Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kts. Hommalta, sieltä löytyy kaikki tieto Muutoksesta.Ottaako nämä kantaa muuhunkin kuin maahanmuuttoon? Toivottavasti ovat liberaaleja noin muuten.
Mitäs Rankkuri haluaisi minun sanovan? On minulla parempaakin tekemistä kuin kinastella teikäläisten kanssa.
Niin, kunnes tullaan joukolla takertumaan kirjoitusvirheisiin, tai muuhun vähemmän olennaiseen. Kommentoisitte samalla innolla näitä uutisia ja yrittäisitte mahdollisesti löytää lääkkeitä siihen, ettei täällä käy samoin, kuin muualla euroopassa. Vai onko nämä viime postaukset täyttä propagandaa sun mielestäsi?
Ehkä joskus otan osaa näihin keskusteluihin, mutta tällä hetkellä ei vain ole intoa eikä aikaa kommentoida näitä juttuja.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101710441575_uu.shtml
Kulttuurin rikastus jatkunut tälläkertaa ruotsinlaivalla :curs:
Niin, kyseessähän on vaikka voinut olla esim. alkuperäinen Ruotsissa syntynyt ja Ruotsin kansalainen. Valkoihoinen. Tai sitten jonkun muun maan kansalainen ja toisenlaista etnistä alkuperää. Esim. tummaihoinen.
Ei pidä olettaa puoleen tai toiseen, ennen kuin tietää faktaa. Kenenkään meistä.
Ei pidä, mutta mitäs itse veikkaisit?
En mä lähde veikkaamaan yhtään mitään. Olen kyllä työni puolesta ihan realisti rikosasioissa, mutta olen myös oppinut sen, ettei pidä olettaa. En myöskään tykkää siitä, että olettamuksien perusteella aletaan lietsomaan mitään. En väitä, etteikö mullakin voisi olla omassa ajatusmaailmassani jotain ennakkoasenteita puoleen tai toiseen, mutta mun pitää silti pyrkiä ajattelemaan asioista neutraalisti eikä pitää omaa ajattelutapaani ainoana oikeana. Mä olen ollut työni puolesta aika paljon tekemisissä myös seksuaalirikosten kanssa, mutta ihan äkkiseltään en osaa alkaa veikkailemaan mitään prosentteja mihinkään suuntaan.
Uskon myös siihen, että Suomessa suomalaiset miehet raiskaavat enemmän kuin tilastot kertovat esim. parisuhteissa (tai tuttu raiskaa), mutta niistä ilmoitetaan harvemmin poliisille. Uskon, että ulkomaalaisten tekemistä seksuaalirikoksista ilmoitetaan herkemmin. Ja yleisesti ottaen kaikki poliisille tulevat raiskausilmoitukset eivät ole loppujen lopuksi raiskauksia. Saattaa olla, että kyseessä on esim. seksuaalinen hyväksikäyttö tai sitten esitutkinnassa ilmenee, ettei ole tapahtunut mitään rikosta.
Käsitin, että olet itse poliisi? Jos näin on, niin olet varmaan sen todellisuuden kentällä havainnut.
Ja pimeä kun tulee jo aika aikaisin niin siinähän on opiskelijoille kiva istua asuntoloissaan ja pelätät mustaa parrua.Itseäni näissä keskusteluissa (jotka ovat ikuisuusjuttuja) häiritsee se, että kun tummaihoinen mies raiskaa, niin se saa aikaan hirveä tunnemylläkän ja vihanlietsonnan esim. keskustelupalstoilla, mutta kun suomalaisen miehen epäillään raiskanneen, niin siitä asiasta ei tule mitään haloota.