Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Vois ottaa luonnolle siinä kohtaa ku miettii että menee tapaamaan naista, ja paikalla onkin mies joka tarjoaa rautoja. Annat laittaa ne ja kohta se rupeaakin avaamaan vetoketjua. Voin nähdä sen ilmeen, kun hoksaa että "Hei hetkinen, nyt tajusin. Mitään naista ei ole, ja ventovieraan ei olisi kannattanut antaa raudoittaa itseään" :dance:

"It's a trap!" :hyvä:

Vois ottaa luonnolle siinä kohtaa ku miettii että menee tapaamaan naista, ja paikalla onkin mies joka tarjoaa rautoja. Annat laittaa ne ja kohta se rupeaakin avaamaan vetoketjua. Voin nähdä sen ilmeen, kun hoksaa että "Hei hetkinen, nyt tajusin. Mitään naista ei ole, ja ventovieraan ei olisi kannattanut antaa raudoittaa itseään" :dance:

Ei ihan Darwin Awardsien palkinnon paikka, mutta kunniamaininnan/-kirjan voisi luovuttaa

http://www.iltalehti.fi/digi/2009092910329435_du.shtml

"Netistä televisiosta katsovan kannattaa muistaa, että katsominen ei välttämättä onnistu ilman televisiomaksua.

- Jos katsoo kokonaista tv-kanavaa internetistä, tv-maksu pitää maksaa, Viestintävirastosta kerrotaan."

Aijaa ja en muuten maksa, kun en YLEn kanavia katso.

http://www.iltalehti.fi/helsinki/2009092910324222_hi.shtml
Jos jonkun nään näitä virittelemässä, vähintään solmin jätkän vaijereillaan lähimpään puuhun.:curs:
Ymmärrän, mutta en tietenkään hyväksy, tiettyyn henkilöön tai hänen omaisuuteensa liittyvän väkivallan tai vahingonteon, mutta tää on ihan käsittämötöntä touhua. Tuntuu että kohta pitää kauppaankin lähteä mellakkavarustuksessa.

Jos jonkun nään näitä virittelemässä, vähintään solmin jätkän vaijereillaan lähimpään puuhun.:curs:
Ymmärrän, mutta en tietenkään hyväksy, tiettyyn henkilöön tai hänen omaisuuteensa liittyvän väkivallan tai vahingonteon, mutta tää on ihan käsittämötöntä touhua. Tuntuu että kohta pitää kauppaankin lähteä mellakkavarustuksessa.

Tää pisti kyllä kiukuksi. Voi sentään. Vanhemmilla ihmisillä murtumat yms paraneekin viel niin hitaasti. Toivottavasti elämä kostaa ja paha saa palkkansa.

Mä en ihan ymmärrä, että mitä tässä on tapahtunut? Pappa polkenut pyörällä oksan yli ja etupyörä irronnut iskun voimasta? Aika löysällä saa pyörä olla.

Samaa mieltä kuin func ja EhrNam. Jos sattuisin näkemään moisen ansojen virittelijän itse teossa niin turpaan laittaisin. Jos miettii mitä tapahtuisi, jos vaikka oma äiti joutuisi tuollaisen kusipään uhriksi, niin mun vihalla ei olisi mitään rajaa. :curs:

Se vanha ukko ajeli ilmeisesti ilman ajovaloa pyörällään kun törmäys tapahtui. Uutisenkin mukaan törmäys tapahtui pimeässä. Eikös ilman asianmukaista valaisinta ajelevaa polkupyöräilijää pitäisi poliisin sakottaa.

Pitäisikö? Mulla ei ainakaan oo ikinä ollut lamppua, paremmin näkee ilman ja katsoo aina itsensä pois alta...:david:
Täytyypä vetää kännykän taskulamppu päällle jos poliiseja näkyy. :lol2:

Pitäisikö? Mulla ei ainakaan oo ikinä ollut lamppua, paremmin näkee ilman ja katsoo aina itsensä pois alta...:david:
Täytyypä vetää kännykän taskulamppu päällle jos poliiseja näkyy. :lol2:

Se nyt on ihan se ja sama mitä sinä näet, jos esim. joku autoilija, toinen pyöräilijä tai vaikka jalankulkija ei näe sinua. Liikenne, vaikka kevytkin, on viimeinen paikka missä sitä omaa erinomaisuutta kannattaa alkaa mainostaa. Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään kuin hyvin luulet katsovasi itsesi alta pois jos katkaisen jalkani kun törmään sinuun pimeässä.

Tosta muistuu mieleen eräs talvi kun joku pentele hiekotti paloheinän hiihtoladun jyrkässä alamäen kohdassa...

Se vanha ukko ajeli ilmeisesti ilman ajovaloa pyörällään kun törmäys tapahtui. Uutisenkin mukaan törmäys tapahtui pimeässä. Eikös ilman asianmukaista valaisinta ajelevaa polkupyöräilijää pitäisi poliisin sakottaa.
Ne on ennemminkin sitä varten, että muut tielläliikkujat havaitsee pyöräilijän. Sillä heikolla kahden metrin päähän osoittavalla valokeilalla ei tee kuin haittaa omalle näölle. Itsellä ei ole koskaan ollut valoja, eikä ole posliinit jaksaneet sakottaa.

On mullakin valot pyörässä mut en ole montaa kertaa käyttäny, kypärää en edes omista. Tätä palstaa kun joku yli-innokas valtionbyrokraatti lukee niin kohta poliisilla on pyöräilijöiden tehovalvonta kamppanja. Kansalaiset on saatava kuriin...

Eipä sitä valaistuilla pyöräteillä oikein tarvii mitään omia valoja. Kai se sit on se "en kato ollenkaan, MÄ ajan vaan tästä"-liikennekulttuuri jos ei valaistulla alueella polkupyöräilijää huomaa.:jahas:
No joo, onhan se kohteliasta muita kohtaan ja ei mummelit pelästy, on mulla pimeimmillä alueilla usein just joku kännykän ledivalo jonnekin päin sojottamassa. Mutta, kuten Powerhousu tossa sanoikin, sillä muutaman watin paskasti suunnatulla valolla näkee vielä huonommin kuin ilman, varsinkin jos on tausta- ja hajavalaistusta. Ja kun pyörällä nimenomaan pitää huomioida kaikki, vai luottaako joku siihen että kyllä ne autoilijat väistää? Kun ei ne huomaa päivälläkään, tuskin pimeälläkään sen paremmin vaikka olis kilowatin halogeeni tangolla.:D

sori :offtopic:

Autolla ajaessa nuo valottomat pyöräilijät juuri ketuttavat erityisesti täällä YO-kylässä, kun jengi säntäilee niillä ajoteiden poikki ja ajavat muutenkin ihan päin persettä.

Eipä sitä valaistuilla pyöräteillä oikein tarvii mitään omia valoja. Kai se sit on se "en kato ollenkaan, MÄ ajan vaan tästä"-liikennekulttuuri jos ei valaistulla alueella polkupyöräilijää huomaa.:jahas:
No joo, onhan se kohteliasta muita kohtaan ja ei mummelit pelästy, on mulla pimeimmillä alueilla usein just joku kännykän ledivalo jonnekin päin sojottamassa. Mutta, kuten Powerhousu tossa sanoikin, sillä muutaman watin paskasti suunnatulla valolla näkee vielä huonommin kuin ilman, varsinkin jos on tausta- ja hajavalaistusta. Ja kun pyörällä nimenomaan pitää huomioida kaikki, vai luottaako joku siihen että kyllä ne autoilijat väistää? Kun ei ne huomaa päivälläkään, tuskin pimeälläkään sen paremmin vaikka olis kilowatin halogeeni tangolla.:D

sori :offtopic:

Meillä päin on sen verran heikkoa tuo valaistus osassa teitä, että en luota siihen että autoilija näkee minua. Jos autolla on vähän enemmän vauhtia niin mieluusti näyn vähän kauempaakin. Paljonhan tässä riippuu siitä että missä ajaa, omilla reiteillä ei ole kovin hyvä näkyvyys iltaisin vaikka katuvaloja onkin (pusikkoa sun muuta estettä siellä sun täällä, itselläkin vauhtia jne).

1koppi_uu.jpg

Niin, tosin hoikkanen tyttönen tuskin saa reilu 2m pituisessa ja metrin korkuisessa kopissa kovin massiivista törmäysvoimaa aikaiseksi.

Back
Ylös Bottom