan paksunen huuliin

Ice Tool on tätä 2000-lukua ;)

- En tiedä oonko liian kovakouranen vai mitä, mutta apteekin ruiskut ei kestä mulla päivää pidempään.
Heh, mulla ainakin kestää ja tykkään ihan noista apteekin ruiskuista, vaikka oon jo pitkään omasta icetoolista haaveillut. Lähinnä pelottaa, että hukkaisin sen.

Naurettavaa, v***u jos tuostakin tehdään joku skandaali. Kai sitä voi nuuskaamista harrastaa jos haluaa, mikää huume ei kuitenkaan ole kyseessä vaikka jotkut tietämättömät sen melkein samaan kategoriaan laittavatkin..

Pakkotoisto voisi hyvin periä tämän threadin ansiosta nuuskan valmistajilta sponssia.

Kuinka moni nuuskan käyttäjä on kertaakaan lukenut tätä threadia laittamatta jossain vaiheessa biittiä huuleen? :)

Hyvältä tuntuu.

Nuuskakaappi melko täynnä. Catchia, Generalia, Röda Lacketia, Ettania, Camelia, Skruf Tranbäriä ja Rapéta löytyy. Ei tarvi ainakaan vähän aika mennä laivalle ostamaan uutta. Onko joku täällä maistanut tota Rapé Lingonia?

Ikävä kyll, en :(. Tykkään hirveesti tavallisesta rapesta, ni olis kiva tuota maistaa. Pitää joskus lähteä oikeen Ruotsiin maihin asti, että sais osteltua vähän eri merkkejä maistiaisiksi.
Joo, enkä ole löytänyt sitä Tukholman peruskioskeista lá Pressbyrån esimerkiksi. Göteborgista sitä kyllä löytää.

Pitäs kyl päästä laivalle täydentään varastoja, pikkasen yli torni jäljellä ja sillähän ei tunnetusti montaa vikkoa mennä :( Europalta jos hakis sen perus 15 tornia.

Mites tuo maahantuonti oikeen toimii? Onko jotain rajoitusta miten paljon saa tuoda?
Eile tuli 45 minuttissa et joillain viikkareil on ainaski 3 tornii menessä ja 5 tullessa vai toistepäi mut anyway 8 tornia siis sais ostettua yhteensä, en tiiä miten sit valvovat.

Ei kauheesti noita määriä kannata pohtia. Ostaa niin paljon ku on rahaa/tarvii/myydään ja toimii muuten ihan normaalisti. Aika harvoin niit laukkuja tutkitaan ja aina kannattaa pyytää myös kavereita kuljettamaan niitä.

mo

aloitin juuri käyttämään tykkinuuskaa , kun ennen käyttäny pusseja ... muta kun rupesin siihen rusikuun sitä mössöö laittaan niin en mitenkään saanu sitä sillai tiiviiks pakkaukseks ja tulisillai murusina poiskin :( mitä neuvoksi..

aloitin juuri käyttämään tykkinuuskaa , kun ennen käyttäny pusseja ... muta kun rupesin siihen rusikuun sitä mössöö laittaan niin en mitenkään saanu sitä sillai tiiviiks pakkaukseks ja tulisillai murusina poiskin :( mitä neuvoksi..

miltäköhän vuodelta sun nuuskas on ja kauanko on ollut komeron piiloissa eikä pakkasessa/jääkaapissa eli sii jotain kuivaa nenänuuskaksi sopivaa olet laitellut.

Ehkä pistät liikaa sinne ylähuuleen, kauanko olet käyttänyt pussia? Kyllä se nuuska omat kolot sinne kaivaa, jos tarpeeksi käyttää.

Back
Ylös Bottom