Pia-Maria Honkanen neljäs Bulgarian kisassa

Pia-Maria Honkanen menestynyt hienosti IX World Cup Dionyspolis kilpailussa 11.10.2009!
Ko. naisten rahakilpailu joka kilpailtiin eilen Bulgarian Balnikissa.

Pia-Maria kilpaili naisten kehonrakennuksessa, sijoittuen 4. sijalle.
Sarjan voitti monet EM- ja MM-tittelitkin voittanut Slovenian Brigita Brezovac.

Pia-Maria oli kuulemma kilpailussa elämänsä parhaassa kunnossa, ja oli taistellut loppuun asti pronssi-mitalista.
Ensimmäinen kansainvälinen kilpailureissu oli kaikinpuolin muutenkin positiviinen kokemus.
Kisajuliste: http://www.fitness-finland.fi/images/stories/plakaen.jpg

Brigita Brezovac

Brigitan muuten ainakin piti kilpailla viikon päästä naisten MM-kisoissa.

Onnea Pia hienosta menestyksestä!

Voihan Slovenian Brigita Brezovac vieläkin olla menossa naisten MM-kisoihin.
Kävi vaan hakemassa dollareita tästä kilpailusta.

Aaa niinpä meneekin. Sloveniassa tämä liittotouhu ei näköjään olekaan yhtä tiukkaa..

Muutamia kuvia kisasta..

2k5b44c52fc2.jpg

2ke7c0d7aa84.jpg

2k09118486e1.jpg

2kfd19274ba7.jpg

Isot halit ja onnittelut Pia-Marille menestyksestä!
Hienoa että olet lähtenyt ulkomaille kilpailemaan.
Ihmettelen kun Suomessa on paljon hyviä kilpailijoita , mutta ei vaan kilpailla ulkomailla taitaa olla pelko perseessä jos tulee kilpailukielto.... mitä sitten jos tuleekin. paljon antosampaa on kilpailla kunnon kilpailjoita vastaan.

Kiitos Boogie! Nuo kilpailukiellot on kurja juttu, mutta itse en ainakaan sen enempää enää noilla päätäni vaivaa. Tää on kumminkin harrastus, jota tehdään normaali töiden ohessa ja niin hyvin kuin se on mahdollista, mä halusin, että harrastus antaa jotain uutta koettavaa ja hoksasin senkin, ettei tämä homma ole ihan kovin vakavaa. ;)
Kilpaileminen on kivaa ja uudet tuttavuudet huippu mukava juttu, olipa liitto tai järjestävä taho mikä tahansa. :) Oikein tyytyväinen olen tämän syksyn ratkaisuun ja kilpailukutsu uusittiin jo paikan päällä, että jos ensi vuonna viisaampana haluaa kokeilla onneaan, niin tervetullut kilpailija olen...ja jäihän siinä kunnossa hieman parantamisen varaa, että pieni kipinä kyllä muhii kieltämättä ensi vuotta ajatellen. :)
ps. mammalle kiitokset fb valokuvakommenteista :)

Pia olen lueskellut sun blogia. On mielenkiintoisia juttuja. Tuli mieleen kun joskus jokunen vuosi sitten kinnarigymillä tuli kaadeltua yksi hack laite, kun ei ollut pulteilla lattiassa kiinni. Toiselta puolelta painot pelkästään pois ja koko laite tuli alas ryminällä. Meikäläinenhän se siellä vaan kolusi ja mekkaloi. Ilmeisesti oli remontin aika silloin.:D

Brigita Brezovac IFBB MM-hopeaa

Brigita menee MM-kisoihin ihan niinkuin oli suunnitellutkin. :)

Niin meni ja sijoittui hopealle IFBB:n MM-kilpailuissa. Suomalaiselle kilpailijalle olisi annettu kilpailukielto
erin liiton kilpailu voitosta eikä MM-kisalippua.

Kehonrakennus + 55 kg
1. Simone Linaj, Saksa
2. Brigita Brezovac, Slovenia
3. Elena Stasiukyniene, Liettua
10. Susanna Mantila, Suomi

Back
Ylös Bottom