Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt on vaa jotenki pää jumissa ja kaikki ärsyttää. Ärsytti ku oli nälkä, nyt ärsyttää ku on maha täynnä. Ärsyttää kuunnella musaa ja ärsyttää, jos on hiljasta. Oon tääl yksin himas pimeessä kulmat kurtussa ja masistelen.

Myöhästynyt kaks kertaa tällä viikolla töistä. Tää olisi ok, mutta oon yrittäjä.

Kyllä tilaajat tykkää...

Huomenna lääkäriin yliväsymyksestä.

Vittu kun ei osaa tota ohjelmointia. Taas yrittäny vääntää harjotuksia mutta ku ei tuu mitää. En vaan saatana tajua sitä..

vituttaa herätä kouluun aina kuudelta :(
Viime jaksossa 5vko joka pvä kuudelta herätys (paitsi vloput) ja tässä jaksossa ma-to kuudelta herätys ja perjantaina kahdeksalta. Tunnit niin helvetin väsyttäviä ja tylsiä...

Nukuin koko päivän krapulaa pois. Olin kotona jotain neljän jälkeen yöllä ja siitä eteenpäin nukuin ilta seitsemään asti. Yöllä tuskin pahemmin nukuttaa. Yks hyvä puoli tässä on --> ei oo krapulaa enää.

Vitun mediamaksu! haista vittu!!!!111!! Nooh onneks siihen on muutama vuosi aikaa....

Nukuin koko päivän krapulaa pois. Olin kotona jotain neljän jälkeen yöllä ja siitä eteenpäin nukuin ilta seitsemään asti. Yöllä tuskin pahemmin nukuttaa. Yks hyvä puoli tässä on --> ei oo krapulaa enää.

Vitutta kun ei ole enää siinä iässä että voi nukkua krapulaa pois koko torstai päivän. Kello soi 06.35 ja silloin lähdetään TÖIHIN! Kuka vittu on muuten keksinyt että työt pitää aloittaa seitsemältä aamulla??? Mulle sopis 9.30 - 17.30 paaaljon paremmin, minä kun herään kunnolla vasta siinä 9 aikaan illalla.

Olihan siinä se että sitä ei tarvii maksaa jos kirjallisesti vakuuttaa ettei käytä ylen palveluja. Jos oot opiskelijana vaikka eikä sulla oo nettiä eikä telkkaria niin tuskin tarvii maksaa.

Olihan siinä se että sitä ei tarvii maksaa jos kirjallisesti vakuuttaa ettei käytä ylen palveluja. Jos oot opiskelijana vaikka eikä sulla oo nettiä eikä telkkaria niin tuskin tarvii maksaa.

Mitääää, eikö nettiä saa olla ettei tarvitse maksaa sitä mediamaksua :wtf: :curs: ??

Vitutta kun ei ole enää siinä iässä että voi nukkua krapulaa pois koko torstai päivän. Kello soi 06.35 ja silloin lähdetään TÖIHIN! Kuka vittu on muuten keksinyt että työt pitää aloittaa seitsemältä aamulla??? Mulle sopis 9.30 - 17.30 paaaljon paremmin, minä kun herään kunnolla vasta siinä 9 aikaan illalla.

se on valintakysymys ;)

Kuten sekin, että menee arkiviikolla kapakkaan. Ei tulis ihan helpolla mieleen. Siinä ei edes kympin aamut pelasta :D

Bussikuski sulki oven nenän edestä. Juoksin bussin perässä pysäkille ja olin viimeisen asiakkaan mennessä sisään alle kahden metrin päässä ovesta. Kuskin olisi pitänyt odottaa ehkä kolme sekuntia, niin olisin astunut sisään. Kun huomasin, että ovet sulkeutuu, juoksin vielä bussin eteen heiluttamaan kättä. Kuski vain painoi kaasua.
Saatana mikä homo, se varmasti huomas mut jo siinä juoksumatkalla. Mikä siinä on niin vaikeeta?

Kela vituttaa taas kerran. Vittu ovat laskeneet jotenkin ihmeellisesti, että puolisoni tulot on 1700 euroa kuussa. Ihan mielenkiintoinen ratkaisu, kun esim. kesäkuun ja heinäkuun palkka oli n. 700 euroa / kuukausi. Alku vuodesta tulot oli n. 1000 € / kk. Ainut isompi tili tullut elokuussa, mutta silloinkin tulot oli 1300 euroa. Ei vittu pysty käsittämään, että miten nuo oikeen lasketaan.

Tämän seurauksena miun työttömyyspäiväraha on 19.50 euroa päivässä. Vuokran jälkeen rahaa jää käteen 50 euroa kuussa :thumbs: Pitää ottaa näpsäkkä puhelu aamulla kelan toimistoon.

Back
Ylös Bottom