Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ottaako nämä kantaa muuhunkin kuin maahanmuuttoon? Toivottavasti ovat liberaaleja noin muuten.
Kts. Hommalta, sieltä löytyy kaikki tieto Muutoksesta.

Mitäs Rankkuri haluaisi minun sanovan? On minulla parempaakin tekemistä kuin kinastella teikäläisten kanssa.

Niin, kunnes tullaan joukolla takertumaan kirjoitusvirheisiin, tai muuhun vähemmän olennaiseen. Kommentoisitte samalla innolla näitä uutisia ja yrittäisitte mahdollisesti löytää lääkkeitä siihen, ettei täällä käy samoin, kuin muualla euroopassa. Vai onko nämä viime postaukset täyttä propagandaa sun mielestäsi?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101710441575_uu.shtml

Kulttuurin rikastus jatkunut tälläkertaa ruotsinlaivalla :curs:

Raiskaaja yllätti nuoren naisen ruotsinlaivan vessassa
Lauantai 17.10.2009 klo 01.48
21-vuotias suomalaisnainen raiskattiin torstain vastaisena yönä Viking Linen Isabella-laivalla.

Nainen oli mennyt yksin tupakalle laivan kannelle, jossa 21-vuotias ulkomaalaissyntyinen mies kävi häneen käsiksi ja työnsi kätensä naisen housuihin.

Nainen pääsi pakenemaan miestä läheiseen naisten vessaan, mutta mies seurasi perässä ja lukitsi oven perässään.

- Olin lukitussa kopissa, enkä tiennyt, että hän odottaa oven takana. Kun tulin ulos vessakopista ja rupesin pesemään käsiäni, hän kävi minuun käsiksi takaapäin, nainen kertoo.

Mies painoi naisen lavuaaria vasten ja repi hänen housunsa. Vastustelusta ja kieltämisestä huolimatta mies raiskasi naisen.

Hetken kuluttua naisen ystävä tuli koputtamaan vessan oveen, jolloin mies säikähti ja sulkeutui vessakoppiin. Mies oli kuitenkin ehtinyt jo tehdä rikoksen.

Mies saatiin hetkeä myöhemmin kiinni turvakameroiden avulla ja hän oli perjantai-iltana poliisin huostassa Ruotsissa.

Niin, kunnes tullaan joukolla takertumaan kirjoitusvirheisiin, tai muuhun vähemmän olennaiseen. Kommentoisitte samalla innolla näitä uutisia ja yrittäisitte mahdollisesti löytää lääkkeitä siihen, ettei täällä käy samoin, kuin muualla euroopassa. Vai onko nämä viime postaukset täyttä propagandaa sun mielestäsi?

Ai että ihan joukolla tullaan takertumaan kirjoitusvirheisiin ja vähemmän oleelliseen? Kyllä tällä palstalla mamukriitikot on enemmistönä ja vain muutama uskaltaa tai viitsii esittää eriävän mielipiteen. Jos joku "mokuttaja", joka jo terminä on täysin älytön, sanoo oman mielipiteensä, voit olla varma, että mamukriitikot tarttuvat siihen ja usein myös ymmärtävät (tahallaan?) väärin koko pointin. Tämä toiminta harvoin johtaa asialliseen keskusteluun.

Mitä näihin viimeisimpiin postauksiin tulee, niin riippuu ihan kirjoittajasta ja hänen tarkoitusperistään, onko ne propagandaa vai ei. Jos maahanmuuttajista kirjoittaa pelkästään negatiivista, eikä suostu millään ymmärtämään tai myöntämään, että maahanmuuttajista, muslimeistakin, löytyy myös normaalia, lainkuuliaista ja ihan hyvää porukkaa ja pieni kusipäiden vähemmistö leimaa muutkin kusipäiksi, niin kyllä se on propagandaa, ennakkoluulojen levittämistä ja vihanlietsontaa. Sitä minä olen täällä arvostellut ja jokaisen normaalin moraalin omaavan pitääkin arvostella sitä.

Ehkä joskus otan osaa näihin keskusteluihin, mutta tällä hetkellä ei vain ole intoa eikä aikaa kommentoida näitä juttuja.

Voi saatanan perkele, jo kolmas ulkomaalaisten tekemä raiskausuutinen tällä viikolla!!!

Miten vitussa suomalaiset sallii tätä.

Nyt jo jonkun aikaa oon tehny niin, että jokaisen ulkomaalaisen tekemän raiskausuutisen lähetän asiallisena sähköpostina Thorsille, Vanhaselle, Kataiselle, ja Braxille. Ja tilastotkin myös on lähteny jo jonkin aikaa.
Eipä ole paljon vastauksia kuulunu....

Nooh, sattuuhan tota. Kaverilla on tehny pimsaa mieli, niin onhan sitä pitäny saada. Kaveri ei vaan ole hiffannut, että nyt ei olla siellä kamelinpersemaassa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101710441575_uu.shtml

Kulttuurin rikastus jatkunut tälläkertaa ruotsinlaivalla :curs:

Niin, kyseessähän on vaikka voinut olla esim. alkuperäinen Ruotsissa syntynyt ja Ruotsin kansalainen. Valkoihoinen. Tai sitten jonkun muun maan kansalainen ja toisenlaista etnistä alkuperää. Esim. tummaihoinen.

Ei pidä olettaa puoleen tai toiseen, ennen kuin tietää faktaa. Kenenkään meistä.

Noiden naisten syyhän tuo on. Ei näitä mamuja pidä juosta pakoon, eläinten saalistusvietti tulee esiin ja silloin käydään päälle. Sitten nämä raukat joutuu vielä raiskaamaan naisen :(

Niin, kyseessähän on vaikka voinut olla esim. alkuperäinen Ruotsissa syntynyt ja Ruotsin kansalainen. Valkoihoinen. Tai sitten jonkun muun maan kansalainen ja toisenlaista etnistä alkuperää. Esim. tummaihoinen.

Ei pidä olettaa puoleen tai toiseen, ennen kuin tietää faktaa. Kenenkään meistä.

Ei pidä, mutta mitäs itse veikkaisit?

Ei pidä, mutta mitäs itse veikkaisit?

En mä lähde veikkaamaan yhtään mitään. Olen kyllä työni puolesta ihan realisti rikosasioissa, mutta olen myös oppinut sen, ettei pidä olettaa. En myöskään tykkää siitä, että olettamuksien perusteella aletaan lietsomaan mitään. En väitä, etteikö mullakin voisi olla omassa ajatusmaailmassani jotain ennakkoasenteita puoleen tai toiseen, mutta mun pitää silti pyrkiä ajattelemaan asioista neutraalisti eikä pitää omaa ajattelutapaani ainoana oikeana. Mä olen ollut työni puolesta aika paljon tekemisissä myös seksuaalirikosten kanssa, mutta ihan äkkiseltään en osaa alkaa veikkailemaan mitään prosentteja mihinkään suuntaan.

Uskon myös siihen, että Suomessa suomalaiset miehet raiskaavat enemmän kuin tilastot kertovat esim. parisuhteissa (tai tuttu raiskaa), mutta niistä ilmoitetaan harvemmin poliisille. Uskon, että ulkomaalaisten tekemistä seksuaalirikoksista ilmoitetaan herkemmin. Ja yleisesti ottaen kaikki poliisille tulevat raiskausilmoitukset eivät ole loppujen lopuksi raiskauksia. Saattaa olla, että kyseessä on esim. seksuaalinen hyväksikäyttö tai sitten esitutkinnassa ilmenee, ettei ole tapahtunut mitään rikosta.

En mä lähde veikkaamaan yhtään mitään. Olen kyllä työni puolesta ihan realisti rikosasioissa, mutta olen myös oppinut sen, ettei pidä olettaa. En myöskään tykkää siitä, että olettamuksien perusteella aletaan lietsomaan mitään. En väitä, etteikö mullakin voisi olla omassa ajatusmaailmassani jotain ennakkoasenteita puoleen tai toiseen, mutta mun pitää silti pyrkiä ajattelemaan asioista neutraalisti eikä pitää omaa ajattelutapaani ainoana oikeana. Mä olen ollut työni puolesta aika paljon tekemisissä myös seksuaalirikosten kanssa, mutta ihan äkkiseltään en osaa alkaa veikkailemaan mitään prosentteja mihinkään suuntaan.

Uskon myös siihen, että Suomessa suomalaiset miehet raiskaavat enemmän kuin tilastot kertovat esim. parisuhteissa (tai tuttu raiskaa), mutta niistä ilmoitetaan harvemmin poliisille. Uskon, että ulkomaalaisten tekemistä seksuaalirikoksista ilmoitetaan herkemmin. Ja yleisesti ottaen kaikki poliisille tulevat raiskausilmoitukset eivät ole loppujen lopuksi raiskauksia. Saattaa olla, että kyseessä on esim. seksuaalinen hyväksikäyttö tai sitten esitutkinnassa ilmenee, ettei ole tapahtunut mitään rikosta.

Käsitin, että olet itse poliisi? Jos näin on, niin olet varmaan sen todellisuuden kentällä havainnut.

Käsitin, että olet itse poliisi? Jos näin on, niin olet varmaan sen todellisuuden kentällä havainnut.

Kuten jo aiemmin mainitsin, niin en kykene antamaan mitään prosentteja. Antaisin, jos pystyisin. Molemmat niitä joka tapauksessa tekevät - suomalaiset ja ulkomaalaistaustaiset.

Sen pystyn kuitenkin oman henk.koht. kokemukseni perusteella kertomaan, että kaikki jutut eivät kuitenkaan ole raiskauksia, vaikka ne tullaan sillä nimikkeellä poliiseille tarjoamaan. Usein joukossa saattaa olla tapauksia, joissa ei ole tapahtunut mitään rikosta ja se selviää tutkinnan aikana. Lisäksi jotkut tekevät perättömiä ilmoituksia ja joillain on mielenterveysongelmia. Näitä on mielestäni yllättävän paljon. Sitten on toki oikeita juttuja eikä niitä väheksytä.

Nämä ovat henkilökohtaisia mielipiteitäni.

Mjooh, vaikka suomalaiset raiskaiskin parisuhteessa niin uskallan silti epäillä että suhteellinen luku on paljon, paljon suurempi muslimeilla ("avioliitossa ei ole raiskauksia"). Harvoin noita kumpiakaan kerrotaan poliisille, sen kyllä uskon.

Ja noita nk. "puskaraiskauksia", joissa tuntematon mies raiskaa naisen väkivalloin ihan tosta vaan, on aika harvoin. usein nämä seksuaalirikokset tapahtuvat neäjän seinän sisäpuolella.

Itseäni näissä keskusteluissa (jotka ovat ikuisuusjuttuja) häiritsee se, että kun tummaihoinen mies raiskaa, niin se saa aikaan hirveä tunnemylläkän ja vihanlietsonnan esim. keskustelupalstoilla, mutta kun suomalaisen miehen epäillään raiskanneen, niin siitä asiasta ei tule mitään haloota.

Pelkkien lehtitietojen varassa (ei faktaa) otan esille tämän Mikkelin tapauksen. Ilmeisesti suomalainen ja valkoihoinen mies raiskaa uhrin ja tappaa hänet. Löytyykö vaikkapa pakkikselta juttua tästä? En ole huomannut.

Tämä aihepiiri on sellainen, että tästä voidaan keskustella ikuisuus eikä se keskustelu oikein etene mihinkään.

"Poliisin tiedotteen mukaan neljästä naisen kimppuun käyneestä miehestä kaksi oli tummaihoisia. Tytti Bruce toivoo, että tapaus ei herättäisi ulkomaalaisvihaa tai vaikuttaisi siihen, miten ulkomaalaisiin opiskelijoihin suhtaudutaan. "

Eihän toki.

Kaikki järjestyy kriisituella, ja muulla paskalla, näinhän se homma etenee. Ei hyvänen aika, voitaisko miettiä jotain muutakin kuin vitun jälkihoitojakin uhreille? "Sattuhan tää vaa tapahtumaa, emme uskoneet tälläiseen..." - pätee vähän kaikkeen, kouluampumisiin ja näihin raiskauksiin. Eihän sitä voi ketään täysjärkinen kuvitellakaan et joku liikkuu ulkona PIMEÄN AIKAAN! :eek: Ja pimeä kun tulee jo aika aikaisin niin siinähän on opiskelijoille kiva istua asuntoloissaan ja pelätät mustaa parrua.

E:
Itseäni näissä keskusteluissa (jotka ovat ikuisuusjuttuja) häiritsee se, että kun tummaihoinen mies raiskaa, niin se saa aikaan hirveä tunnemylläkän ja vihanlietsonnan esim. keskustelupalstoilla, mutta kun suomalaisen miehen epäillään raiskanneen, niin siitä asiasta ei tule mitään haloota.

Mä oon koovin pahoillani etten tuo kauheen mieleistä vastausta, mut mun mielestä menisi huonosti jos näihin ei reagoitaisi. Ei nämä jutut nyt ihan mustavalkoisia ole siltäkään pohjalta suomalaisten miesten osalta.

Nämä suomalaiset raiskaajat jotka ovat satakertaa hullumpia kuin mustaihoiset, pääsevät hoitoon sentään. Mustia poikia taputetaan päähän. Kaikki helvetin raiskaajat pitäisi yhdellä kyydillä heittää johkin Siperiaan, kun kuitenkin otat esille et mitä niille suomalaisraiskaajille pitäis tehdä, jos somalit heitetään takaisin maahansa.

Back
Ylös Bottom