NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Menee hermot.. 5-3 yv ja yritetään yksin kuljettaa kiekko omalta alueelta vastustajan maalille.. :wtf:
Juzzin tai afron kans ku pelataan kahdestaan niin meillä on aikuisten oikeasti hienoja yv kuvioita ja tehdään jopa maaleja. Ei se syöttäminen oikeasti niin vitun vaikeaa ole :jahas:

E: vastustaja teki taas hienoja maaleja.. ja pirusti syöttöjä ja suoraan syötöistä vetoja.. ;)

Toivottavasti ne korjaa päivityksissä tän tilttailun.. vaihtuu kohta takas viimevuotiseen :D

tuo o helpompaa ku on tietokonepakit.ne eihirveana anna tilaa ku vastustaja hyokkaa.monilla taman illan vastustajilla oli just ne. huomenna skarpataan ja voitetaan ainaki se NG .ootteko muuten kayttany mikkia pelatssa?

Tulihan se sieltä voittokin ku päästiin Juzzin kans pyörittämään :D

helvetti että menikin eilen huonosti pelit omalta osalta. Älytöntä surffailua ja ei mitään yhteistä säveltä kanssapelaajien kanssa :D no jos tänään harjottelis lisää :)

Kurri kutsuu: Onko Happy Hockeylijoita?

Kuka on Truman79? Ilmottaudu tänne niin pääset joukkueeseen.:)

Se on pakkotoistolta. Lähetti mulle privaviestiä,että pääseekö tiimiin. Lisää vaa.

siis tää on niin vitun paskaa :D mä oon niiin saatanan huono jos kentällä on enemmän ku pelles :D Ei tuu mitään, kohta käy niinku 09 kanssa että lopahtaa innostus, vissii jo 5tappioo putkee ja ei maalin maalia :D

Oikeasti, meillä oli ehkä 5laukausta koko pelissä! Ja aloitusvoittoja 4, ei me saada kiekkoa koskaan, harva kiekonriisto ja sit pääsee just ja just punaviivan yli :D

Olin ennen voimahyökkääjä, tuntu että pääs paremmin laidasta sisään, nytku pistin sniperiksi niin ukko ei pysy yhtään pystyssä ja tulee jatkuvasti kiekon menetyksiä.

Mulla loppu kans innostus 09:ssä kun se oli pelkkää sähläämistä.
Laskin että vastustaja syötti hyökkäyksen aikana yli puolet enemmän kuin me. Hakivat vapaita paikkoja, eivät ampunu ns. turhia vetoja ilman maskia. Eivätkä ajaneet suoraan maalille ekalla hyökkääjällä vaan esim pyörähtivät kulmassa ja odottivat muut hyökkääjät ja pakit mukaan. Oikeasti jos ei saada kiekkoa ylivoimalla vastustajan alueelle kunnolla niin ei ole vastustajan hyvyyttä eikä meidän pelaajien huonoutta vaan sitä että pelataan ilman järkeä.

E: Eli siis pointti oli se että kiekkoa haudotaan liikaa ja halutaan ite viedä se sinne maalille vaikka väkisin. On vaan mun mielestä jo nähty ettei sillä saada aikaan vittuakaan. Ne vastustajat jotka meitä nuijii 5-0 tjms, ei ne yritä yksin kuljettaa sitä kiekkoa alusta loppuun, ne lainaa sitä kaverillekki välillä ;)

heh en nyt oikein tiedä missä mättää, koska kahdestaan pelatessa pellesin kanssa, molemmat sai vetoja aika hyvin ja hyvistä paikoista, mut sitku pelataa isolla porukalla, kukaan ei pääse vetämään :D Oikeastaan me ei saada edes kiekkoa, vielä siihen jokainen aloitustappio niin mitäs sitä muuta tarviikaan :D

heh en nyt oikein tiedä missä mättää, koska kahdestaan pelatessa pellesin kanssa, molemmat sai vetoja aika hyvin ja hyvistä paikoista, mut sitku pelataa isolla porukalla, kukaan ei pääse vetämään :D Oikeastaan me ei saada edes kiekkoa, vielä siihen jokainen aloitustappio niin mitäs sitä muuta tarviikaan :D

Johtuu siitä että neljä viidestä hyökkäyksestä yritetään yksin vastustajan ohi, joskus päästään yleensä ei. Silloin kun päästään ohi, niin ammutaan heti kiekko moken syliin ilman maskia. Tämän jälkeen tulee joukkueen muut hyökkääjät maalille, mutta sitten se on jo myöhäistä :D

Tosiaan kun kahdestaan pelataan niin ne syötöt lähtee heti ku on tilaa, ei haudota sitä kiekkoa turhaan. Vetopaikkoja tulee jatkuvasti ja voitetaan otteluita.

ps. afro sopis mun mielestä sentteriks (paitsi ne alotukset :D ) , osaa hakea kiekon pakeilta ja pistää kiekon liikkeelle!

E: pitäskö illalla otta pari matsia? vaikka sitten klo.23 jos se helvetin bb estää pelaamisen aikasemmin :jahas: :D

kasin jälkee ehtii pari matsia, ja tosiaan sitte bbn jälkeen kans..

Mä ehdin vasta sit bb:n jälkeen.. tai sen aikana :D

No ni, sain rekisteröitymisen hoidettua ja pyyntö kerhoon liittymisestä lähetetty. Nimimerkki oli se täällä jo aikaisemmin kuuluteltu Truman79.

Kunhan en maaliin joudu, niin mikä tahansa muu pelipaikka sopii.

Joopajooo.. Tottakai se on vaikeeta pelata 5;llä, mut kuka tahansa voittaa kaksistaa.

Musta on ollut kiva pelata täydellä porukalla, vaikka voittoja ei ole tullutkaan niin parempaan suuntaan ollaan menty. Kuhan ei jäätäis paikalleen rullaamaan vaan saatais niitä maalejakin.:)
Hyökkääjien on turha ootella avausta omasta päästä vastustajan siniviivalle, kun siinä on vähintä kaks vastustajaa välissä. Paljon lyhyitä syöttöjä. Kyllä tää tästä!:)

Mä voin ottaa sen centterin paikan, vaikka alotukset ei kummosesti sujukkaan (ei suju muillakaan:D).

Olen mukana 23. jälkeen ellen pääse :pano:

..Eli hyvin todennäköisesti olen mukana...:lol2:

Tryouteria yritin iltapäivällä liittää kerhoon, mutta olit jo toisessa. Ei tän takia olisi tarvinut pakkikselle rekata.:D

Back
Ylös Bottom