BB Julius Rito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Mäntsälässä käytiin kuvailemassa ihan oikeaa palomiesta. Esimiesasemassa Keskiuudenmaan pelastuslaitoksella toimiva Julius kisasi juuri SM-kisoissa ja miehellä on varsin kova potentiaali bodylavoille.

Ko. pelastusasemalla sattuu olemaan noin 50 vuotta vanha Land Rover, näitä vartavasten tähän kuosiin duunattuja autoja on 4 maailmassa ja tämä yksilö ihan leimallakin käynyt ja toimii. Eihän tuommoista maasturia voi missaa kuvauksissa, joten Julius auton päälle ja old school suutin letkuun.

Kiitoksia kovasti seuraaville henkilöille:

* Julius
* Liedontien lämpökeskus ja sieltä Jere Turunen. www.msoy.fi
* Jani Kääriäinen

Kuvat

VG7G7679-10.jpg

Tähän ketjuun tulee ilmestymään suht joutuin pari ziljoonaa kuolauskommenttia punttimimmeiltä, sanokaa mun sanoneen. Ei ole vaikea moista ennustella, kun kuvissa esiintyy lihaksikas palomies. :D

hienot kuvat ja mallikas malli. onnea virkaveljelle dieetin loppuun vetämisestä kunnialla, ja koko projektista yleensäkin. mähän sanoin jo ennen kisoja fb:ssa, että se sun vyötärö-hartiasuhteesi oli hyvännäköinen. ;)

Pitkästä aikaa miehiä kuvissa,asiaa:rock: Hyvä malli ja mageet kuvat:thumbs: Toivottavasti saa lisää lihaa ja räjäyttää pankin parin vuoden päästä.

Tähän ketjuun tulee ilmestymään suht joutuin pari ziljoonaa kuolauskommenttia punttimimmeiltä, sanokaa mun sanoneen. Ei ole vaikea moista ennustella, kun kuvissa esiintyy lihaksikas palomies. :D

Iivili on niin oikeessa:D

Tää on mulle aikas harvinaista, mutta tähän tilanteeseen ainoo oikee hymiö:kuola: Sitäpaitsi toi Hymy on vaan niin Hieno!

Mageet kuvat!

Mielestäni siistimmät kuvat tähän asti, tyylikäs malli ja hienot taustat ilman ylimääräisiä ihmisiä häiritsemässä kokonaisuutta. Kolmas kuva on oma suosikkini, hienot värit. :thumbs:

:kuola: Komeita kuvia :kuola:

Back
Ylös Bottom