Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovasti kiinnostaa, mikä tuosta Ice Toolista tekee niin hyvän?
Siis itse harvemmin tullut tykiteltyä, tykkään ennemmin pyöritellä omin pienin kätösin soppelin biitin.

Heh, mulla ainakin kestää ja tykkään ihan noista apteekin ruiskuista, vaikka oon jo pitkään omasta icetoolista haaveillut. Lähinnä pelottaa, että hukkaisin sen.- En tiedä oonko liian kovakouranen vai mitä, mutta apteekin ruiskut ei kestä mulla päivää pidempään.
Heh, mulla ainakin kestää ja tykkään ihan noista apteekin ruiskuista, vaikka oon jo pitkään omasta icetoolista haaveillut. Lähinnä pelottaa, että hukkaisin sen.

No onhan se huume :DNaurettavaa, v***u jos tuostakin tehdään joku skandaali. Kai sitä voi nuuskaamista harrastaa jos haluaa, mikää huume ei kuitenkaan ole kyseessä vaikka jotkut tietämättömät sen melkein samaan kategoriaan laittavatkin..
Ikävä kyll, en :(. Tykkään hirveesti tavallisesta rapesta, ni olis kiva tuota maistaa. Pitää joskus lähteä oikeen Ruotsiin maihin asti, että sais osteltua vähän eri merkkejä maistiaisiksi.Onko joku täällä maistanut tota Rapé Lingonia?
Joo, enkä ole löytänyt sitä Tukholman peruskioskeista lá Pressbyrån esimerkiksi. Göteborgista sitä kyllä löytää.Ikävä kyll, en :(. Tykkään hirveesti tavallisesta rapesta, ni olis kiva tuota maistaa. Pitää joskus lähteä oikeen Ruotsiin maihin asti, että sais osteltua vähän eri merkkejä maistiaisiksi.
Mites tuo maahantuonti oikeen toimii? Onko jotain rajoitusta miten paljon saa tuoda?Pitäs kyl päästä laivalle täydentään varastoja, pikkasen yli torni jäljellä ja sillähän ei tunnetusti montaa vikkoa mennä :( Europalta jos hakis sen perus 15 tornia.
Vähän kun hakua käytät niin eiköhän se näistä reilusta 5000 nuuska aiheisesta postauksesta löydy.Mites tuo maahantuonti oikeen toimii? Onko jotain rajoitusta miten paljon saa tuoda?
Eile tuli 45 minuttissa et joillain viikkareil on ainaski 3 tornii menessä ja 5 tullessa vai toistepäi mut anyway 8 tornia siis sais ostettua yhteensä, en tiiä miten sit valvovat.Mites tuo maahantuonti oikeen toimii? Onko jotain rajoitusta miten paljon saa tuoda?
aloitin juuri käyttämään tykkinuuskaa , kun ennen käyttäny pusseja ... muta kun rupesin siihen rusikuun sitä mössöö laittaan niin en mitenkään saanu sitä sillai tiiviiks pakkaukseks ja tulisillai murusina poiskin :( mitä neuvoksi..
http://www.iltalehti.fi/formulat/2009102110459031_fo.shtml
Aivan typerä juttu. Ihanku kimi käyttäisi jotain kokaiinia tai jotain,
miltäköhän vuodelta sun nuuskas on ja kauanko on ollut komeron piiloissa eikä pakkasessa/jääkaapissa eli sii jotain kuivaa nenänuuskaksi sopivaa olet laitellut.
aloitin juuri käyttämään tykkinuuskaa , kun ennen käyttäny pusseja ... muta kun rupesin siihen rusikuun sitä mössöö laittaan niin en mitenkään saanu sitä sillai tiiviiks pakkaukseks ja tulisillai murusina poiskin :( mitä neuvoksi..