BB PRO Zack Khan

zackin forkut on kyllä aika rankat.. mutta mies muutenkin on älytön! tää kaveri on ainakin omalla kohdalla tehnyt olemuksellaan melkein suurimman vaikutuksen näistä bodareista, aivan vitun iso!

Tää vois olla kova DVD.

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TTu1XRM2uQ0&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TTu1XRM2uQ0&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Mikäs biisi tossa soi?

Tuskin pääsee lähellekkään esim. Cutlerin kuntoa kisoissa
Samaa mieltä Leechin kanssa. Mun mielestä taas yksi heppu jota palvotaan netissä aivan liikaa näyttöihin nähden. Sitä en kiistä etteikö olisi sonnin lihat, mutta kun tässäkin ketjussa äijästä ollaan jo tekemässä Mr. Olympiaa, haloo. Komiat on offilihat, mutta tuskin ikinä tulee olemaan esim. top-5 proukkoja.

Voi olla, että kaveri on samanlainen ilmiö kuin Vic Richards aikanaan eli offilla saatanallinen mörkö mutta tiukaksi pääsy tekemätön paikka.

Toisaalta jos pääsee oikeasti tiukkaan kuntoon niin rakenteen ja lihojen puolesta ihan varmasti on kärkikahinoissa missä tahansa Pro -kisassa.

Voi olla, että kaveri on samanlainen ilmiö kuin Vic Richards aikanaan eli offilla saatanallinen mörkö mutta tiukaksi pääsy tekemätön paikka.

Toisaalta jos pääsee oikeasti tiukkaan kuntoon niin rakenteen ja lihojen puolesta ihan varmasti on kärkikahinoissa missä tahansa Pro -kisassa.

:offtopic:

En tiedä mihin perustuu puhe siitä, ettei Vic itseään olisi saanut kireäksi, sillä kun hän kisasi (ne harvat kerrat) hän kyllä oli kireä ja niistä löytyy paljonkin kuvia. Taisi lähinnä johtua siitä, ettei kisailu innostanut ja miksi sitä sitten pitäisi kisakireydessä ollakkaan.

:offtopic:

En tiedä mihin perustuu puhe siitä, ettei Vic itseään olisi saanut kireäksi, sillä kun hän kisasi (ne harvat kerrat) hän kyllä oli kireä ja niistä löytyy paljonkin kuvia. Taisi lähinnä johtua siitä, ettei kisailu innostanut ja miksi sitä sitten pitäisi kisakireydessä ollakkaan.

Kattos pirua, en tiennytkään mokomaa mut nytpä tiedän. Itse olen tosiaan nähnyt vaan massakuvia ja varmaankin niiden perusteella olen ollut siinä käsityksessä, ettei kireäksi koskaan päässyt.

Eikö tätä Zack Khania saisi tilattua tähtivieraaksi Kultsan Fitness Classic tapahtumaan 2010?

Saisi vähän iloa elämään ja inspiraatiota treeneihin ja ehkäpä herran treeni-dvd:n sekä tarvittavat yhteiskuvat halukkaille?

nf1ttk.jpg

Keskustelu Meccassa.

Kuvia!

Back
Ylös Bottom