Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kannattaa melkein sinne Nuuskakairan tukkuun suunnata. Valikoimaa löytyy vaikka millä mitalla ja hinnatkin varmasti alhaisimmasta päästä. Tukun "nuuskaäijäkin" on varsinainen nähtävyys huulipussinsa kanssa :dance:

Kannattaa melkein sinne Nuuskakairan tukkuun suunnata. Valikoimaa löytyy vaikka millä mitalla ja hinnatkin varmasti alhaisimmasta päästä. Tukun "nuuskaäijäkin" on varsinainen nähtävyys huulipussinsa kanssa :dance:
Joo se on muute jännä se sen huuli! :D Meni eka vuos miettiessä että onko se tosiaan joku nuuskaan liittyvä repale huulessa/poskessa vai onko se vaan joku epämuodostuma :D Pitää räpsästä kuva siit papasta ku seuraavan kerran käy :)

mo

ite oon nyt käyttänu pusseja jo hetken aikaa ja nyt siirryin tuohon tykkinuuskan pariin ... tekis mieli ostaa tollanen valmistykki , mutta aikas kalliita ilmeisesti :O ja jos ootte tehny noista injektioruiskuista , niin minkä kokosista ruiskuista ootte tehny ?

ite oon nyt käyttänu pusseja jo hetken aikaa ja nyt siirryin tuohon tykkinuuskan pariin ... tekis mieli ostaa tollanen valmistykki , mutta aikas kalliita ilmeisesti :O ja jos ootte tehny noista injektioruiskuista , niin minkä kokosista ruiskuista ootte tehny ?

Apteekin 2ml ja 5ml ruiskut mulla on ollut ennen rakkaan Ice Toolin hommaamista. En ole näitä ns. "oldchool-käyttäjiä" jotka leipovat kiekosta suoraan huuleen mutta suosittelen sen Ice Toolin ostamista. Toimii paljon paremmin jo pelkästään painonsa takia, eikä hintakaan (30-50€) päätä huimaa.

T. 4ml terästykki

No jos oot vasta alottelemassa tykittämistä, niin suosittelen 2ml tykkiä. Itse käytän vieläkin kakkosen tykkiä vaikka oon käyttänyt jo melko pitkään.

Heitetääs kysmys ilmoille: Mikä on teidän mielestänne nuuskien aatelia? Ja mikä snusse on jäänyt huonoudessaan mieleen? Siis irto- sekä pussinuuskasta.

Itse olen tässä ehtinyt kokeilla monia merkkejä..

Paskoista Skruffin Starkkin on sopivan potkivaa ja huulessa kauan pysyvää. Haju ei tosin hyväile nenää. Huonoin irtonuuska mitä olen kokeillut on Taboca. Valuvaa tehotonta mömmöö, joka haiseekin enemmän kukkasilta kuin nuuskalta (mikä tosin voi olla hyvä asia).

Pusseista parhaimmat ovat kyllä Claq Qui sekä Onyx. Claq qui on sopivan nikotiinipitoista (13mg?). Onyx on turhan kallista, mutta laatu puhuu puolestaan. Toisin kuin Oden's Lakrits pusseissa, sillä kolmasosa pussukoista oli tyhjiä :curs: Odenssi haisee muuten mukavasti salmiakkikossulle :thumbs:

Ottakaas muuten jätkät kuva siitä nuuskaäijän huulipussista ens kerralla ja pistäkää tänne. Se oli sen verran härskin näköinen että on taas nähtävä :lol2:

Heitetääs kysmys ilmoille: Mikä on teidän mielestänne nuuskien aatelia? Ja mikä snusse on jäänyt huonoudessaan mieleen?
Mun on paha mennä tähän vastaamaan, kun lähinnä noita laivojen perusnuuskia (+pari kertaa netistä tilannut) on tullut käytettyä.

Pusseista paras on ehdottomasti generaalin onyx ja extra sterk on myös tosi hyvää.
Irtonuuskista göteborg's rape on ihan ykkönen, loistava maku ja pysyy ihan hyvin huulessakin. Offroadin orginal on ihan hyvän makusta, muttei pysy huulessa. Kaikken paras irtonuuska mun mielestä on Offroadin icemint, se pysyy hyvin huulessa ja on myös hyvän makusta, ainoa miinus siinä on, kun sitä ei saa oikeen mistään hankittua :(

edit. Mikään nuuska ei oo huonoudessaan jäänyt kyllä mieleen. Kaikki nuuska menee mikä eteen tulee.

Viimeksi muokattu:
Mä en taas voi sietää Rapea, nyttenkin torni pakkasessa homehtumassa. Aromi on mielestäni liian "pistävä". Lisäksi aika isorakeista vrt. esim. Ettan ja Röda.

Ettan, Rödä ja toki Skruffin Starkki löysistä saa siis mun äänet :)

Pusseista Skruffin Starkki on myös parasta mielestäni, heti perässä kirii noi genun vahvemmat. Ei vaan ikenet tykkää onyxista pitkästa juoksussa..

Käyttöä takana 3v. ja nyt ekaa kertaa pidempi tauko - erittäin paha ien tulehdus päällä. En tiedä mistä tuli, mut nyt loppu ainakin nää "yö-biitit" :D

Eipä paljon ole pussinuuskia tullut nuuskittua, mutta niistä ehkä eniten pelittää Göteborg Rapen -perussetti. Sen verran harvakseltaan tulee tosiaan käyteltyä, että kokemuspohja on harvinaisen ohut. Jos joku osaa suositella hyvin jytkivää pussia, niin testaan kyllä välittömästi.

Irtonuuskasta ylivoimaisesti paras on Skruffin starkki. Purkki, nuuska itse ja koostumus lähes täydellisiä. Göteborg menee muutaman purkin ajan, mutta sitten alkaa ikenet huutamaan hoosiannaa ja pitää vaihtaa johonkin suuystävällisempään merkkiin. Eniten menee kuitenkin perusEttania. Se vaan on semmonen perusvarma ratkaisu monien kokeilun jälkeenkin. Tai ehkä juuri niistä johtuen.

Nenänuuska on myöskin mukava sosiaalinen aines. Sitä tulee kaveriporukalla aika ajoin sniffailtua. Herättää mielenkiintoa esim. baaritiskillä tai sitten "muka salaa" nautittuna ravintola- tai missä tahansa julkisessa -ympäristössä.

Kertokaas mikäs järki tuossa uudessa laissa on? Että saa tuoda vain omaan käyttöön, ei saa esim tuoda kaverille jos tämä antaa rahaa.

Mitenkä tuota valtovaan?

Kertokaas mikäs järki tuossa uudessa laissa on? Että saa tuoda vain omaan käyttöön, ei saa esim tuoda kaverille jos tämä antaa rahaa.

Mitenkä tuota valtovaan?
Ei mitään järkeä eikä valvota mitenkään. Vain tuontimäärää on rajoitettu. Kai tämä perustuu johonkin hienoon "käytä jos käytät mutta siwasta sitä et saa"-metodiin :rolleyes:

Pussinuuskista parhaimmat on Claq Qui ja Nick & Johnny . Paskimpana ehdottomasti offroad. Jotain kertoo varmaan tuon offroadin laadusta että joka purkista on löytynyt auki olevia pusseja ja muutenkin tuntuu että nuo offroadin pussit on ihan perseestä.

Offroadin laatu menee varmaan samaan kastiin noitten Oden'sin pussien kanssa. Mieleni tekisi kokeilla kuitenkin tuota Ruotsin vahvinta nuuskaa Odensilta, sitä ei vain Nuuskakairasta löytynyt :( Thunderin jytypussejakin on kyllä joskus kokeiltava! Paskaa menee kyllä enempi, oli tuo 4ml IceTool kyllä 30euronsa arvoinen...

Huonoin nuuska, mitä itse olen käyttänyt on tavallinen Granit. Se vaan oli huonoa, plain and simple. Eniten itsellä tulee käytettyä Catchin White eucalyptusta tai sitten Göteborgin reippiä löössinä.

Kovasti kiinnostaa, mikä tuosta Ice Toolista tekee niin hyvän?
Siis itse harvemmin tullut tykiteltyä, tykkään ennemmin pyöritellä omin pienin kätösin soppelin biitin.

Mä en taas voi sietää Rapea, nyttenkin torni pakkasessa homehtumassa. Aromi on mielestäni liian "pistävä". Lisäksi aika isorakeista vrt. esim. Ettan ja Röda.

Ettan, Rödä ja toki Skruffin Starkki löysistä saa siis mun äänet :)

Pusseista Skruffin Starkki on myös parasta mielestäni, heti perässä kirii noi genun vahvemmat. Ei vaan ikenet tykkää onyxista pitkästa juoksussa..

Käyttöä takana 3v. ja nyt ekaa kertaa pidempi tauko - erittäin paha ien tulehdus päällä. En tiedä mistä tuli, mut nyt loppu ainakin nää "yö-biitit" :D

Alkoko verta vuotaan ikenistä vai?

Back
Ylös Bottom